Olkapäässä tuntuu välillä kova kipu. Yöllä on vaikea nukkua oikealla kyljellä, olkapää ei kestä sitä. Solisluun pää (oletan sen olevan se) on koholla, siinä on sellainen korkea kohouma. vasemmassa ei ole. On myös kosketusarka.
Pahinta on sellainen kummallinen naksuminen. Kun nostan hartioita, kuuluu inhottava ääni. Jokin lonksuu. Lonksuminen paikallistuu solisluun siihen päähän, joka on ritakehän puolella. Onko kellään kokemusta tällaisesta?
Solisluun rintakehän puoleinen pää lonksuu
4
2603
Vastaukset
- 123*
No juuri tuollaista lonksumista on minullakin ja siksi menen leikkaukseen kesäkuussa, solisluuta lyhennetään ja mitä kaikkea tekevätkään.
- lonksuu ja lonksuu
Ihan tosi? Missä sinut leikataan? Onko isokin leikkaus, avoleikkaus? Kiinnostaisi tietää. Oletko jo kauan kärsinyt tuosta vaivasta? Oletko satuttanut itsesi vai...?
- 1D+20=?
Käy leikkauksessa , Mehiläinen auttaaa
- Hilkka 68
Uusi ongelma.
Minulla on solisluun päässä n. leuan alla patti, joka ct-kuvauksissa todettiin nivelrikoksi. Tämä tapahtui kesällä 2013. Nyt tammik.2014 alkoi ajottaiset säryt, nukkuminen vas.kyljellä ajottain kivuliasta, turvotusta on olkapään kohdalla ja siitä ylöspäin korvantaakse. Edestä katsottuna vas.puoli kaulasta on selvästi erilainen.
Liittyykö turvotus nivelrikkoon vai onko se jotain muuta. Olen tervehtynyt rintasyöpänainen. (Syöpä leikattu 2000 v. eikä oireita sen jälkeen).
Koskettelemalla kipupisteitä on vaikea sanoa mutta särkyä on, ei kuitenkaan aina.
Onko kellään muulla liittynyt turvotusta solisluun nivelriikkoon???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759