Solisluun rintakehän puoleinen pää lonksuu

lonksuu ja lonksuu

Olkapäässä tuntuu välillä kova kipu. Yöllä on vaikea nukkua oikealla kyljellä, olkapää ei kestä sitä. Solisluun pää (oletan sen olevan se) on koholla, siinä on sellainen korkea kohouma. vasemmassa ei ole. On myös kosketusarka.
Pahinta on sellainen kummallinen naksuminen. Kun nostan hartioita, kuuluu inhottava ääni. Jokin lonksuu. Lonksuminen paikallistuu solisluun siihen päähän, joka on ritakehän puolella. Onko kellään kokemusta tällaisesta?

4

2656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123*

No juuri tuollaista lonksumista on minullakin ja siksi menen leikkaukseen kesäkuussa, solisluuta lyhennetään ja mitä kaikkea tekevätkään.

• lonksuu ja lonksuu

Ihan tosi? Missä sinut leikataan? Onko isokin leikkaus, avoleikkaus? Kiinnostaisi tietää. Oletko jo kauan kärsinyt tuosta vaivasta? Oletko satuttanut itsesi vai...?

• 1D+20=?

Käy leikkauksessa , Mehiläinen auttaaa

• Hilkka 68

Uusi ongelma.
      Minulla on solisluun päässä n. leuan alla patti, joka ct-kuvauksissa todettiin nivelrikoksi. Tämä tapahtui kesällä 2013. Nyt tammik.2014 alkoi ajottaiset säryt, nukkuminen vas.kyljellä ajottain kivuliasta, turvotusta on olkapään kohdalla ja siitä ylöspäin korvantaakse. Edestä katsottuna vas.puoli kaulasta on selvästi erilainen.
      Liittyykö turvotus nivelrikkoon vai onko se jotain muuta. Olen tervehtynyt rintasyöpänainen. (Syöpä leikattu 2000 v. eikä oireita sen jälkeen).
      Koskettelemalla kipupisteitä on vaikea sanoa mutta särkyä on, ei kuitenkaan aina.
      Onko kellään muulla liittynyt turvotusta solisluun nivelriikkoon???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe