Olkapäässä tuntuu välillä kova kipu. Yöllä on vaikea nukkua oikealla kyljellä, olkapää ei kestä sitä. Solisluun pää (oletan sen olevan se) on koholla, siinä on sellainen korkea kohouma. vasemmassa ei ole. On myös kosketusarka.
Pahinta on sellainen kummallinen naksuminen. Kun nostan hartioita, kuuluu inhottava ääni. Jokin lonksuu. Lonksuminen paikallistuu solisluun siihen päähän, joka on ritakehän puolella. Onko kellään kokemusta tällaisesta?
Solisluun rintakehän puoleinen pää lonksuu
4
2584
Vastaukset
- 123*
No juuri tuollaista lonksumista on minullakin ja siksi menen leikkaukseen kesäkuussa, solisluuta lyhennetään ja mitä kaikkea tekevätkään.
- lonksuu ja lonksuu
Ihan tosi? Missä sinut leikataan? Onko isokin leikkaus, avoleikkaus? Kiinnostaisi tietää. Oletko jo kauan kärsinyt tuosta vaivasta? Oletko satuttanut itsesi vai...?
- 1D+20=?
Käy leikkauksessa , Mehiläinen auttaaa
- Hilkka 68
Uusi ongelma.
Minulla on solisluun päässä n. leuan alla patti, joka ct-kuvauksissa todettiin nivelrikoksi. Tämä tapahtui kesällä 2013. Nyt tammik.2014 alkoi ajottaiset säryt, nukkuminen vas.kyljellä ajottain kivuliasta, turvotusta on olkapään kohdalla ja siitä ylöspäin korvantaakse. Edestä katsottuna vas.puoli kaulasta on selvästi erilainen.
Liittyykö turvotus nivelrikkoon vai onko se jotain muuta. Olen tervehtynyt rintasyöpänainen. (Syöpä leikattu 2000 v. eikä oireita sen jälkeen).
Koskettelemalla kipupisteitä on vaikea sanoa mutta särkyä on, ei kuitenkaan aina.
Onko kellään muulla liittynyt turvotusta solisluun nivelriikkoon???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965