Olkapäässä tuntuu välillä kova kipu. Yöllä on vaikea nukkua oikealla kyljellä, olkapää ei kestä sitä. Solisluun pää (oletan sen olevan se) on koholla, siinä on sellainen korkea kohouma. vasemmassa ei ole. On myös kosketusarka.
Pahinta on sellainen kummallinen naksuminen. Kun nostan hartioita, kuuluu inhottava ääni. Jokin lonksuu. Lonksuminen paikallistuu solisluun siihen päähän, joka on ritakehän puolella. Onko kellään kokemusta tällaisesta?
Solisluun rintakehän puoleinen pää lonksuu
4
2523
Vastaukset
- 123*
No juuri tuollaista lonksumista on minullakin ja siksi menen leikkaukseen kesäkuussa, solisluuta lyhennetään ja mitä kaikkea tekevätkään.
- lonksuu ja lonksuu
Ihan tosi? Missä sinut leikataan? Onko isokin leikkaus, avoleikkaus? Kiinnostaisi tietää. Oletko jo kauan kärsinyt tuosta vaivasta? Oletko satuttanut itsesi vai...?
- 1D+20=?
Käy leikkauksessa , Mehiläinen auttaaa
- Hilkka 68
Uusi ongelma.
Minulla on solisluun päässä n. leuan alla patti, joka ct-kuvauksissa todettiin nivelrikoksi. Tämä tapahtui kesällä 2013. Nyt tammik.2014 alkoi ajottaiset säryt, nukkuminen vas.kyljellä ajottain kivuliasta, turvotusta on olkapään kohdalla ja siitä ylöspäin korvantaakse. Edestä katsottuna vas.puoli kaulasta on selvästi erilainen.
Liittyykö turvotus nivelrikkoon vai onko se jotain muuta. Olen tervehtynyt rintasyöpänainen. (Syöpä leikattu 2000 v. eikä oireita sen jälkeen).
Koskettelemalla kipupisteitä on vaikea sanoa mutta särkyä on, ei kuitenkaan aina.
Onko kellään muulla liittynyt turvotusta solisluun nivelriikkoon???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740