kuulaina kevätiltoina alkaa erityisesti kaivata jotain kenen kainaloon sulloutua. Mutta virheistä oppineena en halua mitään suurta repivää rakkautta vaan jonkin mukavan ihmisen jonka seurassa on helppo olla.
Tällaisina
4
121
Vastaukset
- voima rakkauden.
Siihen tarkoitukseen on varmaan ystäväsuhde paras
- samaa mieltä
En minäkään halua tällaista tuskaista, raastavaa rakkautta enää ikinä kokea.
Jos tästä toivun, niin jatkossa se on kevyttä ystävyyttä ei muuta.
Kyllä tuskaa on koettu tämän elämän osalta jo riittävästi.
Kunhan tästä toivun ensin. Nyt on taas niin paha olla kun tämä raastava epätietoisuus repii kappaleiksi.
Tällaista en halua koskaan enää kokea. Elämäni suurin tuska.- joku jostakin
Tiedän, sama kokemus. Mulla on kohta vuosi siitä kun näin hänet viimeksi. Puoli vuotta olin oikeastaan toimintakyvytön.
- samaa kokenut
Minulla kävi niin ikävästi että oloni paheni viimeisen kuukauden aikana niin sietämättömäksi etten enää jaksa mitään. Odotin ja toivoin ja unelmoin ja kun sitten alkoi vaikuttamaan siltä ettei hän ole kiinnostunut niin romahdin aivan täysin. Olen itkenyt paljon. Ikinä en halua samanlaista tuskaa kokea.
Vietän loppuelämäni yksin hyvien ystävien kanssa. En koskaan enää ruoki mielikuvia rakkaudesta jos siitä tulee tällainen kärsimys.
Ilman sitä molemminpuolista ruokkmista en olisi päässyt näin pahaan tilanteeseen, sen tiedän.
Eli jatkossa kevyttä ystävyyttä,ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481279Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3915Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763