voiko Lieksassa harrastaa karaokea ja onko paikkakunnalla ketään harrastajaa ?
olisi kiva tavata ja saada opetusta tässä jalossa lajissa,
onko Lieksassa tanhukerhoja ja toimiiko siellä polittisia nuorisoryhmiä,
please onko tietoo ?
Kepa / kesäduunari
Lieksaan ja kysyn
18
359
Vastaukset
Tiedän kompan
Mutta karaokelubissa on 80 harrastajaa jäsentä tietoni mukaan
On myöskin tanssinopetusta ollut timitranlinnassa ja myöskin on kansantanssijat
Tiettävästi kovinkaan monta poliittista nuorisoryhmää ei ole kuin paperilla.
Mutta on myöskin ollut karaokeen koulutusta Lieksassa
Itse olen kouluttautunut Jyväskylässä Lavatähtikoulutuksessa kolme kertaa ja myöskin opiskellut laulua musikkiopistoissa joten en ole yksistään karaokelaulaja vaan olen laulanut yksin ja kuoroissa jo 50 vuotta kohta myöskin radiossa esiintynyt ja eri puolilla suomea erilaisissa tapahtumissa.
Mutta mitä maksat opastuksesta? heh heh olen jakanut neuvoja kyllä ilmaiseksi itse olen kouklutukseni maksanut MK- kepa / kesäduunari
voi juku on hienoo et on noin paljon,
mut mitä toi kompan tarkoittaa ?Kompa on joku kysymys esim sanaristikoissa.
Mutta tässä yhteydessä voinen todeta,että nyt kyseessä oli vaikka verkon heitto takerrunko siihen. eli koska aiheesta on kirjoitettu mutta haitanneeko tuo. MK
- kyllä kalakeitto on
hyvvää kun ite keittää liemen, ookko sie kova kalstaja,
mie en oo verkolla pyytännä monniin vuossiin, no snaristikoita täytän kyllä,
mie en kyllä ymmärrä jotta mitä niillä on keskennään tekemistä sanaristikolla ja verkonheitolla, että anteeks vuan`? - tenu- tane
jo nytten eesmenny Iitori S ol kova poika kaalstammaan ja laulammaan ja omisti taijon joka ei oo periytynna isältä poijalle
iitori laulo kilju kännistä mehtälammen rannalla honkain keskellä mökimme seisoo pyllisti laarilaarilaa kohassa veinpintaa kohen ja pier melan lapetta vasten sen laarilaarilaa kohan
mäkimökin kerttu toisella puolen lampee kuuntel iitorin pieremistä ja sano jotta yhessä kohessa poikkes nuotista
iitorhan ol käyny mussiikki koulutusta niin suojeluskunnan kun maanalasten kommunistien joukoissa ol aatteenmies
ja iitor sano jotta jos laulumieheks haluvvaa pittää syyvä paljo lanttukukkoo ja hernekeittoo kiertää kuulomma mahassa silleen jotta ölinä ja pieru tulloo sujuvasti nuotilleen - NurmeksenSepi
Setä Matti piti pientillaa Lieksassa ja muistan kun kesäsin olin Matin luona
aina laulo lehmille, no joskus mäni silleen, että laulu ei männy nuotilleen ja lehmät lypsi piimmee ja sillon kun alkoi nämä Jappanialiset laulutyylin edustajat tulla ja aate levisi niin esim. Kuopion Kallaveestä onkivat silliä purkista, menivät vissiib epävireistä laulua karkuun - MK
Kyllä lehmät musiikin tuntee mutta hevillä ne ei lypsä MK
- myö luvettiin
porukalla tämä viesti ja myö naurettiin maha kippurassa kun myö ei ymmärretty mitä se hevillä tarkottaa, on vain niin hauska sana
- kale vuan
mie olin tuolla aavasaksalla turistina ja ol ilima täynä pörrääviä iniseviä siipiniekkoja, ol niin paljo jotta tuntu, että ei läpi niä
ei auttanna ohvit ei auttanna muut karkotteet vuan kun lauloo luikautin kappalleen kaks ei näkynnynnä yhtään inisevvää
ei kyllä näkynynnä muita immeisiikään
puolustusvoimista kysyvät jos rajoilla ruppeissiin laulammaan
niin ei nuapurit yrittäs tulla
jaa unohin mainita jotta oon voittanna laakon piirin laulukisoisaa maitolavasarjan miehissä lempi voitti naisten jaa unohin mainita jotta ei meitä muita laakossa asu Naapurivaltiossa sentään oli Laulava vallankumous ja tulitikkulaatikko oli ylhäällä TV tornissa hissin oven välissä.
Mutta meille tuntuu tuo laavilainen musiikki uppoavan ja musiikki menee yli mannerten ja merien ja myöskin se ei käipaa rajoja se menee yli älykkyysoasamäärien ja myöskin kipurajojen sen osoittavat tutkimukset.
Musikaallinen muistinalaa kehittämällä voidaan myöskin kuntouttaa juuri puhekykynsä menettänyttä ihmistä tiedän ja olen työssäni sen asian huomannut että myöskin CP vammaisen henkilön raajojen spastisuutta voidaan vähentää suotuiseen suuntaan ja henkilö joka ei puhui voi hyräillä tai pyrkii soittamaan hänelle mieluista kappaletta.
Muistan näin äitienpäivänä miten aivovammainen laulo leirillä tapaillen sanoja äideistä parhain sä oot ja tämä on tosi.MKTervetuloa Lieksaan kesätöihin ja vaikka pidemmäksikin aikaa! Useimpiiin kysymyksiisi taisit saada vastauksen ja tässä vielä viimeiseen. Käsittääkseni Lieksassa toimii ainakin keskustanuoret.
- liityhän siihen
Kepunuoret kerää pulloja ja tilittää rahat puoluetoimistoon. Miljoonan takauksesta puuttuu vielä 999 992 euroa. Eräpäivä olisi kesäkuun 8. Pikkukivat.
Muistan taannoisia asioita.nuoret kotkat sitten haki tukea kaupungilta vappumarssiin. silloin taisi olla vielä marssijoita ja perässähiihtjiä toisaalla?
Jos nyt sitten keskustanuoret siistivät noita paikkoja pulloja keräämällä niin se on mielestäni hyve josta sepi on ollut huolissaan noista roskaamisesta.
Mutta onko sitten keskuudessamme joitakin jätehuollon osalta vapaamatkustajia koska taannoin oli Lieksan lehdessä kuva kaupungin jätevesilaitoksen luona olevista roskiksista mutta näky on vieläkin kaamea sen näkee jokainen timitraan menijä harakat levittää vielä lisää niitä roskia.MK- tapu tapu
markkukorpinen kirjoitti:
Muistan taannoisia asioita.nuoret kotkat sitten haki tukea kaupungilta vappumarssiin. silloin taisi olla vielä marssijoita ja perässähiihtjiä toisaalla?
Jos nyt sitten keskustanuoret siistivät noita paikkoja pulloja keräämällä niin se on mielestäni hyve josta sepi on ollut huolissaan noista roskaamisesta.
Mutta onko sitten keskuudessamme joitakin jätehuollon osalta vapaamatkustajia koska taannoin oli Lieksan lehdessä kuva kaupungin jätevesilaitoksen luona olevista roskiksista mutta näky on vieläkin kaamea sen näkee jokainen timitraan menijä harakat levittää vielä lisää niitä roskia.MKMahtaa tuohon lainatakuun maksuun tarvita muitakin, kun kepulinuorii. Se kun on tosi tuo kepulien persaukisuus. MinkkiMarikin on turkkisa kanittanut, mutta rahat pitää itellään. Paskat mitään puoluejohdolle anna. Ei ees Pekkarisen peruukkia silitä ..enää.
- kuus puuta
tapu tapu kirjoitti:
Mahtaa tuohon lainatakuun maksuun tarvita muitakin, kun kepulinuorii. Se kun on tosi tuo kepulien persaukisuus. MinkkiMarikin on turkkisa kanittanut, mutta rahat pitää itellään. Paskat mitään puoluejohdolle anna. Ei ees Pekkarisen peruukkia silitä ..enää.
Väyrysen maataloustuet. Hehee Viisas Väyrynen.
- Juottolassa kesällä
kuus puuta kirjoitti:
Väyrysen maataloustuet. Hehee Viisas Väyrynen.
Älä sure täällä harrastetaan karaekoo joka torpassa volyymit on
pirtelöiden mukaisia kesäillassa .
- hei anteeks ny vain
toi Herra Stockman stadista tarjos duunii ja poäätin jäädä tänne, anteeks ny vaan kun teitä vaivasin ja Hyvää kesää teille
Kepa / kesäduunari- kale vuan
teit oikkein kepa / kesätuunari kun et tullu tähän käpykyllään siinä ois voina käyvvä silleen jotta pöljänä oisist lähtennä pois
nuoren pittää yrittää ehtii elämmää siellä missä siihen on mahollisuutta
ei tää meijän eläkeläisjenki oo niin kauhian mukavvoo seuroo
iältä nuoret häviää kehittyneempiin kylliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514