Lieksaan ja kysyn

muutan juhannukselta

voiko Lieksassa harrastaa karaokea ja onko paikkakunnalla ketään harrastajaa ?
olisi kiva tavata ja saada opetusta tässä jalossa lajissa,
onko Lieksassa tanhukerhoja ja toimiiko siellä polittisia nuorisoryhmiä,
please onko tietoo ?

Kepa / kesäduunari

18

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän kompan
      Mutta karaokelubissa on 80 harrastajaa jäsentä tietoni mukaan
      On myöskin tanssinopetusta ollut timitranlinnassa ja myöskin on kansantanssijat
      Tiettävästi kovinkaan monta poliittista nuorisoryhmää ei ole kuin paperilla.

      Mutta on myöskin ollut karaokeen koulutusta Lieksassa
      Itse olen kouluttautunut Jyväskylässä Lavatähtikoulutuksessa kolme kertaa ja myöskin opiskellut laulua musikkiopistoissa joten en ole yksistään karaokelaulaja vaan olen laulanut yksin ja kuoroissa jo 50 vuotta kohta myöskin radiossa esiintynyt ja eri puolilla suomea erilaisissa tapahtumissa.

      Mutta mitä maksat opastuksesta? heh heh olen jakanut neuvoja kyllä ilmaiseksi itse olen kouklutukseni maksanut MK

    • kepa / kesäduunari

      voi juku on hienoo et on noin paljon,
      mut mitä toi kompan tarkoittaa ?

      • Kompa on joku kysymys esim sanaristikoissa.
        Mutta tässä yhteydessä voinen todeta,että nyt kyseessä oli vaikka verkon heitto takerrunko siihen. eli koska aiheesta on kirjoitettu mutta haitanneeko tuo. MK


    • kyllä kalakeitto on

      hyvvää kun ite keittää liemen, ookko sie kova kalstaja,
      mie en oo verkolla pyytännä monniin vuossiin, no snaristikoita täytän kyllä,
      mie en kyllä ymmärrä jotta mitä niillä on keskennään tekemistä sanaristikolla ja verkonheitolla, että anteeks vuan`?

    • tenu- tane

      jo nytten eesmenny Iitori S ol kova poika kaalstammaan ja laulammaan ja omisti taijon joka ei oo periytynna isältä poijalle
      iitori laulo kilju kännistä mehtälammen rannalla honkain keskellä mökimme seisoo pyllisti laarilaarilaa kohassa veinpintaa kohen ja pier melan lapetta vasten sen laarilaarilaa kohan
      mäkimökin kerttu toisella puolen lampee kuuntel iitorin pieremistä ja sano jotta yhessä kohessa poikkes nuotista
      iitorhan ol käyny mussiikki koulutusta niin suojeluskunnan kun maanalasten kommunistien joukoissa ol aatteenmies
      ja iitor sano jotta jos laulumieheks haluvvaa pittää syyvä paljo lanttukukkoo ja hernekeittoo kiertää kuulomma mahassa silleen jotta ölinä ja pieru tulloo sujuvasti nuotilleen

    • NurmeksenSepi

      Setä Matti piti pientillaa Lieksassa ja muistan kun kesäsin olin Matin luona
      aina laulo lehmille, no joskus mäni silleen, että laulu ei männy nuotilleen ja lehmät lypsi piimmee ja sillon kun alkoi nämä Jappanialiset laulutyylin edustajat tulla ja aate levisi niin esim. Kuopion Kallaveestä onkivat silliä purkista, menivät vissiib epävireistä laulua karkuun

    • MK

      Kyllä lehmät musiikin tuntee mutta hevillä ne ei lypsä MK

      • myö luvettiin

        porukalla tämä viesti ja myö naurettiin maha kippurassa kun myö ei ymmärretty mitä se hevillä tarkottaa, on vain niin hauska sana


    • kale vuan

      mie olin tuolla aavasaksalla turistina ja ol ilima täynä pörrääviä iniseviä siipiniekkoja, ol niin paljo jotta tuntu, että ei läpi niä
      ei auttanna ohvit ei auttanna muut karkotteet vuan kun lauloo luikautin kappalleen kaks ei näkynnynnä yhtään inisevvää
      ei kyllä näkynynnä muita immeisiikään
      puolustusvoimista kysyvät jos rajoilla ruppeissiin laulammaan
      niin ei nuapurit yrittäs tulla
      jaa unohin mainita jotta oon voittanna laakon piirin laulukisoisaa maitolavasarjan miehissä lempi voitti naisten jaa unohin mainita jotta ei meitä muita laakossa asu

    • Naapurivaltiossa sentään oli Laulava vallankumous ja tulitikkulaatikko oli ylhäällä TV tornissa hissin oven välissä.
      Mutta meille tuntuu tuo laavilainen musiikki uppoavan ja musiikki menee yli mannerten ja merien ja myöskin se ei käipaa rajoja se menee yli älykkyysoasamäärien ja myöskin kipurajojen sen osoittavat tutkimukset.
      Musikaallinen muistinalaa kehittämällä voidaan myöskin kuntouttaa juuri puhekykynsä menettänyttä ihmistä tiedän ja olen työssäni sen asian huomannut että myöskin CP vammaisen henkilön raajojen spastisuutta voidaan vähentää suotuiseen suuntaan ja henkilö joka ei puhui voi hyräillä tai pyrkii soittamaan hänelle mieluista kappaletta.
      Muistan näin äitienpäivänä miten aivovammainen laulo leirillä tapaillen sanoja äideistä parhain sä oot ja tämä on tosi.MK

    • Tervetuloa Lieksaan kesätöihin ja vaikka pidemmäksikin aikaa! Useimpiiin kysymyksiisi taisit saada vastauksen ja tässä vielä viimeiseen. Käsittääkseni Lieksassa toimii ainakin keskustanuoret.

    • liityhän siihen

      Kepunuoret kerää pulloja ja tilittää rahat puoluetoimistoon. Miljoonan takauksesta puuttuu vielä 999 992 euroa. Eräpäivä olisi kesäkuun 8. Pikkukivat.

      • Muistan taannoisia asioita.nuoret kotkat sitten haki tukea kaupungilta vappumarssiin. silloin taisi olla vielä marssijoita ja perässähiihtjiä toisaalla?
        Jos nyt sitten keskustanuoret siistivät noita paikkoja pulloja keräämällä niin se on mielestäni hyve josta sepi on ollut huolissaan noista roskaamisesta.
        Mutta onko sitten keskuudessamme joitakin jätehuollon osalta vapaamatkustajia koska taannoin oli Lieksan lehdessä kuva kaupungin jätevesilaitoksen luona olevista roskiksista mutta näky on vieläkin kaamea sen näkee jokainen timitraan menijä harakat levittää vielä lisää niitä roskia.MK


      • tapu tapu
        markkukorpinen kirjoitti:

        Muistan taannoisia asioita.nuoret kotkat sitten haki tukea kaupungilta vappumarssiin. silloin taisi olla vielä marssijoita ja perässähiihtjiä toisaalla?
        Jos nyt sitten keskustanuoret siistivät noita paikkoja pulloja keräämällä niin se on mielestäni hyve josta sepi on ollut huolissaan noista roskaamisesta.
        Mutta onko sitten keskuudessamme joitakin jätehuollon osalta vapaamatkustajia koska taannoin oli Lieksan lehdessä kuva kaupungin jätevesilaitoksen luona olevista roskiksista mutta näky on vieläkin kaamea sen näkee jokainen timitraan menijä harakat levittää vielä lisää niitä roskia.MK

        Mahtaa tuohon lainatakuun maksuun tarvita muitakin, kun kepulinuorii. Se kun on tosi tuo kepulien persaukisuus. MinkkiMarikin on turkkisa kanittanut, mutta rahat pitää itellään. Paskat mitään puoluejohdolle anna. Ei ees Pekkarisen peruukkia silitä ..enää.


      • kuus puuta
        tapu tapu kirjoitti:

        Mahtaa tuohon lainatakuun maksuun tarvita muitakin, kun kepulinuorii. Se kun on tosi tuo kepulien persaukisuus. MinkkiMarikin on turkkisa kanittanut, mutta rahat pitää itellään. Paskat mitään puoluejohdolle anna. Ei ees Pekkarisen peruukkia silitä ..enää.

        Väyrysen maataloustuet. Hehee Viisas Väyrynen.


      • Juottolassa kesällä
        kuus puuta kirjoitti:

        Väyrysen maataloustuet. Hehee Viisas Väyrynen.

        Älä sure täällä harrastetaan karaekoo joka torpassa volyymit on
        pirtelöiden mukaisia kesäillassa .


    • hei anteeks ny vain

      toi Herra Stockman stadista tarjos duunii ja poäätin jäädä tänne, anteeks ny vaan kun teitä vaivasin ja Hyvää kesää teille

      Kepa / kesäduunari

      • kale vuan

        teit oikkein kepa / kesätuunari kun et tullu tähän käpykyllään siinä ois voina käyvvä silleen jotta pöljänä oisist lähtennä pois
        nuoren pittää yrittää ehtii elämmää siellä missä siihen on mahollisuutta
        ei tää meijän eläkeläisjenki oo niin kauhian mukavvoo seuroo
        iältä nuoret häviää kehittyneempiin kylliin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko nainen siis

      Ihastunut vai rakastunut?
      Ikävä
      69
      2087
    2. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      42
      1885
    3. Sinulle kaunis ihana yh...

      Kerro jotain lisää elämäntilanteestasi ja itsestäsi. 😊
      Ikävä
      67
      1743
    4. Karpo kujalla

      PrimeTimessä joku demari pyörittää Karpoa 100-0.
      Ähtäri
      49
      1660
    5. Sointu Borg keikistelee vartaloa nuolevassa mekossa -Kohukaunotar Marika Fingerroos kuittaa "Mikä.."

      Sointu Borg ei jätä kylmäksi edes aikansa kohukaunotarta, Marika Fingerroosia. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1605
    6. Näytit minulle

      aivan uudenlaisen maailman. Sellaisen, jossa peilien pinta ei ole säröillä. Ihastuin sinuun mitä paremmin opin sinut tun
      Ikävä
      46
      1388
    7. Persut eivät lähde mukaan hallituksen rasisminvastaiseen kampanjaan

      Ja sekö on sille yhdelle hallitusta johtavalle töppöselle ihan ok? 🤪 https://www.is.fi/politiikka/art-2000010657169.htm
      Maailman menoa
      281
      1243
    8. Kuka huijasi Suomea hakemaan NATO jäsenyyttä?

      Huh huh huh… Nuoret sotaintoilijat eivät ymmärrä mitä kirjoittavat. Suomella on mennyt aina hyvin, kun suhteet itäiseen
      Maailman menoa
      448
      1143
    9. Lapinlahtelaisessa koulussa laulettiin virsiä ja ruokarukouksia, rehtorille vakava huomautus

      Suomen kulttuuriin kuuluu jo kristillisyys. Käsittämättömäksi on aika muuttunut. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/la
      Helluntailaisuus
      161
      1129
    10. Mä oon niin patti tilanteessa

      Vaikeassa sellaisessa!!
      Ikävä
      16
      989
    Aihe