oikeudet olla se joka saisi ainoastaan pumpata sua koko loppuelämäksi.
Ja haaveeksi jää,mutta voihan sitä aina haaveilla. :D
Haluaisin
10
179
Vastaukset
- haaveilla saa
Haaveilla aina saa.. ;)
Ja tää on vapaana.. mutta rajoitetulle henkilölle ;) - Romanttista,
ootko ihan varma, onko koe-pumppaus jo suoritettu?
- pumputipum
mistäs sen tiedät? :) ei sitä koskaan tiedä kuinka lyhyt on elämä.
tämä on loppuelämämme viimeinen päivä (ilta..) - slovakia-suomi
Mitä toi tarkoittaa ??? Pumpata koko loppuelämän..eikö muuta mielessä :(
- ap
No eiköhän siihen ehtisi sisältyä muutakin, jos tuolla sopimuksella mennään.
- kerro nyt kerranki
Kenelle menee, jos oikein, voisit jopa saadakin..
- katellaan...
pistetään korvan taakse. Ensin sun kuitenkin on otettava yhteyttä ja tehtävä kunnon aloite. Sitten katellaan miten siitä...
- Katellaan tai...
Jos vaan katella meinaat edelleenkin niin anna jo olla..
- Samat sanat hänelle
Ei nyt kokoNaisuuden tärkein asia mutta olisi kyllä yksi niistä asioista joita hänen kanssaan haluaisin tehdä joka päivä.
m__>N - Savinina
Kyllä se minulle sopii, kunhan sinä pumppaat vain minua ;-) Et tiedäkään mihin pystyn. Olethan ollut ainut minulle jo useamman vuoden, vaikka toisinkin voisi olla. Tähän asti, et ole kertonut, että haluaisit olla ainoani. Mitä, jos pyydän sinulta samaa: olla ainoa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015