Kuukuppi jumissa...

olimuutenvikakerta..

Hei! Onko muilla näin ikäviä kokemuksia kuukupista?
Mulla siis on ollut kohta 2 päivää kuppi syvällä *siellä* eikä tietoakaan pois tulemisesta. On kerta kaikkiaan niin syvällä etten saa otetta antennista (tunnen sen kyllä sormenpäillä). Kolmet vuodot oon ongelmitta kuppia käyttäny, mut nyt kun ensimmäisen kerran uskalsin yöski sen helv*tin ämpärin jättää ni tottakai se jäi jumiin. :( Niksien mukaan tunti pari seisten niin kuppi laskeutuu painovoiman vaikutuksesta alas. Lähdin siis pihalle haravoimaan, kolmisen tuntia pystyssä eikä ollu laskeutunu yhtään. Seuraavaksi sisällä menin kyykkyyn, ei mitään merkkiäkään laskeutumisesta. Reilun vartin jaksoin kyykkiä vessan lattialla kunnes alkoi jaloista tunto hävitä: yritin taas nykiä tuloksetta. Seuraavaksi otin lusikan ja yritin sillä taittaa kupista painetta pois, turhaan. Oli erittäin kivuliasta enkä pitkään lusikkasörkintää harrastanut. Kulmakarvapinsettiä yritin myös käyttää mutta en saanut otetta antennista... Koko eilinen päivä meni siis kuppia repiessä. Illalla ihan itkua vääntäen pyysin avomieheltäni apua. Ei tosiaan ollut mikään kiihottavin tilanne siinä kyykistellä, pyllistellä, selällään maata yms asentoja keksiä kun miehellä käsi miltei rannetta myöten sisällä (eikä saanut ulos).
Tänään olen toistanut nuo samat mutta KUPPI ON JA PYSYY V***SSA. En viitsisi päivystykseenkään tämän asian takia lähteä. Jos ei huomiseen mennessä oli lähtenyt niin eikun gynekologille aikaa varaamaan, ja oli muuten viimeinen kerta kun kuukuppeja tässä huushollissa näkyy.
Olisin erittäin kiitollinen jos joku keksii vielä jonkun niksin, liikkeen tai jonkin jolla ton saavin sais tuolta pois. Nyt on itku taas lähellä ton saa**lin kupin kanssa....

7

2353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaja

      Oletko yrittänyt työntää sitä ihan lihasvoimin ulos kyykyssä, ihan kuin kyykkypaskalla olisit? Tai kokeile jämäkämpiä pinsettejä.

    • ap.

      Kyllä. Oon vähän väliä ponnistellu ja irvistelly niin että ulkona naapurit ihmettelee et mikä tota muijaa vaivaa. :D Ei oo tullu. Nyt ei onneks vituta enää, lähinnä naurattaa. Ootan innolla mitä gyne-reissusta tulee.... Nauraa käkätän puhelimessa että kun on perkele niin tukka pimppi että ihan ongelmia teettää... ;D

    • fjdklsaöskdjf

      kuullostaa trollilta.

      Lyön vaikka vetoa, että kun menet kyykkyyn ja työnnät etusormen sisällesi, niin ulotut painamaan kupin "seinämän" lyttyyn. Kun kuppi on lytyssä, siis litteänä, saat sen helpommin ulos.

      • niiinpä

        Joo miksiköhän mäkään en nyt usko tätä. Vaikka kai se mahdollista voi olla. Lisäksi luulisi jo huolettavan vähän enemmän, jos veret ovat ties monettako päivää emättimessä.


    • JustJoo..

      Itselläni ollut kuukuppi käytössä n. 4 vuotta, eikä ole koskaan jumissa ollut. Antennin olen aina leikannut pois ennen käyttöä, ja hyvin on sormin ylettänyt kupin reunan irroittamaan.

    • ap

      Gynekologilla kävin otattamassa. Pyysin sen verran alas vetämään, että saisin sitten itse mennä vessaan sen poistamaan (sehän sopi). Oli kyllä todella noloa. Oli kyseisen gynen eka kokemus että joutuu poistamaan. Sanoi kyllä että oli tiukasti paikallaa, ja kun vuoto oli loppumenkoista niukkaa, niin ei sitten ollut täyttynytkään kauheasti. Oli siis "kevyt" eikä laskeutunut helposti. Olen kahden lapsen äiti (iältäni 21v), en tiedä olenko niin venynyt ja paukkunut tapaus että niin syvälle oli mennyt. Mutta tosiaan nyt on päätös että jatkossa en paria tuntia pidempään pidä. Muuten olen kupista tykännyt, kun on niin kuiva ja huomaamaton. :) Mutta sellainen show oli viikonloppuna että tosiaan en itse suosittelisi pitämääm "pitempiä aikoja kuin tamponeja tai terveyssiteitä".

    • Emxa

      Mulla jäu kuppi jumiin mitä teen!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3496
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3287
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      3004
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1911
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1888
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1506
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1282
    Aihe