olemme niin lähellä fyysisesti, samassa kaupungissa. Mutta silti tuntuu kuin olisit satojen kilometrien päässä. Ehkä se johtuu siitä että tiedän etten voi sua saada.
Ajatella
6
158
Vastaukset
- lähempänä kuin luule
Mistä tiedät ettet voi häntä saada, äläkä sano, että on varattu, sillä sehän on
vaan hidaste, ei este, jos niin molemmat haluatte...- valovuoden päässä
Höpö, höpö. Jos toinen on varattu niin se on merkki siitä että minä en ole hänelle se oikea. Sellaisessa tilanteessa pysyykin mieluusti kaukana hänestä ja elää omaa elämäänsä.
- lähempänä kuin luule
valovuoden päässä kirjoitti:
Höpö, höpö. Jos toinen on varattu niin se on merkki siitä että minä en ole hänelle se oikea. Sellaisessa tilanteessa pysyykin mieluusti kaukana hänestä ja elää omaa elämäänsä.
Minä olen sitä mieltä, että se on merkki siitä, että sinulle ei ole siis rohkeutta
edes yrittää, mutta tottakai jokainen tekee omat ratkaisunsa ja elää elämäänsä
niin kuin parhaakseen näkee. Joten häntä pystyyn vaan, kyllä se siitä. - valovuoden päässä
lähempänä kuin luule kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että se on merkki siitä, että sinulle ei ole siis rohkeutta
edes yrittää, mutta tottakai jokainen tekee omat ratkaisunsa ja elää elämäänsä
niin kuin parhaakseen näkee. Joten häntä pystyyn vaan, kyllä se siitä.Eheii vaan se kertoo siitä, että minulla on järkeä päässä (ihme kyllä!). En ensinnäkään halua ihmistä joka ei halua olla minun kanssani. kyllä rakkauden tulee olla molemminpuolista. Olen vaan tyytyväinen jos hän on löytänyt sen oikean, kamalampaa olisi jos olisimme molemmat vapaita, välittäisimme toisistamme, emmekä siltikään olisi yhdessä. :)
- kyl maar mää.....
ku mie oon tälläinen mustalaistyttö joka asuu montaa kaupunkiakin välillä yhtä aikaa. nii kerro ihmees mikä kumpaa nykyisistä tarkoitat
- Goodbai
Totta, kun on sellainen typerys kuin sinä että rikkoo elämän tärkeimpiä asioita, eikä ymmärrä, mikä on tärkeää, ei toista voi saada. Mutta toivon kaikkea hyvää perhe-elämääsi ehkä se tarjoaa sinulle sen mitä haluat. Muuta et voi saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015