Eli siis tilanne on tämä... Oon seurustellut nyt 3v nykyisen mieheni kanssa.. Hän on kaikin puolin mukava, omaisuutta on, yhdessä asuminen sujuu... MUTTA.. mitään suurta intohimoa en ole koskaan tuntenut. Kuitenkin seksiä on säännöllisesti.
Nyt sitten oon tavannut miehen, joka on vienyt sydämen, tunnen tunteita, joita en ikinä ole tuntenut mieheeni. Kuitenkin voin sanoa rakastavani miestäni, mutta koskaan ei ole ollut mitään suurta hullaantumista. Enemmänkin juuri kiintymystä. Luulen, että tämä uusi rakastumisen kohteeni on myös kiinnostunut, mutta en voi olla 100% varma. Näämme muutaman kerran viikossa erään kurssin parissa. Tänään hän hakeutui juttusille kanssani ja mieletön tunne sisälläni vain voimistui niin että oon mennyt kuin pää pilvissä.
Tilanne on siksi niin vaikea, että järjellisesti mulla on nyt ihan hyvä mies, joka haluaa lapsia ja yhteisen tulevaisuuden, eikä koskaan jättäisi. Toisaalta oon miettinyt, haluanko nyt 25-vuotiaana jäädä niin kaverilliseen suhteeseen, koko loppuelämäkseni. Tavallaan tuntuu epäreilulta miestäni kohtaan tämä uusi rakastuminen toiseen. En vaan voi mitään ja järjen ääntä en enää kuule, varmaan pettäisin tämän uuden kanssa, jos tilaisuus tulisi. En vaan tiedä kun toisaalta järki käskee laittaa stopin tälle uudelle, mutta sydän sanoo jotain aivan muuta.
Mitä siis pitäisi tehdä? Tuntuu, että sydän pakahtuu.
Lähteä vai jäädä?
3
235
Vastaukset
- Sun Li
naiset innostuvat nopeasti, mutta ikävystyvät vielä nopeammin.
- enkeleitä...
Tiedän ja tunnen tunteen Puoliso lähti koska oli toinen sydämessäni ja en saanut koska sydän valittukin oli naimisissa .
En vaan voi mitään ja järjen ääntä en enää kuule
Löysin enkeli palstalta linkin ja ajattelin laittaa jonnekin, koska tiedän , että on rakkauden voima, joka on suurempi, kuin oma voima tai järki. Sinulle toivon nyt ja pian oikean ratkaisun valintaan viisautta ja voimaa.
http://www.youtube.com/watch?v=T31dFWJbIvk - it´s your life
Et halua jäädä lähde ja elä hyvä ihminen!!!Se on sen arvoista vaikka kestäis hetken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552547Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241051Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964