vanhempi sisarukseni riitaantunut vanhempieni kanssa eikä missään tekemisissä kenenkään kanssa enää muutamiin vuosiin. Vanhemmillani alkon käyttö lisääntynyt tuon jälkeen, ilmeisestikkin tuo tapaus erittäin vaikea hyväksyä vaikkeivät voi sille mitään eikä tilanne muuksi muutu. No viime aikoina äitini alkanut kertoa minulle epäilyistään, että hänen puolisonsa sairastaisi alzheimeria kun suuttuu kännissä niin helposti ja kuulemma jankkaa asioita uudestaan ja uudestaan. Itse olen huomannut äidissä tuota jankkausta ja asioiden kyselyä uudestaan ja uudestaan, kännissä turha kertoa jotain tärkeää koska ei kuitenkaan muista sitä seuraavana päivänä. Isässä en huomannut moisia piirteitä. Onkohan se yleistä, että sairastunut osapuoli yrittää ujuttaa omaa sairauttaan toiseen ? Onko alzheimer tosiaankin sellainen tauti ?
isällä vai äidillä alzheimer ?
alzheimeriko vai ??
4
196
Vastaukset
- sh.
Ei ole.
Aikaa varaamaan neurologille jos epäilee ko. tautia. - muistisairaan om.
Mitenkä on asia selvinpäin?
Vai ovatko he kokoajan kännissä?
Jo kännääminen vie muistia, mutta jos norm. oloissa toistaa samoja asioita kannattaa käydä muistihoitajan juttusilla. - ------------
Minusta tuo kuulostaa enemmän alkoholismilta.
- sitäpä se on
taitaa olla lakoholismin aiheuttamaa "huonoa vointia".
Niinpä niin, alkoholi on viisasten juoma! Ilmankos minulle itselle ei maistu se ollenkaan!! Enkä jaksa kuunnella kauaa kännisien örinöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794974- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522679
- 402561
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830