Olen katsellut kyseistä hotellia, lähdössä olisi 4 henkinen perhe. Oletteko majoittuneet kaksiossa ja isommassa kaksiossa, jossa alko-ovi? Itse ajattelin tuota isompaa kaksiota esimurkkuikäisen vuoksi...Mietin myös, että olisi kiva saada aamupala valmiina. Kokemuksia aamupalasta?
Isrotel royal garden huoneistohotellista
8
250
Vastaukset
- alef-lamed
Suosittelen hotellia lampimasti - etenkin uima-altaat ovat todella hyvat! Aamupala on kattava ja varmasti saa vatsansa tayteen, niinkuin kaikissa Isrotelin hotelleissa. Itse olin ihan normi kahden hengen huoneessa, joten en tieda niista sen kummemmin kertoa. Hotelli hyvalla paikalla ja homma toimii - suosittelen! :)
- #reissulainen#
Suosittelen hotellia lämpimästi. Olemme kaksi kertaa ollut kolmen pojan kanssa. Ensin kaksiossa, mutta toisella kerralla isommassa huoneistossa, jossa alko-ovi ja myös kaksi kylpuhuonetta ja iso parveke. Todella kätevä. Myös pieni keittiö tarvikkeineen hyvä.
Aamupalat ovat aina hyvät, kuten alef-lamedkin mainitsi. Runsaat ja maittavat israelilaiseen tapaan.
Hyvää matkaa!!!!!! - tsuida duida osaat
Kiitos tiedoista. Vielä kysyisin Eilatin hintatasosta esim. ruokailun ja juomien suhteen? Olen ymmärtänyt, että suht suomen tasoa...Olisi kiva kuitenkin kuulla tästäkin kokemuksia. Taidanpa piakkoin matkan varata. Ainoastaan tämä maailman tilanne pikkasen jännittää... Syyriä niin lähellä..
- alef-lamed
Ostokset ja ruokailu ovat aikalailla Suomen hintatasoa. Turistirysa Eilat kuitenkin loppujen lopuksi on, joten rahaa saa palamaan jos vain haluaa. Jos jattaa matkustamatta sen takia, etta pelkaa mita EHKA voisi sattua, niin silloin kannattaa ehka varata viikonloppuhotelli ihan Suomesta. Voihan sattua vaikka niin, etta siella pienessa sievassa kotopihapiirissakin sattuu jotain odottamatonta. Turhat pelot pois ja maalaisjarki kayttoon - nailla paasee jo suht pitkalle, jopa Eilatiin :)
- Tsuida duida osaat
Dodii! Matka varattu. Mukavata.
- #reissulainen#
Hyvää matkaa ja nauttikaahan matkasta!!!!
Millaiseen ajankohtaan matkustatte?
Eilatissa olen muutamaan kertaan lomaillut. Kesäkuussa piipahdan taas kaupungissa. Muuten kiertelen matkallani muuallakin Israelissa.
- tsuida duida osaat
Huoh. Vasta maaliskuussa...mutta mukavata odotella sitäkin matkaa. Kerrohan jatkossakin kokemuksistasi.
- #reissulainen#
Maaliskuu on hyvä aika matkustaa ja lomailla Eilatissa. Itse ollut pari lomaa juuri tuona ajankohtana.
Aika rientää nopeaan ja on mitä odottaa!
Mukavia lomasuunnitelmia!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232443Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531723Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu284974Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11974- 253964
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718