Kesä tulee ja luonnossa ym. riittäisi paljon mielenkiintoisia kuvauskohteita mutta yksin ei tule juuri kotinurkkia kauemmas lähdettyä kuvailemaan kun ei ole sellaista kaveria jonka intohimona myös olisi valokuvaus.
Onko valokuvausta harrastaville järjestetty mitään tapahtumia tai kokoontumisia kesäisin?
Olen vielä ihan aloittelija kuvaamisessa mutta olisi kiva tutustua muihin harrastajiin ja saada neuvoja ja vinkkejä.
Kiinnostaisi myös jonkinlainen ohjattu toiminta esim. kuvausretki tai muu vastaava.
Kertokaapa vinkkejä mitä toimintaa kesäisin kuvauksen tiimoilta on järjestetty ja miten niihin pääsee mukaan : )
Kuvauskavereita?
10
226
Vastaukset
Tuohon tarkoitukseen löytyy valokuvauskerhoja. Laita kuukeliin hakusanoja kuten valokuvauskerho, kamerakerho tai valokuvaajat, niin saat runsaasti vaihtoehtoja. Katsot vain mikä on itseäsi lähinnä ja otat yhteyttä, ei se sen vaikeampaa ole.
- photography-71
Kerhot tuntuvat kaikki olevan kesäisin tauolla ja vasta syksyllä alkaa kaikki toiminta, harmi.
- Nikon D90
Ainakin minun kerhoni toimii ympäri vuoden ja tekee kuvausreissuja koti ja naapurimaihin. Tosin tuo kerho ei ole Uudellamaalla vaan Varsinaisessa-Suomessa.
- SzzSS
Samaa olen mietiskellyt minäkin...Mistäpäin olet?
- photography-71
Uudeltamaalta.
- pekkis..
Käyppä kysäisemässä myös kuvausfoorumeilta kuten digikamera.net, kameralaukku.com ym.
- harrastelijaa
Itsekin olen monesti harmitellut, kun ei ole kuvauskaveria. Samat metsät ja rannat kierrän yksin, ei ole motivaatiota lähteä koluamaan uusia kuvauspaikkoja yksikseen.
Olen myös aloitteleva luontokuvaaja, sijaintina L-Uusimaa. Ketjun aloittaja on tietenkin I-Uudeltamaalta?? ;)Itä tai länsi-Uusimaa ei nykyään paljoa hetkauta jos on intoa. Minäkin olen tehnyt noita retkiäni Roomasta Nord-Cap:iin. Myönnän kyllä kaverin olevan hyvä innostaja ja hyvistä on joskus jopa pulaa.
- 14+10
Valokuvauskurssilla tutustuu myös muihin valokuvauksen harrastajiin, lue lisää: http://www.kskoolitus.com/lintuvalokuvaus2011.html
- okkjyuij
Kavereita kyllä löytyy, kun on kamera ja hieman liikkuu.
Myös valokuvausliikkeissä "norkoileminen" auttaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa553981TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341420- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972