Oliskohan

mahdollista.

Jos käytäisiin vaikka kävelyllä jossain; siis jos kutsuisin sinut. En tiedä
lähtisitköhän? Sehän olisi ehkä helppo tapa vaihtaa ajatuksia. Ei se
tuo baarikaan ole välttämättä paras paikka iskee kiinni, kun se nyt
näyttää, että jään katselemaan vain sivusta.

20

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViisitähtineN

Kutsu ihmeessä kävelylle, jos haluat hänelle jutella :)

• Viisitähteä M

Ilman muuta kutsut hänet kävelylle...voitte välillä pysähtyä vaikkapa penkille juttelemaan tai ihastella kävelyn ja juttellun lomassa kaunista luontoa...tommoinen antaa positiivisia virikkeitäkin. :)

• jos mun ihana

söpöstykseni kutsuis mut kanssaan kävelylle, vaikkei olla koskaan edes moi toisillemme sanottu, niin innostusta olis vaikea peitellä, niin onnellinen olisin ja tietenkin suostuisin ;D

• Lähtisin kanssasi

Minne vaan. Olisin lähtenyt jo aiemminkin. Kysymättä et tiedä. Kuka sulle pakkeja voisi antaa?

• ap

Jaa, no kuka, hmm, ei sitä kyllä koskaan voi tietää. Jos tuliskin, sekin
        olisi kyllä aika tylsää, mutta sittenhän tämän haaveen voisi ainakin
        lopullisesti haudata.

• Mennään minne vaan
        ap kirjoitti:

Jaa, no kuka, hmm, ei sitä kyllä koskaan voi tietää. Jos tuliskin, sekin
        olisi kyllä aika tylsää, mutta sittenhän tämän haaveen voisi ainakin
        lopullisesti haudata.

Jos kaksi ihmistä ajattelee samalla tavalla toisistaan, tokkopa niitä pakkeja tulee.

"Jäät katselemaan sivusta" mitä sillä tarkoitat?

• Sinunko sittenkin..

Lähden vaikka heti jos kutsut

• Kelpaisi mulle

Kävelykutsu on hyvä aloitus kenelle vaan.

• mahdollista on

kyllä voisin lähteä kävelylle kanssasi

• mökö........

njet

• muna-mauri

mennään vaan mut missä nähdään?

• kävelylle

Haluan kanssasi

• Näinkin voi käydä

Mulle tämä ei voi valitettavasti olla koska kysyin mun ihastusta kävelylle mutta ei sitten lähtenyt :(

• waste of time

Turhista turhin palsta. Kirjoituksista ehtaa n. 0,5 prosenttia. Ja sekään mikä on totta, ei pidä kutiaan muualla kuin netissä. Oma arvio.

• kevätillassa..

Olen kävellessäni ajatellut samaa et pitäiskös soittaa ja kysyä ja..ajatuksissani olen melkein törmäillyt puihin..

• mut pyydä vaan

Lähtisin mä varmaan, mutta sanotaan ny suoraan että mulle aluksi helpompaa saattas olla tuo baari nii sais olla vaikka vähän huppelissa, koska muuten mua jännittää niin paljon etten pystyssä pysy niin kävele siinä sitte ;D

• Brittihuumoria

Niin, olis se vähän brittihuumoria kun kävelis puuta päin tai vaihtoehtoisesti kompastuis omiin jalkoihin tai muuten vaan jalat menis makarooniks :D Ehkä paree mennä baariin ensin :D

• ap

No sama kyllä mullakin. Mutta se olisi sitten pakko mennä jos toinen
      suostuukin. Tuolla baarissa on niin helppoa olla tekemättä mitään.
      Ja ei hirveessä kännissäkään viitsisi mennä sössöttään, sekin olisi
      jo vähän noloa.

• eikö vaan

no mut jos pyydät etukäteen sinne baariinkin niin silloinhan se olis melkein pakko tehä jotain, eikä vain katsella sivusta ;)

• ap

Ai joo. Niinhän se kyllä olisi. :) Ehkä tuota pitää vielä harkita uudemman kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      382
      6749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3926
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      36
      1513
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      44
      1287
    5. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      219
      1205
    6. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      79
      1138
    7. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1101
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      21
      1008
    9. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      60
      1001
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      962
    Aihe