Hyvä minä kun uskalsin!
Mutta en saanut minkäänlaista juttuseuraa en miehistä enkä naisista. Vaikka olenkin nainen ja yritin jutella miehille, niin eipä kukaan lämmennyt
Joten te urpot jotka valitatte siitä, että naiset saavat aina seuraa, ovat niin väärässä!
Mä en todellakaan ole mitenkään kaunis tai söpö. Kroppa on kuin pikkupojalla ja pituuttakaan ei löydy nimeksikään.
Päätin hyväksyä sen tosiasian, että olen ikuisesti yksin.
Olin eilen yksin baarissa
53
3649
Vastaukset
- 7 +4
Pöh, oisit tullut minulle juttelemaan, itse lyhyenä miehenä pidän yllättäen lyhyistä naisista.
- iki sinkku39M
No jos ei ensiyrittämällä niin toisella kyllä,tunnen erään naispuolisen norm.näköinen 40 riippurinnat eronnut juuri, aina olisi baarissa ottajia ei vain kiinnosta kun tarjontaa on niin paljon muutenkin että rumimpia joutuu potkimaan pois....joten kyllä sulla flaksi pitäisi käydä.
myönsi itsekkin että on se naisilla helpompaa. - riippureppu
Riippurinnat.......riippurinnat....miten tämä pitäisi ymmärtää. Että perin juurin oksettavaa on, että naisella on riippurinnat, mutta että silti pahimman puutteessa riippurintainenkin nainen kelpaisi? Ihan tiedoksi vaan: nelikpymmisenä paikka jos toinenkin alkaa jo riippua. Ihan miehilläkin.
- ..............
Riippuuhan tälläkin mimmillä, eikä ole edes nelikymppinen, mutta ei se toki minua haittaa.
http://www.bigbreastarchive.com/alphabetical/nadinejansen/nadinejansen40.html - f,aå,åg,å
.............. kirjoitti:
Riippuuhan tälläkin mimmillä, eikä ole edes nelikymppinen, mutta ei se toki minua haittaa.
http://www.bigbreastarchive.com/alphabetical/nadinejansen/nadinejansen40.html"Riippuuhan tälläkin mimmillä, eikä ole edes nelikymppinen, mutta ei se toki minua haittaa.
http://www.bigbreastarchive.com/alphabetical/nadinejansen/nadinejansen40.html "
Hyi helvetti, meinasin oksentaa.. Pikkasen karmeat tissit! - oksetus ;S
.............. kirjoitti:
http://www.bigbreastarchive.com/alphabetical/nadinejansen/nadinejansen40.htmlNo riippuminen tuolla naisella johtuu siitä että tisseissä on liikaa täytettä, ei johdu mitenkään iästä sillä hän on selvästi nuorempi kuin 40.
Ja nuo rinnat on siniset, luultavasti menee kuolioon ja on kipuja - on tosi oksettavan näköset!
Ja lautasnännit eivät ole kauniit!
- Törö_ukko 5
Ole yksin jos todella haluat olla, mutta ei sun tarvitse olla yksin jos et halua. Seuraa löytää muualtakin kuin baareista, vaikka tuolta http://bit.ly/seoikea
- Airwave.
No siis, baareissahan on se pinnallinen lihatiski meininki. Vain parhaimmat kimpaleet kelpuutetaan ja muut jää melkein aina syrjään.
- Älä lannistu
Ei kannata masentua ja luovuttaa yhden huonon baari-illan takia.
Voit hakea kaveria vaikkapa täältä Suomi24:lta Treffeiltä tai
jos se ei innosta niin aluksi kirjekaveri palstalta jos haluat
hissun kissun tutustua ihmiseen.
Eri asia sitten jos olitkin hakemassa yhden illan juttua - yksnuormiesvaan
Itse en tykkää pitkistä naisista. Lyhyet on söpömpiä.
On tullu jokusen kerran käytyä baareissa. En oikein tykkää. Tylsää, juomavalikoima on huonohko (noissa yökerhotyyppisissä), en kykene tutustumaan kehenkään. Jos on tuttujen mukana niin he yleensä katoavat johonkin ja sitä istuu yksin pöydässä.
Tykkään enemmin perinteisistä pubi tyylisistä, jossa juomat on laadukkaampia ja voi nauttia oman itsensä seurasta ilman kovaäänistä musiikkia. Yksin tulee vaan niin harvoin lähdettyä... - joskus on,joskus off
Kuka pelle sitä hakee suomi24 treffien kautta seuraa? Siellä vasta ne kaikkein urpoimmat pellet on! Baarissa näkee mitä on saamassa. Netissä kieroutuneet hullut esittää "katseenkestävää".
Koko ikäni olen yksin mennyt niin baariin, harrastuksiin kuin matkoillekin ja harvassa on ne kerrat kun olen seurankipeänä joutunut yksin olemaan/lähtemään. Joskus on paljon mukavampi istuskella yksin ja olla turisematta kaikenlaista paskaa. - yksin läpi elämän
Minä olen jo kauan sitten hyväksynyt sen että joudun olee yksin loppuelämäni.
Turha mennä baariinkaan kun ei kukaan haluu jutella. Sulla on toivoa koska olet nainen mut, minä olen mies ja mies ei saa juttukamuu tai mitään miehistä eikä varsinkaan naisista.- yksin loppuelämäni
itsestä se on kiinni vaan jos aina vaan ruikutetaan että olen luuseri niin et tule ketään saamaankaan eikun rohkeasti paanalle vaan.
- yksin läpi elämän
yksin loppuelämäni kirjoitti:
itsestä se on kiinni vaan jos aina vaan ruikutetaan että olen luuseri niin et tule ketään saamaankaan eikun rohkeasti paanalle vaan.
kaiken olen pistänyt likoon. Paanalla olen ollut koko elämäni joten
nyt se paanalla olo on loppu mun osalta.
- jaa.....
Tuon on pakko olla provo. Uskallaks sä ruokakaupassa käydä yksin, jos sinusta on outoa se, että joku menisi baariin yksin? Tosin myönnettäköön, etten itsekään monta kertaa elämässäni ole käynyt ainakaan yökerhossa yksin, koska miehet on baareissa niin iholle tunkevia yksin liikkuvaa naista kohtaan, että sitä ei siksi viitsi ja siksi toisekseen minulla on aina halutessani naispuolisia ystäviä baariseuraksi.
On kieltämättä totta, että jostakin oudosta syystä baareissa yksin käyminen on monessa sosiaalisessa koodistossa jotenkin sallittua miehille, mutta ei naisille. Outoa. Ei kaikissa paikoissa, mutta joissakin. Ehkä jos asuisin jossakin taka-hikiällä, missä ei ole yhtään baaria, paitsi yksi, en nuorehkona naisena mahdollisesti tosiaan viitsisi mennä sellaiseen yksin, mutta kyllä minäkin olen elämässäni pari kertaa käynyt yksinkin baarissa. Viime kesänä kävin yhdessä lähibaarissa yksin kerran ja lauloin karaokeakin, kun oli niin hiton kuuma kämpässä ja kaikki kaverit oli poissa kaupungista, enkä jaksanut soitella kenellekään.... Onhan se myönnettävä, että ei yhtä miellyttävä kokemus, kuin että jos olisin ollut ystävien seurassa liikenteeessä: kaiken maailman idiootit läskiset juopot mieskööreineen oli heti tunkemassa melkein kiinni takapuoleen ja minut pelastikin ainaostaan pari akateemista herrasmiestä, joiden kanssa join siiderin ja sitten katsoin parhaaksi häipyä...
Noin yleisesti ajatellen, voisin itse mennä yksinkin baariin, jossa tietäisin olevan kuitekin joitakin tuttujani paikalla, ettei tarvitse yksin koko iltaa kököttää ta sitten paikkoihin, joissa naisillekin on sosialisestinhyväksyttyä käydä vaikka juomassa siideri ja tanssimassa ilman, että sellaista kytätään. Tosin periaatteessa en piittaa hevon huilua mitä minusta joku ajattelisi, jos menisin yksin johonkin raflaan, mutta on tietysti seikkoja, että ihan mihin tahansa naisten ei kannata yksin mennä.
Mutta älä tosiaan provoseraa tollasilla vitun paskajutuilla, kiitos! Mikä lie ääliö teini kirjoittamassa..tai joku maalaisjuntti, jonka näkemys elämästä rajoittuu siihen, etä siten kuin naapurin martsa toimii, siten minäkin. Mene nyt limudiskoosi siitä ja lopeta pilkkaaminen, ketjun aloittanut. Tyhmää. Todella tyhmän ja ymmärtämättömän ihmisen kirjoitusta, sinulla aloittaja. - hymyhullivm70
Ei mutta sehän oli hienoa että uskalsit mennä! Kyllä se vielä onnistuu...se juttuseura! Hesassa se voi olla vaikeaa kun siellä ollaan niin omissa porukoissa ja kyräillään vaan..
- 5+1
Helsinkiin muuton jälkeen olen paljon käynyt yksin baareissa, eikä ole tarvinut ilman juttuseuraa olla!! Välillä on ollut juttelijoita ihan häiriöksi asti!
- gavan
Joskus minäkin menin baariin siinä toivossa että saisi jotain kontaktia vastakkainen sukupuoleen.
Lopputulos kaikkea muuta, etupäässä jouduin kohtaamaan kaikenlaisiin pummeihin, hulluihin ja lesboihin. Toki minua onnistikin, mutta nekin jäi valitettavasti yhden illan kestoiseksi.
Nykyään menen baariin pelkästään sen takia, koska sieltä saa hyviä alkoholi juomia.
Em ole alkkis, mutta kyllä hyvä mallasviski voittaa tilapäiset tuttaavuudet. - Söpöliini-Hki
En halua mitenkään lannistaa, mutta en ihmettele lainkaan, ettet saanut seuraa. Olen nimittäin itse kokenut samaa lukuisia kertoja, siitäkin huolimatta, että olen kaunis ja hymyileväinen blondi (vieläpä ihan fiksu sellainen). Eri asia sitten nämä 30 vuotta vanhemmat kaljamahaiset juopot, he kyllä uskaltavat tulla juttelemaan. Ja ulkomaalaiset ei-länsimaalaiset.
Kun olin nuorempi, kelpasin kyllä seksiin yhdeksi yöksi, mutta seurustelukumppaniksi ei, vaikka olisin itse halunnut. Kaipasin silloin hellyyttä, ja sitä, että sai nukkua jonkun vieressä, mutta miehet olivat sikoja ja johdattelivat seksiin. Aika äkkiä aloin pihtaamaan, kun huomasin, ettei seksi johdakaan seurusteluun. Sitten olenkin saanut olla jatkuvassa selibaatissa ja yksinäisyydessä :(
Itse, jos lähestyn miestä baarissa ja pyydän vaikka tulla istumaan viereen, sanotaan yleensä, että tuoli on varattu, tai jos käy niin onnekkaasti, ettei viereen istumiseni haittaa, lähtee mies aika äkkiä muualle. Loppuillasta on masentanut niin paljon, etten ole enää jaksanut hymyillä, vaan olen välillä jopa pillahtanut itkuun. Silloinkaan kukaan ei tule kysymään, mikä on hätänä :( Näin täällä Helsingissä. Taidan pysyä ikuisesti sinkkuna, olenhan nyt jo 30.- Näin se vain menee
Sinä oot valitettavasti vain menny juttelee väärille ihmisille. Kyllä niitä hyviäkin tyyppejä riittää kuppiloissa, mutta yleensä ne on semmosia, ettei niitä kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin. Se on vain harmi, ettei täällä pohjoisemmassa naiset ole yhtä avoimia ja tule juttelemaan vaan pitää olla kuten mikäkin tirehtööri, että voi edes jutella niitä näitä heille. Älä ymmärrä väärin on sitä hyviinkin ihmisin törmänny ja siitä olen kyllä ihan iloinen! Kannattee muistaa, ettei se mitään anna, jos ei yritäkkään. Harmi vain, ettää nykyään on vähän semmosta, ettei ihmisiä kiinnosta ees jutella muille ihmisille ja tehdä tuttavuutta.
- Jkos
En sua kuitenkaan livenä tapaa, niin saanko tehdä ehdotuksen? Kirjota mulle. Ei viittis tätäkin kesää olla yksin, niin jos edes viestiseuraa sais. Oon reilu kolmekymppinen mies, en välttämättä mikään komistus mutta ihan ok näköinen. Olis kiva saada juttuseuraa, että vois taas hetken kuvitella että asiat vois mennä parempaan. Ja keksiä jotakin mukavaa tekemistä kesällä, ettei tarvis koko ajan kotona yksin nyhjöttää. Ilmota mulle mihin voin kirjottaa sulle, jos haluat. Jookos?
- Jkos
Jkos kirjoitti:
En sua kuitenkaan livenä tapaa, niin saanko tehdä ehdotuksen? Kirjota mulle. Ei viittis tätäkin kesää olla yksin, niin jos edes viestiseuraa sais. Oon reilu kolmekymppinen mies, en välttämättä mikään komistus mutta ihan ok näköinen. Olis kiva saada juttuseuraa, että vois taas hetken kuvitella että asiat vois mennä parempaan. Ja keksiä jotakin mukavaa tekemistä kesällä, ettei tarvis koko ajan kotona yksin nyhjöttää. Ilmota mulle mihin voin kirjottaa sulle, jos haluat. Jookos?
Siis ylempi viestini oli tarkoitettu nimimerkille Söpöliini-Hki.
- Söpölini_Hki
Jkos kirjoitti:
Siis ylempi viestini oli tarkoitettu nimimerkille Söpöliini-Hki.
Kivaa! Kiitos ihanasta henkilökohtaisesta viestistä! Olet tosi ihana Jkos. Minun sähköpostisoitteeni on J0rma (at) maansiirtoliike.fi. Kirjoittele!
- thtyhert
Yksi ilta sinne tai tänne. Sitä kokee monet miehet vuodesta toiseen, kuten itse. Ei se itsetuntoa pahemmin kohota. Se oli vaan huono päivä ja uskon siihen, että varmasti vielä seuraa löydät. Tuohon pituuteen voin ainakin sanoa, että lyhyt on parempi kuin pitkä :)
- reterterr
Harva sieltä baarista nyt tuiki tuntemattomasta mitään seuraa saa. Ne jotka todella etsivät, niin käyttävät hieman muitakin avuja seuran löytymiseen ja on muutoinkin pikemminkin "tuhmat" mielessä. Toiset menevät porukalla ja toiset tietävät missä tuttuja on. Itse olen joskus mennyt vain viihtymään ja katsomaan jos jokin tuttu saattaisi näkyä.
Heräsin tänään 04.00 tällä nimenomaiselle palstalle unieni jälkeen ja selvitellyt itselleni, että miksi tilanne on mennyt siihen kun on mennyt. Unessa tapasin sen tähän astisen yhden ja ainoa vielä kerran vuosien jälkeen ja hän oli mennyt naimisiin, mutta oli halukas viettämään kanssani vielä päivän. Se juttu todellakin päättyi riitaan ja tiesin, etten halua jättää sitä selvittänmättä vaikka ympäristö ei siihen sevittämiseen antanutkaan tilaisuutta. Toiset sanovat, että jokainen kipinä oli puhdasta rakkautta. Varmasti osittain olikin rakkautta tai ainakin kiintymystä, jossa minuakin loukkaamalla loukattiin fyysiesti hankisesti. Häneltä haluaisin pyytää ja saada anteeksi, mutta niille ulkopuolisille jotka ei antanut meille mahdollisuutta hoitaa asiaa loppuun asti, niin en anna koskaan anteeksi.
Heiltä ulkopuolisilta haluaisinkin kysyä, että mitä minä muka tein väärin? Autoin häntä saamaan koulutusta ja työtä ja hoitamaan asioitaan, enkä kieltänyt häneltä oikkujansa.
Olenko ajatunut yksinäisyyteen, syrjäytynyt tai tullut syrjityksi? Olen tulut syrjityksi ja tehnyt henkilökohtaisen valinnan, että jos minulla ei ole mitään muutakaan, niin teen mitä haluan. - jenniiina
lähde mun kanssa :)
Itse olen huomannut sen, että yksin kun lähtee, yksin koko illan yleensä jää (tosin yksin en baareissa viihdy, niin se ilta kyllä loppuu jo siinä ennen yhtätoista - kännistä seuraa kun en haluakaan saada)
Sen sijaan kun olen kaverin kanssa, heti kun hän lähtee hetkeksi, niin joku on istumassa viereen. Monasti on kuultu, että naisporukkaa miehet ei lähesty, mutta ilmeisesti naisparia on helpompi lähestyä...? - ajomiesxxz
kävin viime yönä yökerhossa ja tapsin viehättävän naisen, tansimme 4 kappaletta ja tuntui synkkaavan hyvin mutta ryppy rakkauteen tuli kun daami sanoi että täytyy mennä ottamaan juotavaa, menimme tiskille ja hän jäi noin 1,5m etäisyydelle siitä kysyin tovin jälkeen että etkö nyt haluakkaan mitään. nainen sanoi että tarjoa joten kerroin että en tarjoile nainnen lähti välittömästi puolijuoksua pois.
mitä tein väärin
olisiko pitänyt tarjota sille jotta olisin sitten taksin takapenkilla päässyt raottamaan illan aikana kusisen lemahduksen saaneita pikkuhousuja?
olisinko saanut kassini imetettyä tyhjiksi kotona tarjoamalla daamille?
aamulla näin jälkikäteen ajateltuna parempi olikin kun ei lähtenyt mukaan. - aloittajanyyh
No olin eilen sitten kaverin kanssa viihteellä. Kaveri löysi heti miehen, jonka kanssa sitten jatkoi loppuyön ja jäin itse taas jälleen kerran vaille huomiota. Olin tanssimassa koko illan ja tunsin itseni niin paskaksi ja ällöttäväksi, kun ympärillä oli niin kauniita naisia, jotka kyllä saivat ihailijoita, mutta minua vain tönittiin ja tyrkittiin. Tanssilattia oli niin täysi...
En varmaan enää jaksa lähteä tuollaisiin mestoihin, kun ei niistä saa kuin pahan mielen.- c.c.c.c.c.
aloittajanyyh,
Olitko itse ollenkaan aktiivinen? Menitkö juttelemaan miehille vai odotitko vain, että joku tulisi juttelemaan? Minkä ikäinen olet ja mistä päin? - aloittajanyyh
c.c.c.c.c. kirjoitti:
aloittajanyyh,
Olitko itse ollenkaan aktiivinen? Menitkö juttelemaan miehille vai odotitko vain, että joku tulisi juttelemaan? Minkä ikäinen olet ja mistä päin?Olen 22. En yrittänyt katsekontaktia kummempaa. Kaverikin sai miehen ilman, että itse yritti mitään ja tiedän monia muitakin jotka saavat.
En edes viitsinyt yrittää, kun tuo edellinen baarireissukin meni niin mönkään.
- yrttimyrtti
Kannattaa mennä aina baariin jonkun itseä rumemman kanssa, silloin oma kauneus korostuu ja ihmiset huomaavat juuri sinut. Minulle on käynyt juuri niin, että kun menin itseäni laihemman (eli täten nätimmän) kaverin kanssa baariin, niin jopas hänet heti huomattiin ja minä jäin yksin. Eli kannattaa valikoida baarikaverit itseä rumemmiksi (eli läskeiksi).
- ...............
Läski ei ole synonyymi rumalle. Meillä ei uhkeita mimmejä pelätä.
- DDR-City-Sidevm-82
Oletko Savantti vai muuten vain jäänyt paitsi yksin olemisen ja luonnon kauneudesta? Mä en edes pidä muista ihmisistä. Nyt kun meikit, vaatteet ja muu murrosikään kuuluva ovat jääneet taakse, istun minäkin kapakassa yksin tai olen circuit trainingilla tai cross trainingilla. Mulla pitäisi olla jo perhettä, mutta toisin kävi. Jouduin oikeusjuttuun kesken kaiken murrosikäni.... Seurakunta oli jotenkin siten 'sulkeutunut', että sinne tarvitsi ihan uusia ihmisiä, kasvoja, joita piti hoidella ja siten siirtää. He olivat olleet ennen tätä uutta uskoontuloaan vaikeassa tilanteessa, seurattuina ja saivat esimerkiksi oppilaskunnasta tukea tällä tavalla. Mut tilattiin siihen erikseen asianajosta.
DDR kertoi jotenkin albinismin ja rotuerottelun ilosanomaa, ei suinkaan evankeliumia. Lapsenusko ajaa mihin seuraan tahansa, myös aikuisia. Ei kai siellä kapakassa kukaan millekään lämpiä. Siellä on vain harrastuksia esimerkiksi muutama lehti, joita voi viedä sinne itse kiskalta Lehtipisteestä ja jättää sinne.
"Itse luen juuri Europörssiä ja mietin, mikä siinä on vikana. Fiatilta oli tullut upea pakettiautomallisto. Esittelymallina punainen. Zen-mieleni suorastaan huutaa tuon auton luotettavuutta. Lupaus luonnonrauhasta on taattu ja suoraan mulle ja vain mulle itselle. Idea todellisuudesta ja turvallisuudesta eli tasapainosta yksinkertaisimmillaan. Mitä muuta autolta voisi toivoa? Voimakkuutta ja ketteryyttä ja että se jaksaisi yhdessä arjessa kanssani mahdollisimman pitkään. Kuinka puhdasta ja täydellistä saisinkaan autossani aikaiseksi, kun arki koittaisi ja huominen krapula päivä olisi poistunut mielestä jo täysin?"
Usein kapakassa on turhauttavia pahoinpitelyitä. Ne vaikuttavat varmasti yksinäisyyteesi, ikävästi, luoden pettymyksiä ja onnettomuuksia, joita pitäisi sattua vain eläimille. String, ääni eläimen kuolemasta. Mä olin moottoritie-tappaja ja eläintenyliajaja, miksi kukaan tutustuisi minuun kapakassa? - qqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
Kuulostaa niin tutulta. Minäkään en ole mikään nätti tapaus, joten jään aina ilman miesseuraa kavereiden heilastellessa vieressä.:(
- miettivä mies
jaa että ne hapannaamat saattaiskin olla niitä jotka lähtis mukaan
- m30+hki
aivan, pitää siis ilmeisesti ensi kerralla yrittää uskaltaa lähestyä naista, joka näyttää siltä ettei todellakaan haluaisi seuraa..? ja minulle ainakin kelpaisi erittäin hyvin lyhyt ja hoikkavartaloinen nainen! :) kauniisiin kasvoihin saattaa pidemmän päälle kyllästyä, mutta hyvä vartalo jaksaa houkuttaa pidempäänkin ; )
- dsfsdsas aloittaja
Miten niin hapannaamat? Itse siis ainakin yritin hymyillä ja näyttää iloiselta, mutta enpäs tiedä onnistuinko peittämään surkean oloni. :/
- tioiiprrieorour
HAISTAKAAA NY JO PASKA TEINIT, OIKEIN OPETTAJIA OLETTE. HÖH!
- -------
Mulla taas hieman ongelmia sen suhteen etten voi/ halua käydä baareissa kovin usein sen takia kun seuraa olisi ihan liiankin kanssa. Innokkaimpia, ei niin kiinnostavia ihailijoita voi jäähdytellä torjumalla ystävällisesti mutta napakasti. Niin säilyy kaikilla parempi fiilis eikä tule ns. vittumaisen akan leimaa.
Joillekin olen numeronkin antanut mutta heti en ole matkaan lähtenyt. Olen vain todennut että okei, soita sitten selvinpäin jos vielä kiinnostaa. En ole katunut koskaan, ja hyviä kavereitakin sillä tavalla saanut.- jaaha.
No niin monella muullakin.
Mikähän mahtoi olla typerän kirjoituksesi pointti?
- Tanssin mielelläni
Mulla taas oli aina välillä niitä iltoja, jolloin sain olla möllöttää koko illan yksin. Sitten huomasin, että kovasti meikkaamalla ja pukeutumalla saan ainakin iltaan enemmän iloa. Monesti alkuillan odotin, että pääsisin tanssimaan, keskiyön odotin , että pääsisin pois tanssilattialta ja loppuyöstä aloin pohtia joko liukenisin paikalta. Kun en itse juo alkoholia, niin kovasti känninen seura ei kiinnostanut. Oli tietysti niitä selvempiäkin miehiä.
Aina tavallisesti ravintolassa oli kivaa. Kun sitten oli illan jälkeen yksin kotona, laski tunnelma ja voi vaikka itkeä.
Niin, että laittakaa jotain huomiotaherättävää päälle tytöt, jos haluatte iltaan vähän enemmän "menoa". Itse olen käynyt ravintoloissa niin vähän, etten edes tiedä, voiko sieltä löytää jonkun ihmisen elämäänsä- nahkakolo
"Niin, että laittakaa jotain huomiotaherättävää päälle tytöt, jos haluatte iltaan vähän enemmän "menoa". "
Mitähän meinaat tuolla huomiota herättävällä? Miun ei oo ainakaan ikinä tarvinnut, edes yksin lähtiessäni laittaa mitään sen kummempaa. Paitsi jos on joku hienompi paikka kyseessä. Koskaan ei oo ollut seurasta puute, vaikka en mitenkään tyrkyllä ole tai sitä seuraa lähe hakemaan. Yksin lähdettyäni oon saanut uusia tuttavuuksia, enemmän kuin sillon jos lähen kavereiden kanssa. Enkä meinaa et pelkästään jotai panoja, vaan ihan oikeita kavereita oon löytänyt.
Ehkä aloittaja kävi vääränlaisessa paikassa, eikä sitä yrittämistä kannata yhteen kertaan lopettaa jos seuraa lähet hakemaan.
- marjaterttu-a-123
Joo, karu totuus on, että ulkonäkö vaikuttaa kaikkiin miehiin. Miehet ovat siihen enemmän koukussa kuin naiset. Taitaa olla niin, että miehillä ei seiso muiden kuin kauniiden tyttöjen/naisten kanssa. Olen hyväksynyt sen tosiasian, ettei kukaan tule kiinnostumaan minusta. Ei minunkaan juttusille tulla muutoin kuin olutrahaa kerjäämään. Toisaalta, eipähän tartte enää yrittää näyttää joltakin, ei tartte meikata eikä föönata tukkaa, kun on jo oppinut ettei karu ulkonäkö siitä mihinkään kaikkoa.
- atomix
ole itsesi kanssa ensin sinut. Kyllä sinut hyväksytään. Olitpa missä hyvänsä.
Rumuus ja kauneus on katsojan silmässä. No ! usein kyllä
väärässä silmässä.
No ! Nainen sinä olet. Luulen, että aika kivakin...Kyllä sinulle miehiä
riittää. Et'hän vaan ole sillei krattu...
Ikääsi en kysy... Se ei ole soveliasta... Kun emme sillei tunneta.
Rohkea se rokankin söi toisen lautaselta. Anna mennä vään.
Onne tyttöseni - Aretus
Miä kun pyyhkäsen yksinäni paarii, nii sitä voipi olla lähes varma, että sielä saa istuskella ihan rauhassa. Tosin joskus keikoilla joku saattaa tulla ärjymään et hyvä meno tms korvaan :D
- dhhhhhhhhhhhhhhhhdgd
Johtuu vain siitä, että olet ruma. Kaikki kauniit saavat aina seuraa ja se on karu totuus,
- sdasdasdasd aloittaj
kyllähän mä nyt sen tiedän, että olen ruma. Se vain välillä unohtuu ja muistuu sitten taas mieleen tuollaisissa tilanteissa.:/
- yksistelijä
Valitsit vain väärän baarin. Yleensä tuntuu että esim. yökerhoihin ei pahemmin kannata mennä yksikseen. Tai emmää tiie.
Itse ainakin diggailen yksin ollessani baarissa jutustella. Joskus, mutta ei todellakaan aina ole itsellä sellainen fiilis että pitää hyökätä toisille "väkisin" juttelemaan. Ja henk.koht. arkailen aina hieman kontaktin luomisessa vaikka siltä tuntuisikin.
Niin en todellakaan ole pitkä ja komea, enemmänkin "renttu", kuin eri-hilpeä naismagneetti, enemmän passivinen kuin aktiivinen jne.
Jostain syystä ne monet kerrat kun olen yksin baarissa surrannut, ovat olleet monella tapaa antoisampia kuin reissut kaveriporukalla. Yleensäkin helpompi löytää uusia ihmisiä - niin miehiä kuin naisia juttuseuraksi. - 24
Kun menet syrjäiselle rannalle kuuntelemaan veden liplatusta, matkit variksia, muita lintuja ja juttelet niille yksin metsässä, kukaan niistä ei kirjoita facebookkin roskaa, kukaan ei pyydä valkonuttuisia 'pyöveleitä' pakkolääkitsemään, opit paljon enemmän elämästä ja löydät jonkin toisen erakon joskus. Hyvää jatkoa.
- loser27
moi
mulla on sama ongelma
olen 175cm pitkä ja 80kg
sporttinen
en osaa jutella kenekään kanssa,
en saisi naista vaikka olisin ainu mies maailmassa.
naiset rupeaisi varmaan keskenään kimppaan.
olen rukoilut jumalalta apua ei auta.
ylioppilas juhlissa eilen sain yksin istua.
en jaksa enää jospa jäisin vaikka junan alle niin loppus tää mun paska elämä. - sitruunaa__
Ja pah. Tää nyky-yhteiskunta vaan on niin p:stä. Kaikki vaan kyräilee toisiaan ja kattoo että mikähän wanha wosu tuokin on jos oot kolmekymppisenä sinkkuna baarissa tai sitten kysellään seksiseuraan. Näin kolmekymppisenä oon huomannu että sellaiset vanhat 50-60 vuotiaat äijät yrittää flirttailla ja on kiinnostuneita eikä siitä tuu muuta kuin paha mieli.
- jk
vain nin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1496459- 322312
- 1872089
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101333Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.821263- 731067
Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä241047Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,25987Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty44951Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke10838