Hei!
Olen hiukan alle kolmekymppinen nainen, jätimme mieheni kanssa ehkäisyn pois 1,5 vuotta sitten. Emme ole yrittämällä yrittäneet saada lasta, mutta olen nyt herännyt puolen vuoden aikana siihen että vikaa saattaa olla jommassa kummassa. Lääkäriajan sain vasta kolmen viikon päähän. Lapsettomuudesta löytyy hirvestä (nippeli)tietoa internetistä. Voisitteko kertoa miksi itse olette tällä palstalla tai vaihtoehtoisesti, mitkä ovat yleisimmät syyt naisilla lapsettomuuteen? Hormonituotannon sekavuus, ovulaation puuttuminen..? Olen aika tonttu näissä asioissa.
Kertokaa lapsettomuudesta?
3
165
Vastaukset
- Gnääh.
Osin vastasitkin jo itse itsellesi, ja loppuihin saat vastauksia lukemalla näitä palstoja ja juttuja.. Tervetuloa kerhoon.
- Aleksa2
Eipä sun kannata vaivata etukäteen päätäsi sillä mikä yleisimmin lapsettomuutta aiheuttaa (se muuten lienee ikä - sä et tosin riskiryhmään vielä kuulu). Meillä on kaikilla eri tilanteet. Täällä on sellaisia, joille lapsettomuutta ei aiheuta mikään, eli molemmissa ihan kaikki on ok, mutta lasta eivät silti saa, siirtyvät adoptiojonoon. Mun miehen keho ei enää tuota sukusoluja, siinä meidän tarina - toistaiseksi. Nyt ilmeisesti mun munasoluissanikin on vikaa. Sun täytyy vaan odottaa sitä lääkäriaikaa, ja sit se odottelu vasta alkaakin, kun odottelette vuoron perään toisillenne tehtäviä testejä. Kuten edellinen, tervetuloa joukkoon.
- fuckinggreat...
joo ei kannata viel masentua.oot nuori jnejne..ite oon 40v ja maho lehmä.mun suku on aina ollu sikiävää ja aina saaneet tapella enemminkin ehkäsystä kun lasten toivomisesta.. paha olo ja se pahenee kun tietää ettei vuosia saa takasin enää.. jatka luomuna puol vuotta max ja sit tutkimuksiin,ja huomaat hups oot raskaana. näin käy normi ihmisillä.vaan ei mulla ikinä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750