Hei !
Olen 19-vuotias tyttö ja pelkään että teen itselleni jotain... aamulla herätessäni sänky on usein veressä ja haavoja löytyy jaloista... joskus itse havahdun että viiltelen reisiäni.. mutta nukahdan ja herään aamulla... illat on usein sumua.. tämä ilta on taas että pääni miettii erilaisia tapoja saada itseni hengenvaaran ja lähelle kuolemaan. En ole pystynyt puhumaan kellekkään.. Lääkäri on vika paikka minne menen.. Osin toivon että pääsisin osastohoitoon, mutta ei sinne pääse ilman syytä..
Itse olen tehnyt itselleni vaikka mitä.. viiltelen syviä haavoja.. teot eivät ole niin pelottavia kun ajatukseni.. haluan kuolla ! haluan sitä enemmän kun mitään muuta ! En jaksa ketään ! ystävät vaittavat niiden ongelmista mulle... ja suurin ongelma niillä on se et finni tuli naamaan en voi mennä ulos- tyylisiä..
Olen ottanut lääkkeiden yliannostuksia... ja nyt keräilen aspiriiniä jos niillä saisin verenvuodon sellaiseksi että ei tyrehtyisi kovinkaan helposti... on säälittävä varmasti mutta tajuan että olen sairas.. kukaan joka tuntee minut livenä ei uskois mitään.. osana peitellä ongelmani hyvin...
Tahtoisin niin kovin hoitoon... mutta en haluaisi terapioita enkä juttelu apua... tahdon osastolle missä valvotaan etten satuta itseäni ja saisin elämäni takaisin raiteilleen :( Mitä pitää tehdä että pääsee hoitoon ??
hoitoa
3
94
Vastaukset
- vain....,.
mennä lääkäriin ja sanoa että haluat osastolle.
Myös jos olet kovin sairas ja siltä kuulostaisi, puheapua saattaa auttaa siinä elämän raietilleen-suunnitelmassa. Koska se ei välttämättä muutu osastoelämän jälkeen se sinun sumuinen pääsi vaikka sinua nyt valvottaisiinkin...
joten suosittelen lääkärille puhumista (: - momo123
Hei
Ainoa keino päästä osastohoitoon on mennä lääkäriin ja kertoa itsemurha-ajatuksistasi. Jos et yksin kykene menemään lääkäriin pyydä vanhempiasi tai jotain hyvää kaveria tukihenkilöksi. Kerro heillekin ajatuksistasi. Voit yrittää myös ottaa yhteyttä paikkakuntasi mielenterveystoimistoon, hyvällä tuurila heillä on siellä päivystäjä joka juttelee kanssasi heti ilman ajanvarausta. Tärkeintä on nyt kuitenkin hakea apua. - veitset piiloon
Lopeta se viiltely! Ihan järjetöntä puuhaa tuollainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2873534Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard422537SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän842130Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1091983Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --471872Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂311667Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1281495Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi211213Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest651167Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."
Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h1221151