Hei !
Olen 19-vuotias tyttö ja pelkään että teen itselleni jotain... aamulla herätessäni sänky on usein veressä ja haavoja löytyy jaloista... joskus itse havahdun että viiltelen reisiäni.. mutta nukahdan ja herään aamulla... illat on usein sumua.. tämä ilta on taas että pääni miettii erilaisia tapoja saada itseni hengenvaaran ja lähelle kuolemaan. En ole pystynyt puhumaan kellekkään.. Lääkäri on vika paikka minne menen.. Osin toivon että pääsisin osastohoitoon, mutta ei sinne pääse ilman syytä..
Itse olen tehnyt itselleni vaikka mitä.. viiltelen syviä haavoja.. teot eivät ole niin pelottavia kun ajatukseni.. haluan kuolla ! haluan sitä enemmän kun mitään muuta ! En jaksa ketään ! ystävät vaittavat niiden ongelmista mulle... ja suurin ongelma niillä on se et finni tuli naamaan en voi mennä ulos- tyylisiä..
Olen ottanut lääkkeiden yliannostuksia... ja nyt keräilen aspiriiniä jos niillä saisin verenvuodon sellaiseksi että ei tyrehtyisi kovinkaan helposti... on säälittävä varmasti mutta tajuan että olen sairas.. kukaan joka tuntee minut livenä ei uskois mitään.. osana peitellä ongelmani hyvin...
Tahtoisin niin kovin hoitoon... mutta en haluaisi terapioita enkä juttelu apua... tahdon osastolle missä valvotaan etten satuta itseäni ja saisin elämäni takaisin raiteilleen :( Mitä pitää tehdä että pääsee hoitoon ??
hoitoa
3
89
Vastaukset
- vain....,.
mennä lääkäriin ja sanoa että haluat osastolle.
Myös jos olet kovin sairas ja siltä kuulostaisi, puheapua saattaa auttaa siinä elämän raietilleen-suunnitelmassa. Koska se ei välttämättä muutu osastoelämän jälkeen se sinun sumuinen pääsi vaikka sinua nyt valvottaisiinkin...
joten suosittelen lääkärille puhumista (: - momo123
Hei
Ainoa keino päästä osastohoitoon on mennä lääkäriin ja kertoa itsemurha-ajatuksistasi. Jos et yksin kykene menemään lääkäriin pyydä vanhempiasi tai jotain hyvää kaveria tukihenkilöksi. Kerro heillekin ajatuksistasi. Voit yrittää myös ottaa yhteyttä paikkakuntasi mielenterveystoimistoon, hyvällä tuurila heillä on siellä päivystäjä joka juttelee kanssasi heti ilman ajanvarausta. Tärkeintä on nyt kuitenkin hakea apua. - veitset piiloon
Lopeta se viiltely! Ihan järjetöntä puuhaa tuollainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025