Moro!
Minulla on Myllymäeltä ostettu Titan Rocky skootteri. Siihen on tullut sellainen vika että se ei ota kierroksia tarpeeksi ja kulkee vaan 40km/h (normi max nopeus on vähän päälle 50km/h). Yleensä skootteri ottaa kiihtyessä 8000 kierrosta/min ja max nopeuden saavuttaessa kiekat putoaa 7500. Nyt nämä vastaavat lukemat ovat kiihtyessä 6500 ja ajaessa 6000. Skootteri lähtee hyvin käyntiin ja tyhjäkäynti pelaa hyvin. Tällä hetkellä jos skootterilla yrittää lähteä liikkeelle ylämäkeen skootteri ei jaksa lähteä, vaan jää paikoilleen. Mistä tämmöinen vika voi johtua? En ole paljon skootteria korjannut, mutta luulen että jos tässä on joku pikku vika, niin osaan korjata sen. Ei viihtis pikkuvian takia viedä tuota korjaamolle.
Skootteri ei ota tarpeeksi kierroksia??
6
2668
Vastaukset
- Sammy40985978
Sisäänajo feilattu? :D
- Rockyman
Oon ajannut tuon skootterin viimesen päälle hyvin sisään.. onko kenelläkään ollut skodessa vastaavanlaisisa ongelmia? Voiko tuossa olla kaasari tukossa tai kaasarissa roskia?
Et kertonut kaikkein tärkeintä eli paljonko siullä on ajhettu?
Oletan että laite ei ole ihan uusi vaan mittarissa on ehkä noin 4-5000km ja jos niin on variaattorissa olevat rullat kuluneet ja tai etuvarin holkki kulunut/likainen eli etuvari jumittaa ja jättää "ison vaihteen" päälle eikä kierrokset pääse liikkeelle lähtiessä nousemaan koska lautaset jumittavat... jos näin etkä osaa avata ja putsata etuvaria niin vie huoltoon.
Ilman putsarihan on vakio ja puhdistettu koska viimeksi?
Onhan skootterisi huollettu ohjelman mukaisesti?- Tarkista
kaasarin kalvo, voi olla puhki. Sen muovikannen alta.
- Samppa-1982
Säädä venttiilit ja jatka ajamista.
- önjooopasjoo
Variaattorin hihnakin voi olla kulunut ja siinä syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331