sua koskaan. Toivottavasti sulla on paljon rakkautta kesällä ja ruokaa ja sen semmosta. Öitä vaan. :)
En unohda
12
326
Vastaukset
- :(
Tämä ei varmasti ollut mulle... Kerron kuitenkin, että olen yksin kesänkin ilman rakkautta aina vaan, ja venytän penniä, eli ei ole sitä ruokaakaan sitten kovin paljon... Hyvää yötä kuitenkin sinulle, taidan mennä minäkin kohta nukkumaan.
- Ohitus*
Lupaukset pidetään, vaikka ne koskisivatkin pelkästään kaurapuuroa.
- Öitä vaan
On ja sullekin riittää..
- syvä väsy
Keskity siihen omaasi nyt kuitenkin. :)
- Öitä vaan
Sinuunko? :)
- TheDarkSideOfMe
Joo joo, mutta kun se sydänYstävä puuttuu...se olet sinä...
- syvä väsy
Ei ollut sulle. :)
- Öitä vaan
joo huomasinkin.. sorry
- sosiaalitantti.
Törkiä ja toista alistava viesti ,ennen kuolen nälkään kun sinun kanssa kesän viettäisin.
- niin munkin
mielestä,entäpä jos olisin kuollut nälkään talvella?
- sanos muuta
"kyllä rikasta harmittaa kun köyhän lapsi on kaunis."
- Muuta sanon
sanos muuta kirjoitti:
"kyllä rikasta harmittaa kun köyhän lapsi on kaunis."
Tuo sanonta kuullosti ihan omalta sanonnalta eli sangen tutulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3456383Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731