Jos nainen sattuisit lukemaan.

kesäyö.

Niin haluaisin sinun tietävän sen että minua kiinnostaa edelleen. Sinussa on se jokin mikä saa minut sekaisin, mietteeni ajelehtimaan.

9

336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..

Moni nainen luki tämän varmasti -minäkin... Kannattaisi ehkä hiukan laittaa jotain tunnisteita. Vielä parempi, jos ottaisit yhteyttä häneen suoraan.

• n5

Jospa tämä nyt olisi minulle, samoin on sinussa "se" jokin, mitä ei 99 % ole.

• kateissako

hyvä kun kerroit,olenkin ihmetellyt kun katoat aina jonnekin...

• Niin minuakin

Se pitää sitten näyttää.

• kesäyön unelma

Kesäöitä on nyt ainakin tiedossa seuraavina kuukausina. Tekisitkö asialle jotain, niin voidaan viettää ainakin yksi niistä yhdessä ;)

• Jäätelökesää ja suaa

Älähän nyt ihan sekaisi mene

• sä oot se juttu

säkin saat mut todella sekaisin, mutta vain hyvällä tavalla. näen itseni oarempoana ihmisenä sinun kauttasi. en tiedä mitä tehdä, olen kuitenkin tehnyt elämässäni niin paljon virheitä joita ei voi enää korjata. kunpa olisin lähtenyt mukaasi silloin vuosia sitten.

• **

En ole aloittaja, mutta tuolla tavalla eräs voisi vastata minulle. Kunpa olisin vienyt sinut mukanani silloin pari vuotta sitten.

• Nainen *LOL*

Hah... satuimpa lukemaan. :) Tietäs vielä kuka on minusta vieläkin noin kiinnostunut edelleenkin... Minussa on se jokin, totta totta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2461
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      47
      1478
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1349
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1019
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe