Niin haluaisin sinun tietävän sen että minua kiinnostaa edelleen. Sinussa on se jokin mikä saa minut sekaisin, mietteeni ajelehtimaan.
Jos nainen sattuisit lukemaan.
9
329
Vastaukset
- ..
Moni nainen luki tämän varmasti -minäkin... Kannattaisi ehkä hiukan laittaa jotain tunnisteita. Vielä parempi, jos ottaisit yhteyttä häneen suoraan.
- n5
Jospa tämä nyt olisi minulle, samoin on sinussa "se" jokin, mitä ei 99 % ole.
- kateissako
hyvä kun kerroit,olenkin ihmetellyt kun katoat aina jonnekin...
- Niin minuakin
Se pitää sitten näyttää.
- kesäyön unelma
Kesäöitä on nyt ainakin tiedossa seuraavina kuukausina. Tekisitkö asialle jotain, niin voidaan viettää ainakin yksi niistä yhdessä ;)
- Jäätelökesää ja suaa
Älähän nyt ihan sekaisi mene
- sä oot se juttu
säkin saat mut todella sekaisin, mutta vain hyvällä tavalla. näen itseni oarempoana ihmisenä sinun kauttasi. en tiedä mitä tehdä, olen kuitenkin tehnyt elämässäni niin paljon virheitä joita ei voi enää korjata. kunpa olisin lähtenyt mukaasi silloin vuosia sitten.
- **
En ole aloittaja, mutta tuolla tavalla eräs voisi vastata minulle. Kunpa olisin vienyt sinut mukanani silloin pari vuotta sitten.
- Nainen *LOL*
Hah... satuimpa lukemaan. :) Tietäs vielä kuka on minusta vieläkin noin kiinnostunut edelleenkin... Minussa on se jokin, totta totta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708