Olet nainen saanut minut tuntemaan jotain vahvempaa kuin kukaan koskaan ikinä, jotain mitä en tiennyt olevan olemassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se on yksi syy, miksi kaikki meni niinsanotusti... yli laidan.
En tiedä huolisitko vielä tälläistä. Mulla ei ole ainuttakaan pahaa sanaa olemassa sinulle, pahat sanat on kuin tyhjiö sinun tapauksessa, ainoastaan rakkauden tunne täyttää sitä tyhjiötä.
Hyvää työpäivää, oli vuoro mikä tahansa.
Muutamalla
7
310
Vastaukset
- kiltti tyttö
Miksi hän ei huolisi? Oletko kysynyt?
- nainen**
Haluaisin kuulla nuo sanat tosissaan yhdeltä mieheltä jonka käytös on ollut todella omituista ......haluan häntä silti yhä;) sitäkö se rakkaus sitten on;)
Hyvää työpäivää myös hänelle;) - 3
Muutamalla lauseella? Olisiko ne lauseet olleet nämä?
http://www.youtube.com/watch?v=Ai_bSCnPVtM&feature=related - ?
Millä tavalla yli laidan ?
- ap
Pmmitan nyt vielä, tämä meni Sadullle > Petriltä
Ehkä rajoitan nyt tätä- Stop and Go!
Kuules Petri, etkö voisi ottaa siihen Satuun yhteyttä. Tuskin siinä mitään menetät, enemmän menetät täällä tyhjyyteen huutelemalla.
- .
Stop and Go! kirjoitti:
Kuules Petri, etkö voisi ottaa siihen Satuun yhteyttä. Tuskin siinä mitään menetät, enemmän menetät täällä tyhjyyteen huutelemalla.
Olen täysin samaa mieltä ja ei millään pahalla Petrille, mutta ei se sun satu täällä ole. Eilen huomasin, että jos tämän Satusi kanssa pääsisitte yhteen niin tulisitte tänne sanomaan tästä. Hei näin vakavaksi ei saa mennä vaikka palstat joskus yliotteen saavatkin.
Olen aivan varma, että tämä Satu olisi jo näiden viestiesi perusteella ottanut sinuun yhteyttä.
Ellet sitten halia vain leikkiä palstoilla. Tulee siit tietysti hyvä olo kun kauniista kirjoituksesta tulee plussia, mutta ei se rakkaus pelkillä plussilla elä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126088Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483596Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462780"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661160
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142947Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874