Toinen tulossa ja esikoinen 2v. On todella mustis. Univelat painaa ja muutkin huolet, että jos olekin nyt niin väsynyt ja stressaantunut ettei maitoa ala tulemaan. Ykköstä täysimetin 6kk. Ja haluan ehdottomasti imettää nytkin. Jos olen niin stressaantunut, ettei imetys nyt onnistukaan???? Vai pitäiskö vaan rauhottua ja ajatella, että asiat rullaan taas omalla painollaan kun vaan jaksaa luotaa itseensä imettäjänä?????
panikoinko turhaan???
3
157
Vastaukset
- 2. stressaja
Samaa ajattelin minäkin, että entäs jos ja jos.. !! Noh kakkonen syntyi ja on nyt 5 kk. 1. tosi mustis ja mukavassa uhmassa ( 2,5 v ) mutta asiat vaan rullaa etiä päin !! Ensimmäistä imetin osittain ja stressasin imetystä kovastikin alkuun mutta imetys onkin sujunut paljon paremmin ja helpommin !! Tosin vauva oli alkuun aina rinnalla ja välillä oli rankkaa sanoa isommalle: "äiti taas imettää" mutta loppupeleistä sekin tasaantui äkkiä :)
Jotenka yritä olla stressaamatta, asioilla on tapana hoitua :)
Mukavaa loppu odotusta ja kesää :) - vauva välillä isälle
Muistakaa äidit sitten tehdä myös kahdenkesken jotakin päivittäin sen isomman sisaruksen kanssa.. jotakin mukavaa ison tytön/pojan juttua :)
- äääääää
Meillä pienet tykkää katella kun minä imetän. Samalla voidaan jutella vaikka sängyssä. Ja vauvan silittely ja pussailu on kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791