Ei käynnisty 156 V6 Perskeles

jhjhsf

Tällainen on vikadiaknoosi.Kylmänä starttasi ja kävi 10 sekuntia hyvin ja sammui tämä toistui muutaman kerran ja nyt ei lähde ollenkaan vaan röpöttää vähän mutta ei käynnisty. Bensapumppu surisee hetken kun virrat kääntää päälle mutta hiljenee sitten?? Eikös sen pitäis surista kokoajan kun virrat on päällä??Onko kokemusta mistä mahtais johtua?? Nokkahihna on ok ja autossa boshin säkkökilkut...

2

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pujazuba

      Taitaa olla toi 'crank sensor' masana. Sen ongelmat just alkaa silleen at kylmana starttaa mut sit lampimana ei. Kuulostaa silta et sun on kuollut kokonaan. Ei oo kovin vaikee vaihtaa itse.

      Katso linkista lisainfoa:
      http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/137138-crankshaft-sensor.html

      Omalla 146 Twin Sparkilla oli kyl ihan mahdotonta vaihtaa ylhaaltapain, mutta pohjalta homma sujuu hienosti. Mutten ole varma koskeeks sama seikka V6:sta.

    • hdjhsdgfd

      Vähän hävettää tunnustaa, että "vika" selvisi.Ehdin jo piru tännekin päivällä kirjottelemaan Oli eukko ajanu tankin tyhjäksi!! Se mikä tässä hommassa hämäsi niin bensamittari kyllä näytti että bensaa on. Auto on meidän pihalla aika kallellaan perä ylhäällä ja ilmeisesti koho tankissa on jääny jotenkin jumiin Olipas loppunut sitten sopivasti tuohon pihalle!!! ( naiset ne osaa) Nyt mittari kyllä näyttää oikein mutta aina se on ollut vähän laiska ja omaperäinen liikkeissään.

      Mitä tästä opimme, älä anna Alfaasi naiselles lainaan. Alfa on niin kiva peli ajella, että se huristelee kuitenkin tankin tyhjäks ; )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe