Otan tämän kopion vähän muokkausmuotona. Oli sitten viestissäni epäselvää tai ei, niin kuitenkin kerron asian!
En ymmärrä, miksi ihmeen takia ihmisten täytyy tulla jokaiseen YouTuben ketjuun mollaamaan "provosoimalla" toisia ihmisiä ja niiden kirjoituksia sanomalla lauseella "Ne ihmiset jotka vihaavat tätä videota, joutuvat esim. helvettiin, heillä on surkea lapsuus, surkeat tanssijat yms? Mikä heitä oikeen vaivaa? Katkeruus, kateus, rakkaudettomuus?
Minun lisäkseni muut ihmiset eivät kuitenkaan kiellä toisia kommentoimaan asioita, sillä onhan nämä YouTube-palstat julkisia. Ihmisten pitäisi kuitenkin ajatella kaksi kertaa ennen kuin he tekevät jotain sellaisia asioita. Joku ihminen saattaa oikeasti olla aivan vihainen ja raunioina tiettyjen kommenttien takia, koska heidän jo entisestään voimakas paha olo voimistuu ja provo iskee ketjureaktion tavoin.
Ihmisten pitäisi miettiä itse miten he haluaisivat, että heille vastattaisiin tai kommentoitaisiin heidän aloituksiinsa? Kiroilemista, haukkumista, mollaamistako he haluaisivat lukea?
Asian voi joko ohittaa tai kommentoida myös asiallisesti, ilman voimasanoja, kritiikit mukaan lukien.
YouTuben
2
72
Vastaukset
- koi897653
Tuo on erittäin yleistä Youtuben kaltaisessa trollien pesäpaikassa, jonka käyttäjistä valtaosa on varhaisteinejä, jotka eivät tajua että asiattomat viestit todella voivat jäädä elämään monta vuotta videon kanssa.
Olen tullut siihen tulokseen, että Youtube ei sovi mitenkään sivistyneen argumentin aloittamiseen tai keskusteluun, sillä tila on niin pientä viestitilassa että se käy korkeintaan niihin ikiviihdyttäviin flamewareihin jotka ovat korkentaan tätä tasoa:
"YHYYOOTTYHMÄHUARAPAKSA OO HILJJAA!11"
"ÄÄITEOOTMEEITKEEÄITIÄLLEDS!11"
Usein jos vähän loukkaavampaa sanomaa tulee vastauksena asialliseen kommenttiin, voi ajatella myötätunnotta että tuokin on säälittävä nörtti, jolla ei ole muuta elämää kuin trollailla toisten viesteihin.
En suosittele Youtuben käyttöä keskustelutarkoituksiin, on pari kertaa saanut pyörittää niille naurettaville kommenteille päätä.
Kannattaa etsiä joku asiallisempi paikka viesteille, itse Youtuben käyttäjäkunta on menettänyt arvostuksena minun silmissäni jo aikoja sitten, kun joka ikiseen videoon puskee niitä ikivanhoja, käytettyjä "REBECCA BLACK/JUSTIN BIEBER-FANIT DISLIKESIVÄT TÄTÄ!11"-vitsejä.- lisäys...
Joskus aikuisetkin aiheuttavat suuria ongelmia yhtä paljon kuin lapset ja nuoretkin, sivistyneen näköisistä huolimatta! Emme saisi elää yleistyksen mukaan, vaikka sitä tapahtuukin. Älä siis anna ulkonäön pettää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050