Ääh on ihan pakko avautua :/ alkusyksystä tutustuin koulus kivaan jätkään, juteltiin päivittäin ja sitte huomasin että aina ku hän ei ole koneella kaipasin sitä(juttelimme siis enemmänki mesessä kuin livenä koulussa). Hmm ja sanotaanko näin että mua ei miellyttänyt moni asia hänessä mutta vaikka kuinka yritin unohtaa tunteet häntä kohtaan, en onnistunu ja sitten vähän ajan päästä kävi niin että hän ei ollu enää niin kiva minulle ja ei juteltu enää niin paljo ja muuta, no päätin sitte tunnustaa sille tunteeni.
Vastaukseksi sain että hän oli ihastunut minuun alkusyksystä mutta koska mitään ei tapahtunu hän jotenki onnistui unohtamaan tunteensa mua kohtaan. No sovittiin että pysymme kavereina ja ihan hyvin tässä on mennyt mutta mä en todellakaa oo päässyt yli hänestä ja niin haluaisin jtn enemmän sen kaa mutta eipä taida onnistua. Enkä ole varma kannattaako mun vaa rehellisesti sanoa sille asiasta mutta sehän olisi tyhmää jo toista kertaa puhua asiasta kun mikään ei kuitenkaan muutu:/
Mutta en myöskään halua itseni kärsivän yhtään enempää. Muutenkin tullut kärsittyän hänen takiaan ihan liikaa , paljo enemmä kuin koskaan aiemmi. Ja vielä vaikeampaa on ku ei voi puhua kavereille tästä, ne siis luulee että olen onnellisesti unohtanut hänet:/ mutta joo ...
epätoivoisesti ihastunut kaveriin
2+7
3
294
Vastaukset
- plöö
mitä jos yrittäisit sitä vielä? ja sit jos ei lämpee nii unohdat koko tyypin et sä pystyisi olee sen kaa kaverisuhteessa:)
- 2+7
mut ääh en yhtää tiiä mitä tehdä:/ toista ei valitettavasti voi saada ihastumaan itseensä edes millään rohdoilla:D ehdotuksia?
- Kerro vaan
Se oli jo ihastunut suhun että eipä mahdottomalta näytä uudellee lämpeneminen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944620
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2251885- 761460
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401160Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3221095Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051070- 501069
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471027- 1111009
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85964