tiiän et aina kun oot jotain vähänkin tunnisteellista tänne kirjoittanut niin oot tainnu olla päissään ;D
Mäpä
14
486
Vastaukset
- veikki ooot
vjääääääärin menee
sjyntymähjumalaa ei ljasketa - Ei pidä
paikkaansa. Mistä tuollaista olet saanut päähäsi?
- super pummi,,,,,,,,,
totta näinpä se menee koskaan en oo tosissani ollu pelkästään huomion hakuinen
- sen siitä saa
no arvasin senkin ja siksi en ole onneksi sua pitkään aikaan huomioinutkaan.
- epätoivoinenko?
oikein meni :) hah :) en ole ylpeä itsestäni...
- viina on väkijuoma
väärin arvasit. oon ollu päissään viimeksi viime kesänä.
- mistäköhän arvasin
mikset oo koskaan niin päissään et uskaltaisit kirjoittaa/soittaa mulle itselleni ;)
- et arvanut
en ole :D
- miulta
No enpä ole, vihan määrä on vain ollut niin suuri eli se on vain ollut pakko purkaa ulos, mutta selvinpäin kuitenkin! Ehkä toisaalta kaduttaa, toisaalta ei, tiedän, että olet lukenut ne ja tiedät tunteeni ennen ja nyt. Oloni on huomattavasti kevyempi ja elämää taas helpompi jatkaa eteenpäin! Asioita jäi vaan niin paljon selvittämättä ja se on ollut rankkaa.... Nyt olen taas oma itseni, onnellinen tapahtuneesta, sillä siitä seurasi lopulta vain niin paljon hyvää, vaikka hetken tuntui, että elämä kaatuu, mutta vain pienen ohikiitävän hetken.
- miulta taas
Tuli töissä tänään mieleen, että mietipä vähän aikoja jolloin olen kirjoitellut olisinko voinut olla päissäni! Käyn kuitenkin normaalisti töissä, no joo viikonloppu töitä ja arkena vapaata, mutta nekin vapaat ovat tiettyinä päivinä... Ja toisaalta et näy tuntevan minua lainkaan, sillä saatan ottaa lasillisen joskus hyvin harvoin, mutta koska olisin ollut humalassa???????
Mutta kerrohan, miltä tuntuu tunnistaa itsensä? Eikö olisi ollut helpompi puhua asiat selviksi silloin kun sen aika oli?? Valinta oli sinun....
- väkijuoma
en oo koskaan niin päissään et uskaltaisin soittaa sulle sen takia, että seuraavana päivänä tulee se ärsyttävä krapula. toisaalta jos todellakin saisin silleen luvan soittaa sinulle niin olishan se nii häviävän pieni kärsimys kun ajattelee sitä parhautta että saisin kuulla sun ääntäsi taas...
- päissäänontulluoltua
Totta :D
- Tuskinpa niinkään.
Jos kirjoittaa jotain tunnisteellista, ne olisii viisainta kohdentaa niin että toinen tunnisteet keksii,. Parhaiden tunnisteiden luulisi syntyvän selvin päin.
- Et arvannut
Ei pidä paikkaansa, muuten olisin joka päivä päissäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015