Joka jäi aina saamatta, kyllä keljuttaa.
Eka luolkasta lähtien Opettajani Eira lahjoitti aina miulle syksyin keväin lastensa kaunokrijallisuutta.
Osasin muka kirjoittaa outoja aineita....
Ja varmaan osasinkin olla jotenkin hänen mieleensään. Kaunis Isokorvainen poika, joka luki 2v ennen koulua...
Sotalotta, miehensä kaatui jo Talvisodassa, omistatui jo varhain vain lapsille.
Ehkä vain Minulle,.
Näki toivoa köyhässä lapsissa.
Voi sitä kirjojen tulvaa.
Oli Kiljuset ihan jokaiset.Miulle.
Koulumatkalla suut taas verissä turpaan, open lellli, vaikka en pieni ukko silloin olkaan....
Hymypoikapatsas
kednah
5
103
Vastaukset
- mitä helv..?
Oliko toi jokin runo?
- kednah
Sen kumpekkoo, muisotja.
- Tääläkin taisit nyt
saada niin sanotusti turpaan heti, on outoa, ettei saa rauhassa kirjoitella varsinkaan, jos on koulussa menestynyt! Ja jos on jonkun lemmikki!
Hävetkää, ilkeilijät! - kednah
Anteeks, tuli taas häirikötyä, en mie ketään haluu loukata..
Kednah - EN tarkoittanut sinu
a ilkeilijällä, vaan "Mitä helv."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027