Minulla olisi simppeli kysymys; Onko muka jätkät nössöjä jos ne itkee jonkun takia?
Omasta mielestäni ei, mutta haluan kuulla vastauksenne ja perustelunne.
Nössöjä[kö?]
8
174
Vastaukset
- awdaw
Ootko poika vai tyttö? Ite ainakin Itkin esim. jokelan koulusurmien takia. Välillä itken, kun luen tai katson liikuttavaa telkkariohjelmaa. Mun mielestä se on positiivista ihmisessä, että osaa olla empaattinen. Se kertoo, että välittää muista. En koe itteäni nössöksi. Itken yleensä yksikseni ni saan itkeä just niin paljon ku huvittaa. Olen 19-vuotias poika.
- Kertokaahan nyt
Oon 16-vuotias tyttö.
Olen khyl samaa mieltä kanssas.
- heteroterot....
Kyllä suomalainen hetero mies EI ITKE, itkeminen on tyttöjen ja homojen hommaa
Ja antakaa miinusta vaan niin perkeleesti. se kertoo vaan että olin oikeassa.- hahahhh
incantamentum kirjoitti:
'Heteromies' on muutes yhdyssana, ja lauseet aloitetaan aina isolla alkukirjaimella.
lyön vetoa että kirjoittaja on amis, jonka keskiarvo yläkoulun lopussa oli n. 6,8
ja kyllä olen lukiossa mutta se ei nyt liity tähän :D - hahahhh
hahahhh kirjoitti:
lyön vetoa että kirjoittaja on amis, jonka keskiarvo yläkoulun lopussa oli n. 6,8
ja kyllä olen lukiossa mutta se ei nyt liity tähän :Doho ei se kyl ollu mut ois voinu luulla
- $tefi
Itkemisessä ei ole mitään nössöä. Jos mies ei koskaan itke minkään takia - no, se olisi todella pelottavaa.
Mies saa itkeä jos itkettää ja nauraa jos naurattaa. Minusta sellainen mies on vahva, joka uskaltaa itkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2301925- 841188
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92709Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121681- 22657