Kesällä menossa Riikaan. Tarkoitus olisi mennä Jurmalaan ja Akvaparks olisi myös määränpäänä. Jos menemme esim. bussilla Jurmalaan, missä meidän kannattaa jäädä pois ja miten kaukana tuo Akvaparks on ? Onko helppo löytää ? Onko kävelymatkan päässä, että 6-vuotiaskin jaksaa kävellä ?
Jurmala ja Akvaparks ?
3
455
Vastaukset
- sjjsjs
Jurmalaan kannattaa mennä ehdottomasti junalla.
- Riganieki
Minibussilla on helpoin mennä (jos tietää miten toimia), sillä se menee vierestä.
Keltaiset bussit lähtevät kauppakeskus Origoa vastapäätä. Dubultin ja Slokan busseja kun katselet.
Junalla pääsee helpolla. Lielupen tai Buldurin asemalla pois. Jokunen sata metriä kävelemistä. Vilase jostain Ovi kartoista tms. etäisyyksiä tarkemmin.
Akvaparks kyllä löytyy helpolla. Vieressä on pieni ostoskeskus sekä myös Hese. - Litilati
http://www.jurmala.lv/page/1051&action=description&t_id=282
Muksuille todella mukava paikka Akvaparks, kyllä siellä aikuinenkin viihtyy. Junalla kuljimme Riikan ja Jurmalan väliä, sekin oli lapsille elämys kun eivät olleet junassa ennen olleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828