Olen katkera ja vihainen äijä..

Harhainen

päivä päivältä vihaan kaikkea enemmän. Tänään oli taas sellainen huonojen päivien kruunu.. tiuskin kaikille, jotka työpaikalla yrittivät puhua minulle. Lopulta ärähdin yhdelle, että haista sinäkin vittu. Huomasin, että hän vähän pelästyi ärinääni, mutta en jaksanut pyydellä anteeksi. Olen niin kyllästynyt koko helvetin paskaan elämääni. Koko ikä on mennyt sätkiessä kuin avuton piru parka ja jos joku ulkopuolinen tuntisi minut niin toteaisi, että vittu miten säälittävä elämä.

Kaikki pyrintöni ovat ikäänkuin valuneet käsien välistä tuhkana tuuleen.Mikään ei ole oikein onnistunut enkä ole saavuttanut käytännössä yhtään mitään mistä joskus nuorempana haaveilin. Nyt en enää haaveile mistään mitään. Vuosikausia mietin, että tulispa saatana vaikka syöpä, niin ei tarvis miettiä itsari- kun en siihen raukkuuttani pysty- ja nyt se sitten taitaa olla. En ole käynyt lääkärissä enkä meinaa mennäkään. Sätkin loppuun asti niinkuin tähänkin asti olen sätkinyt ja raahaudun viimeisille hetkille vaikka vittu jonkun puun alle.

En voi käsittää miten jotkut ihmiset elävät onnellisena, saavat hyviä ystäviä, menestystä yms. En ole kuuna päivänä kokenut sellaista- tai ainakaan että taustalla on väijynyt mörkö. Ja niinpä olen oppinut elämään kiintymättä mihinkään. Millään ei ole mitään väliä minulle. Ystävät ovat vain sitä varten, että joinain päivänä ne häviävät naps. Tyttöystävät häviävät naps kun huomaavat millainen olen. Kukaan ei viihdy seurassani pitkään kun on vähäkin oppinut tuntemaan minua. Ihmiset karttavat minua. Ja nykyään kartan itsekin toisia ihmiä.

Tänäkään päivänä töiden jälkeen en ole puhunut kenenkään kanssa enkä avannut ulko-ovea. Kesäloman ajaksi ajattelin linnoittautua kämppääni.. Tällaista tämä on.

8

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama mies

      Mulla on joskus kuule ihan samanlaista. Päätetäänkö yhdessä, että olemme viikon vain ystävällisiä kaikille ihmisille, joita kohdataan. Ajattelemme jokaisesta asiasta positiivisesti. Esim. kun aamulla herätään sanotaan että tästä tulee hyvä päivä ja kun käydään suihkussa niin hymyillään ja sanotaan että olipas kiva käydä suihkussa. Vaikka ihan siksi, että milllään ei tosiaan ole mitään väliä. Kaikille vittuilijoille olemme sitäkin ystävällisempiä ja kehumme heitä ja tuomme esille kuinka heidän "se jokin" mikä tuntuu olevan se heidän juttunsa sopii heille ja ihailemme sitä. Kokeillaan?

    • sdfasdfadsf

      Tee se tee se;) PAM pam tee se JES

    • IO

      Tsemppiä!

    • Highway.

      "Kukaan ei viihdy seurassani pitkään kun on vähäkin oppinut tuntemaan minua."

      Mikäs kauhea piirre siellä sun luonteessa sitten kummittelee, jos sinut paremmin tuntevat ihmiset ovat alkaneet karttamaan sinua?

    • Elämä odottaa

      Aloittajan teksti oli kuin omasta elämästäni. Ja minäkin ole yrittänyt jo montakymmentä vuotta ja asiat eivät todellakaan mene niin kuin oli suunnitellut tai kuvitellut niiden menevän.

      Nyt olen alkanut miettiä, että olenko yrittänyt liikaa esim. antanu muiden pitää itseäni sylkykuppina niin sanotusti olen ollut valmis tekemään kaikkia töitä ja milloin tahansa. Olen joustanut työajoissa sekä lomissa. Saman olen tehnyt vapaa.ajallanikin.

      Ja kuinka ollakaan nyt olen alkanut päästää pikkuhiljaa irti siitä kyllä minä voin ajattelusta ja suunnitellut sopivan hetken koitettua, irtautua koko työpaikasta.

      Ehkä en saa uutta työpaikkaa enää ennen eläkeikää, mutta sekään ei oo enää tärkeää.

      Tärkeintä on se,että minä en anna enää muiden polkea itseäni maanrakoon ja nyt alkaa olla se varmuuskin, että minä selviän ja voin paremmin, kun toteutan omia toiveitani enkä muiden.

      Netissä kävin eilen jollakin sivustolla, missä piti vastata muutamiin kysymyksiin ja sen jälkeen piti pohtia lisää. Ja aina oli ensimmäisenä kysymys MITA SINÄ HALUAT? ja taas kun vastasin niin sama kysymys aina uudestaan.
      Eli esiin kaivettiin sitä omaa haluamista työstä ja elämästä yleensä. Ensin mietin asioita, jotka tuntuivat minusta oikeilta, mutta viimein mulla nappasi ja ne asiat joita halusin olikin niitä miltä halusin elämäni näyttävän ulospäin muille.

      Tärkeintä on se mitä minä itse haluan eikä se miltä me halutaan meidän elämämme näyttävän.

      Lähden ehkä opiskelemaan vielä vanhoilla päivilläni.

      Mieti hiljaa mielessäsi mistä kaikki johtuu, jos johtuukin epätoivoisesta yrittämisestä niin luovu siitä. Pakon omaisesti ei mikään onnistu.

    • greetta d

      Miksi se sitten sitten on niin, sanoit ettei ne halua olla kanssasi, oletko epäluuloinen ja et ymmärrä että ystävyys on molemmin puolista. Et voita mitään hiljais elolla. Puhu ihmisten kanssa ja yritä olla iloinen niin näet että se tarttuu muihinkin. Pahinta mita voi olla että linnoittuu kämppäänsa, mene ihmisten ilmoille ja ole vaan oma itsesi. Lykkyä tykö

    • tyuijhnjiytg
    • asiaa ap

      Kaikille teille elämäänne kyllästyneet ja masentuneet.

      Kuin myös, kyllästyin siihen että kaikki laittaa mua ns turpaan koko ajan. Olen hakenut uutta duunia, etsinyt rakkautta, ollut mukava "ystäville", jotka vaan vittuilevat takaisin. Mitä pahaa mä olen niille tehnyt? En mitään, olen mukava ja tahdon että mua kohdellaan kuten kohtelen muita. Mutta kiltteyteni antaa kai luvan tölviä ja olla paskamainen. Kunnes terveyteni meinasi mennä ja hermot on takulla kireällä, tuli perhemurheita ja kaikki muukin kerralla.

      Makasin sängyssä ja mietin että tää paska saa luvan loppua. Ihmiset ei näköjään anna mulle arvoa ja tilaa joten mun on muutettava se. Paskiaiset ulos. IHAN KAIKKI. Täys siivous. Mun rakkautta ei kohdella noin.

      Perustin firman, teen vaajata viikkoa. Ruumiin kunto ei vielä salli täyttä viikkoa. Tulot on epävarmat, mutta voimani palaavat. Stressi ja fyysinen väsymys tappaa ihmisen sisältä ja ulkoa. En siedä enää p skaa ja opettelen pitämään puoliani. Olo on toiveikas. Positiivinen ajattelu on treenaamisen arvoinen. Mieli on edelleen sotajalalla kun piti niin kauan puolustautua. Nyt toppi tulee aiemmin, ennkuin joudun taas alistumaan. Teen tilaa hyvälle ololle. Se tulee siitä että puolustaudun, ja oikasen huonon kohtelun. Mietin jo etukäteen millaisen kuvan annan, etten enää anna omalla käytöksellä lupaa tulla päälle. Siinä onkin haastetta. Olen nainen ja ihan yhtälailla naiset ja miehet tulee päälle, jos vain antaa. Ennakkoluulottomasti samalta tasolta lähetyviä, reiluja ja mukavia ihmisiä tapaa enää harvoin. Tunnen pari sellaista ne ovat päivieni ilo. Niiden kanssa ideat etenee ja voi keskittyä tulevaan eikä vaan asemien pitämiseen...ihmiset osaa olla raakoja toisiaan kohtaan.

      Jaksamista teille ja tehkää elämästänne oman näköisenne.
      Löytäkää se mitä rakastatte (S. Jobs) ja se mihin mihin luotatte. Pitäkää itsenne ja rakkaittenne puolia. Itsekritiikki on kuin tuli (kohtuu käyttöä).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe