Lisätäänkö vähän "vaikeustasoa", pelkkä nimen alkukirjain ei paljoa kerro ;)
Eli saa kertoa niin paljon kuin uskaltaa mutta minimi etunimen alkukirjain ja joku lisätieto :)
Rohkeampi aakkosleikki
10
466
Vastaukset
- AP
P etukirjain, viisi kirjainta, Hki.
- kirjaudusisääntailii
M eka kirjain, yhteensä kuusi kirjainta. Vaalea, silmälasit, osaa montaa kieltä. Tyylikäs nainen, upeat sääret.
- 3012
Maaria kuten mun ihailuni kohde. Osaa monta kieltä, on vaalea, muttei käytä silmälaseja.:)
- Ihastunut työkaveri
No laitetaan sitten tähänkin ketjuun…
Etunimen eka kirjain T, tarkemmatkin tiedot löytyy täältä palstalta ;) , viisi kirjainta, pk-seutu.
Olen ihastustani hieman nuorempi. Oma ikäni pari v. vajaa neljäkymmentä ja ikäero n. 10 v.
Kyseessä äärettömän ihana, kaunis, fiksu ja kaikin puolin täydellinen ihanainen nainen ;) johon olen järjettömän rakastunut…- Ihastunut työkaveri
No niin antaa sitten mennä...kun on mennäkseen.
Rakastan sua Tarja! Tuntuu niin pahalta, nämä yksipuoliset tunteet :( En taida silti voida tunteilleni mitään...olet niin äärettömän ihana
- vähän tylsää
Anne. Ja tiedoks, niitä on kymmeniä tuhansia Suomessa. Onpas jännää.
- keksikää uutta
jep juu.helppo heittää joku m pks,mutta heitäs m hikiältä ( 1000 as.)tai just minna mari maria joit on tsiljoona tusinassa.
- REPESIN2
keksikää uutta kirjoitti:
jep juu.helppo heittää joku m pks,mutta heitäs m hikiältä ( 1000 as.)tai just minna mari maria joit on tsiljoona tusinassa.
: DDDDDD
- Ihastunut työkaveri
keksikää uutta kirjoitti:
No joo ei niin hirveen jännää :)
- _Päivänsäde_
Viisi kirjainta nimessä. Etunimi alkaa E:llä. Naisellinen, vaaleat pitkät hiukset. Ihana, iloinen ihminen. Hänen persoonaan varmaan ihastuinkin. Ollaan vieläpä samassa duunissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750