kysymys canesten combista

kutikuti

Käytin siis hiivatulehdukseen canesten kombin, eli yhden 500mg puikkokapselin ja rasvaa ulkoisesti.
Pahin kutina lähti aika nopeeta, vaikka ulkoisesti näyttääkin vielä olevan tulehdusta Se kapseli tuli kuitenkin yhdessä vaiheessa ulos (ehti olla n. vuorokauden sisässä) , ja en saanut sitä enään takaisin kun se mureni. Nyt epäilenkin, että tulehdus ei ole vielä sisältä lähtenyt kokonaan, koska valkovoto on todella runsasta, kuin vitivalkoista liisteriä, ja sitä tulee paljon! outoja tuntemuksia on myös tuossa karvoituksen alueella, siis tietenkin ikäänkuin sisällä.

Canestenin ohjeissa lukee, että hoidon voi tarvittaessa uusia, joten uskallanko siis käydä ostaan pelkän uuden puikon, ja käyttää sen? siitä on nyt 5 päivää kun pistin puikon.

3

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestin aloittaja

Vai voisiko olla, että se lääkepuikko olisi muuttanut valkovuodon tuollaiseksi vitivalkoiseksi liisterimäiseksi, tai muuttaahan se aluksi, jos sitä kapselin jäänteitä tulee ulos, mutta että vuoto olisi kuitenkin vielä 4-5 päivän jälkeen sellaista?

Alunperin kun epäilin hiivaa, eli ennen minkään lääkkeen ottamista, niin valkovuoto ei ollut tuollaista, vaan tosi kuivaa ja kökkäremäistä (mikä saikin mut epäilemään just hiivaa)

• pullapirkko

pyydä neuvolasta reseptilääke hiivaan,itse kävin kysymässä koska se canesten ei auttanut.Muistaakseni yksi tabletti nielaistaan ja sillä selvä ja tehoaa paremmin ja hinta n 5e

• Puikon..

ei ole tarkoituskaan jäädä sinne emättimeen, vaan se laitetaan illalla ja yön aikana puikko vaikuttaa sen mitä vaikuttaa. Seuraavana päivänä kokonaan/osittain sulanut puikko sitten alkaa valua pois. Uskoisin, että tuo vuotosi on se sulanut puikko, vaikka hassulta kyllä tuntuu, että se vuotaisi noin kauan. Jos tunnet edelleen kipua, käänny lääkärin puoleen saadaksesi jonkin toisen lääkkeen. Jos kipuja ei ole, voit mielestäni vielä odotella, josko nuo vuoto siitä ajan kanssa tasoittuisivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe