Käytin siis hiivatulehdukseen canesten kombin, eli yhden 500mg puikkokapselin ja rasvaa ulkoisesti.
Pahin kutina lähti aika nopeeta, vaikka ulkoisesti näyttääkin vielä olevan tulehdusta Se kapseli tuli kuitenkin yhdessä vaiheessa ulos (ehti olla n. vuorokauden sisässä) , ja en saanut sitä enään takaisin kun se mureni. Nyt epäilenkin, että tulehdus ei ole vielä sisältä lähtenyt kokonaan, koska valkovoto on todella runsasta, kuin vitivalkoista liisteriä, ja sitä tulee paljon! outoja tuntemuksia on myös tuossa karvoituksen alueella, siis tietenkin ikäänkuin sisällä.
Canestenin ohjeissa lukee, että hoidon voi tarvittaessa uusia, joten uskallanko siis käydä ostaan pelkän uuden puikon, ja käyttää sen? siitä on nyt 5 päivää kun pistin puikon.
kysymys canesten combista
3
439
Vastaukset
- viestin aloittaja
Vai voisiko olla, että se lääkepuikko olisi muuttanut valkovuodon tuollaiseksi vitivalkoiseksi liisterimäiseksi, tai muuttaahan se aluksi, jos sitä kapselin jäänteitä tulee ulos, mutta että vuoto olisi kuitenkin vielä 4-5 päivän jälkeen sellaista?
Alunperin kun epäilin hiivaa, eli ennen minkään lääkkeen ottamista, niin valkovuoto ei ollut tuollaista, vaan tosi kuivaa ja kökkäremäistä (mikä saikin mut epäilemään just hiivaa) - pullapirkko
pyydä neuvolasta reseptilääke hiivaan,itse kävin kysymässä koska se canesten ei auttanut.Muistaakseni yksi tabletti nielaistaan ja sillä selvä ja tehoaa paremmin ja hinta n 5e
- Puikon..
ei ole tarkoituskaan jäädä sinne emättimeen, vaan se laitetaan illalla ja yön aikana puikko vaikuttaa sen mitä vaikuttaa. Seuraavana päivänä kokonaan/osittain sulanut puikko sitten alkaa valua pois. Uskoisin, että tuo vuotosi on se sulanut puikko, vaikka hassulta kyllä tuntuu, että se vuotaisi noin kauan. Jos tunnet edelleen kipua, käänny lääkärin puoleen saadaksesi jonkin toisen lääkkeen. Jos kipuja ei ole, voit mielestäni vielä odotella, josko nuo vuoto siitä ajan kanssa tasoittuisivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265