Menina?

Miisu5

Tarinan mukaan kuva on otettu jossakin katakombissa Indonesiassa. Paikalla olisi kuulemma tehty joukkomurha. Sanotaan, että kuvaaja olisi kuvannut pelkkää käytävää, mutta kuvan kehittämisen jälkeen kuvaan olisi ilmestynyt jotakin. Toiset kuvassa näkevät siinä vain tyhjän käytävän. Toiset mustia hahmoja. Toiset ihmisiä. Toiset pehmolelun. Toiset näkevät myös tytön. Väitetään, että kuvaa tutkinut olisi seonnut. Varoitetaan, että kuvaa ei saisi katsoa pitkään. Ei varsinkaan, jos näkee tyttön, tyttöä silmiin. Uteliaisuudesta kävin katsomassa kuvaa. Näin tytön pehmolelu kädessä. Totta, tai, ei. Pelottava kuva kumminkin. Suljin nopeasti. Tietääkö joku Enemmän Menina-kuvasta ja onko käynyt sitä katsomassa? Mitä sinä näit?

29

1785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryppyperuna

Näin tytön pehmolelu kädessään. Karmiva kuva. Suljin niin nopsaan kun pystyin, HUI!

• Kuvaa katsonut

Piirretty ja maalattu kuva mustapukuisesta tytöstä, joka silmät kiinni ja jalat puuttui. Oikeassa kädessä pehmolelu. Ei mitään mystistä. Katsoin kauan silmiinkin.
        Kunhan joku hupajaa, sanoisi kainuulainen.

• Reijo Vaippapuo

Näin vanhan ukkelin pitkä takki auki ja ryppyinen kulli kädessä. En viitsinyt kovin kauaan katsella. Karmiva kuva.

• !!!!!!!!!!!!!!

Iik, iik, kamlaa !!!!!!!!

• ghjk,mhngbvfcx

Ihana tyttö.

• hewrfrvtuwtehytrh

naurunappulassa on versio missä sieellä takana on pedobear

• maahollistaaa

joo oon kahtonu oli tyttö ja nukke kädes muutama kuukaus myöhemmin näin sen ...ilmesty auton ikkunaan ja olin shokis vähä aikaa ja 2 muuta kaverii on nähny sen kans

• Hepulis

Missä linkki? Pistäkää se tänne niin vilkaistaan.

Ei kummituskuvan tai kummituksen silmien katsominen vaaraksi ole, jos ei satu kuolemaan tai sairastumaan omaan pelkoonsa.

• 11.21

Näin sen tytön ja katsoin sen silmiin, aluksi ei tapahtunut mitään mutta kun katsoin kauemmin niin tuli kauhea pelkotila, sen tytön silmien katse oli jotenkin niin hyytävä...

Ei kannata katsoa sitä tyttöä silmiin, eikä muutenkaan tuijottaa kauan sitä kuvaa jos on herkkä ihminen, en yhtään ihmettele vaikka joku olisi seonnut siitä kuvasta...

• Kuvaa kauan katsonut

Älä viitsi paskaa jauhaa ihmisten lihamyllyllä...

• Hepulis
    • Urbaanilegenda!

Tuo menina kuva on oikeasti tehty kuvanmuokkausohjelmalla... Kuva oli pitkään paranormaaliblogissa (on vieläkin?) ja siitä lähti aika paljon valituksia ja paljon kommenttia.. Lopulta ne myönsi kuvan feikiksi. sama kuva löytyy myös sivustolla, jossa paljastetaan feikkejä kummituskuvia. Menina on oikeastaan vaan urbaanilegenda.

• SÄRKEE OUDOSTI!

Mun päätä särkee ku katon tota kuvaa!

• Meninaaaaa

Oon nähny menina kuvan ja tuli semmonen tunne et pitäs jäähä tuijottaa sitä. Pistin sen sit kummiskin pois. Oon lukenu jostain et siit voi tulla just joku tollanen tunne.

• Holger Sahlberg

No, nämä ovat tuttua nettikummituksen temppuilua.

• Jammu Sahlberg

"Näin vanhan ukkelin pitkä takki auki ja ryppyinen ***** kädessä. En viitsinyt kovin kauaan katsella. Karmiva kuva."

Tämäkin on eräs nettikummituksen monista inkarnaatioista. Onhan kyseessä Sahlbergien sukuhistorian kuuluisimpia itsensäpaljastajia.

• Yvonne Sahlberg

miesvainaahan se siellä heilutteli kalleintaan.

• pelokad

Sr tuöi åois siitä ruuduta oikeasti

• Dieter Sahlberg

Älkää katselko niitä kuvia! Muistakaa , miten Sahlbergejä vainoava nettikummitus
      aktivoitui pari vuotta sitten !

• 7+8

Hah hah. Kuvankäsittelyohjelman tuotos, eikä edes mikään erityisen tasokas sellainen. Näitä on internet täynnä.

Eikä tuo kuvauspaikkakaan ole mistään katakombista vaan jonkun ihan tavallisen rakennuksen käytävä.

• rivoriitta

Hieron mun pinppiä.

• Härövijo

Moi pippeli ja pimppikin!!!!!!!!!!!!!!

• Seko proffa

Moi mitä kuuluu!!!!!!!!!!!!

• jammu4

katsoin tuota kuvaa siskoni kanssa noin viisi minuuttia. Näimme molemmt tytön jolla oli kädessään pehmolelu. Siskoni katsoi tyttöä silmiin mutta minä en uskaltanut. Kun kävimme yöllä nukkumaan omiin huoneisiimme kuulin että siskoni olisi sanonuyt unissaan apua apua! Menin katsomaan mitä tapahtui ja siskoni heräsi. Kysyin miksi hän puhui unissaan ja hän vastasi että oli kuulemma nähnyt tuon tytön äskettäin ikkunassa. Aamilla minä katsoin jälleen tätä mystistä kuvaa ja tällä kertaa näin vanhan miehen enkä tyttöä! Voiko nähdä samassa kuvassa eri ihmisen??
      Kuulisin mielelläni jos jollekin on käynyt samanlailla.

• Roland Sahlberg

No, vähän samalla tavalla tapahtui minullekin.
        Illalla kun katsoin, kuvassa oli tyttö pehmolelu kädessään.
        Mutta aamulla kun katsoin , niin hitto vieköön, siinä oli nettikummitus
        olutpullo molemmissa käsissä !

• aasiantuntija

Niinkuin aikaisemminkin on sanottu niin feikki. Olen työkseni ja huvikseenkin tehnyt kuvankäsittelyä ja toi on selvä tapaus.

• mpiii

Mulla se tyttö tuli lähemmäs ruutua ja näyttö alkoi värisee

• Anonyymi

Hyvä että löysin vihdoin tämän vanhan keskustelun. Näin tuon kuvan ensimmäisen kerran suunnilleen vuonna 2008 ja tämä kulunut kuukausi on ensimmäinen aikakausi sen jälkeen jolloin en ole nähnyt tuota kuvaa joko mielessäni tai kuvan naista suoraan edessäni. Katsoin mihin tahansa niin se oli aina siellä. Olen ollut suljetulla osastolla asian takia ja vasta nyt pää on siinä kunnossa että pystyn kirjoittelemaan ja tajuankin elämästä jotain. Pelkään ettei mene kauaa kun alan taas näkemään tuota ilmestystä joka paikassa. Pyydän, älkää katsoko sitä kuvaa. Tai pakkopaita kutsuu myös teitä.

H6294xklja583xbvkwjfp666-):x p789€5cvbnl

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10121
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3395
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3143
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2815
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2179
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2153
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1983
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      66
      1600
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1376
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1346
    Aihe