Tarinan mukaan kuva on otettu jossakin katakombissa Indonesiassa. Paikalla olisi kuulemma tehty joukkomurha. Sanotaan, että kuvaaja olisi kuvannut pelkkää käytävää, mutta kuvan kehittämisen jälkeen kuvaan olisi ilmestynyt jotakin. Toiset kuvassa näkevät siinä vain tyhjän käytävän. Toiset mustia hahmoja. Toiset ihmisiä. Toiset pehmolelun. Toiset näkevät myös tytön. Väitetään, että kuvaa tutkinut olisi seonnut. Varoitetaan, että kuvaa ei saisi katsoa pitkään. Ei varsinkaan, jos näkee tyttön, tyttöä silmiin. Uteliaisuudesta kävin katsomassa kuvaa. Näin tytön pehmolelu kädessä. Totta, tai, ei. Pelottava kuva kumminkin. Suljin nopeasti. Tietääkö joku Enemmän Menina-kuvasta ja onko käynyt sitä katsomassa? Mitä sinä näit?
Menina?
29
1785
Vastaukset
- Ryppyperuna
Näin tytön pehmolelu kädessään. Karmiva kuva. Suljin niin nopsaan kun pystyin, HUI!
- Kuvaa katsonut
Piirretty ja maalattu kuva mustapukuisesta tytöstä, joka silmät kiinni ja jalat puuttui. Oikeassa kädessä pehmolelu. Ei mitään mystistä. Katsoin kauan silmiinkin.
Kunhan joku hupajaa, sanoisi kainuulainen.
- Reijo Vaippapuo
Näin vanhan ukkelin pitkä takki auki ja ryppyinen kulli kädessä. En viitsinyt kovin kauaan katsella. Karmiva kuva.
- !!!!!!!!!!!!!!
Iik, iik, kamlaa !!!!!!!!
- ghjk,mhngbvfcx
Ihana tyttö.
- hewrfrvtuwtehytrh
naurunappulassa on versio missä sieellä takana on pedobear
- maahollistaaa
joo oon kahtonu oli tyttö ja nukke kädes muutama kuukaus myöhemmin näin sen ...ilmesty auton ikkunaan ja olin shokis vähä aikaa ja 2 muuta kaverii on nähny sen kans
- Hepulis
Missä linkki? Pistäkää se tänne niin vilkaistaan.
Ei kummituskuvan tai kummituksen silmien katsominen vaaraksi ole, jos ei satu kuolemaan tai sairastumaan omaan pelkoonsa. - 11.21
Näin sen tytön ja katsoin sen silmiin, aluksi ei tapahtunut mitään mutta kun katsoin kauemmin niin tuli kauhea pelkotila, sen tytön silmien katse oli jotenkin niin hyytävä...
Ei kannata katsoa sitä tyttöä silmiin, eikä muutenkaan tuijottaa kauan sitä kuvaa jos on herkkä ihminen, en yhtään ihmettele vaikka joku olisi seonnut siitä kuvasta...- Kuvaa kauan katsonut
Älä viitsi paskaa jauhaa ihmisten lihamyllyllä...
- Hepulis
Tässäpä viimein linkki, jotta kaikki pääsevät kauhistelemaan:
http://img.photobucket.com/albums/v452/Kyuubi_69/menina.jpg
Ja jos tuo ei vielä saanut kirkumaan, itkemään, pyörtymään ja viettämään unettomia öitä, niin tässä pari lisää:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10018076
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9891116 - Urbaanilegenda!
Tuo menina kuva on oikeasti tehty kuvanmuokkausohjelmalla... Kuva oli pitkään paranormaaliblogissa (on vieläkin?) ja siitä lähti aika paljon valituksia ja paljon kommenttia.. Lopulta ne myönsi kuvan feikiksi. sama kuva löytyy myös sivustolla, jossa paljastetaan feikkejä kummituskuvia. Menina on oikeastaan vaan urbaanilegenda.
- SÄRKEE OUDOSTI!
Mun päätä särkee ku katon tota kuvaa!
- Meninaaaaa
Oon nähny menina kuvan ja tuli semmonen tunne et pitäs jäähä tuijottaa sitä. Pistin sen sit kummiskin pois. Oon lukenu jostain et siit voi tulla just joku tollanen tunne.
- Holger Sahlberg
No, nämä ovat tuttua nettikummituksen temppuilua.
- Jammu Sahlberg
"Näin vanhan ukkelin pitkä takki auki ja ryppyinen ***** kädessä. En viitsinyt kovin kauaan katsella. Karmiva kuva."
Tämäkin on eräs nettikummituksen monista inkarnaatioista. Onhan kyseessä Sahlbergien sukuhistorian kuuluisimpia itsensäpaljastajia. - Yvonne Sahlberg
miesvainaahan se siellä heilutteli kalleintaan.
- pelokad
Sr tuöi åois siitä ruuduta oikeasti
- Dieter Sahlberg
Älkää katselko niitä kuvia! Muistakaa , miten Sahlbergejä vainoava nettikummitus
aktivoitui pari vuotta sitten ! - 7+8
Hah hah. Kuvankäsittelyohjelman tuotos, eikä edes mikään erityisen tasokas sellainen. Näitä on internet täynnä.
Eikä tuo kuvauspaikkakaan ole mistään katakombista vaan jonkun ihan tavallisen rakennuksen käytävä. - rivoriitta
Hieron mun pinppiä.
- Härövijo
Moi pippeli ja pimppikin!!!!!!!!!!!!!!
- Seko proffa
Moi mitä kuuluu!!!!!!!!!!!!
- jammu4
katsoin tuota kuvaa siskoni kanssa noin viisi minuuttia. Näimme molemmt tytön jolla oli kädessään pehmolelu. Siskoni katsoi tyttöä silmiin mutta minä en uskaltanut. Kun kävimme yöllä nukkumaan omiin huoneisiimme kuulin että siskoni olisi sanonuyt unissaan apua apua! Menin katsomaan mitä tapahtui ja siskoni heräsi. Kysyin miksi hän puhui unissaan ja hän vastasi että oli kuulemma nähnyt tuon tytön äskettäin ikkunassa. Aamilla minä katsoin jälleen tätä mystistä kuvaa ja tällä kertaa näin vanhan miehen enkä tyttöä! Voiko nähdä samassa kuvassa eri ihmisen??
Kuulisin mielelläni jos jollekin on käynyt samanlailla.- Roland Sahlberg
No, vähän samalla tavalla tapahtui minullekin.
Illalla kun katsoin, kuvassa oli tyttö pehmolelu kädessään.
Mutta aamulla kun katsoin , niin hitto vieköön, siinä oli nettikummitus
olutpullo molemmissa käsissä !
- aasiantuntija
Niinkuin aikaisemminkin on sanottu niin feikki. Olen työkseni ja huvikseenkin tehnyt kuvankäsittelyä ja toi on selvä tapaus.
- mpiii
Mulla se tyttö tuli lähemmäs ruutua ja näyttö alkoi värisee
- Anonyymi
Hyvä että löysin vihdoin tämän vanhan keskustelun. Näin tuon kuvan ensimmäisen kerran suunnilleen vuonna 2008 ja tämä kulunut kuukausi on ensimmäinen aikakausi sen jälkeen jolloin en ole nähnyt tuota kuvaa joko mielessäni tai kuvan naista suoraan edessäni. Katsoin mihin tahansa niin se oli aina siellä. Olen ollut suljetulla osastolla asian takia ja vasta nyt pää on siinä kunnossa että pystyn kirjoittelemaan ja tajuankin elämästä jotain. Pelkään ettei mene kauaa kun alan taas näkemään tuota ilmestystä joka paikassa. Pyydän, älkää katsoko sitä kuvaa. Tai pakkopaita kutsuu myös teitä.
H6294xklja583xbvkwjfp666-):x p789€5cvbnl
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310121Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523395Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493143- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032179- 1162153
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221376Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346