Tämä kuva tekee katsojansa (ei kaikkia) hulluksi kun sitä katselee tarpeeksi kauan.
- Älkää katsoko kuvaa liian kauan
- Koittakaa olla katsomatta kuvan henkilön silmiin
- Jos alkaa tuntumaan pahalta, sulje kuva välittömästi
- Jos tunnet tarvetta katsoa kuvaa uudestaan, älä katso
HUOM!
KATSO OMALLA VASTUULLA!
http://wallpapers.bhist.com/images/big/high_resolution_fractal_wallpaper.jpg
Kuva joka tekee hulluksi
18
1057
Vastaukset
- mitmitm
Kuvan henkilön? Ei siinä ole henkilöä. Se on vain abstraktia taidetta. :D
- 34563456
on siinä kuvassa "henkilö" kun tarpeeksi pitkään kuvaa tuijottaa, ihan säpsähtää kun tajuaa sen, pelottava kuvatus
- paranorm.prof.
Kuva on nimim. "Jenna V:n" raportoiman nettikummituksen
pikkuserkku. Ei se ketään hulluksi tee, kunhan nyt pikkuisen säikäyttää. - mies..
Huoh! Koneella tehty kuva (mandelbrot). Vääntelin tuommosia kuvia jo 1980-luvulla Atari ST:llä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mandelbrot_set - muhahhahahaa
mä tykkään tosta kuvasta ;)
vois olla hieno mun seinällä :D - daideilija
Tulis hieno tapettimalli tuosta. Upeita kiemuroita.
- hullu mies Huit.
No ni. Mä tulin hulluksi. Siitäs saitte.
- roskapostia taas
On jo aika, että koulut alkavat ja kakarat palaavat kouluun. Saadaan keskustelu taas kulkemaan.
- Nimierkki.
Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi, jos haluat käyttää omaa nimimerkkiä viestissäsi.
- t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ai,ku oli nätti kuva,,,,....
- UFO
Olen tuijottanut tota kuvaa nyt monta kertaa,enkä saa siihen mitään "henkilöö" ilmestymään. Mihin kohtaa siin pitäis kattoo,et jotain näkis? Tai onko siinä edes mitään "henkilöö" Vai sanotteko vaan?
- adfgsdfg
Me kyylätään sitten yhessä tota seuraavat satavuotta :D Ite saan tosta punasesta kyllä silmän aikaseksi, mutten säpsähä mitään.
- 5+10
Ei siinä mitään henkilöä ole. Joku 13v tekee vain pilaa :)
- Juutas kuksiainen
Luis Vutton - pässinpussit
- onhan....
siinä henkilö.Se rupes laulamaan vanhoja canonia munkkilatinaksi ja strippaamaan.Sitten compuutteri räsähti säpäleiks
- harkasammakko
Ei tämä ole mikään henkilö eikä sillä ollut silmiä. Eikä ainakaan minua tee hulluksi, vaikka en tuijottanutkaan kuin pari minuuttia.
- lovetti
Sain tuohon kuvaan aikaiseksi punaisen ravun jammailemassa suu hymyssä, taidan olla valmiiksi hullu?
- hävetti
Oliksil ravul mulukku vai oliko se nartturapu?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972