Tulit halaamaan minua, katsoit silmiini. Käperryit suohvalla syliini ja halusit minun pitelevän sinua tiukemmin. Kiedoin käteni ympärillesi ja olimme vain siinä. Välillä juttelimme muutaman sanan, kerroit tunteistasi minulle, minä kuuntelin. Aamun tullen sinun piti lähteä.
Näin tuollaisen unen viime yönä eräästä naisesta. Herättyäni tuntui kun minulta olisi varastettu puolet elämästäni. Juuri kun olen oppinut suhtautumaan tähän saavuttamattomaan naiseen järkevämmin, tulee hän tietenkin uniini ja saa tunteeni taas pintaan. Taas kaipaan häntä. Varattua.
läheisyys
17
557
Vastaukset
- TheDarkSideOfMe
Oi miten ihana uni... *haaveilee*
- samassa veneessä
Voiko olla v-mäisempää tilannetta kuin "varattuna" rakastua varattuun?
Koita nyt tässä sitten elää ja olla :/- mies solmussa
Olet melkein samassa veneessä. Minä olen ihan sinkkuna vaan varattuun ihastunut.
- samassa veneessä
mies solmussa kirjoitti:
Olet melkein samassa veneessä. Minä olen ihan sinkkuna vaan varattuun ihastunut.
Tuo on melkeinpä vielä v-mäisempää :( Koita jaksaa!
- joskus solmut aukee
mies solmussa kirjoitti:
Oletkos kokeillut kepillä jäätä, miten kyseinen varattu suhtautuu sinun ihastu-
miseesi. Eihän sitä koskaan tiedä mikä tilanne hänen nykyisessä suhteessaan
on, lieneekö edes onnellinen jne.
- elokuu (n)
Kirjoitat ihanasti, haluaisin tehdä samalla tavalla kuin nainen unessasi... Voisiko tuo tapahtua oikeassa elämässä?
- mies solmussa
Minä en ainakaan laittaisi vastaan.
- elokuu (n)
mies solmussa kirjoitti:
Minä en ainakaan laittaisi vastaan.
Toivon sulle tuollaista hetkeä tulevaisuudessa ihan valveillakin. Olisit ansainnut sen. :)
Mitä minuun tulee, pidän omana tietonani sen, että mulla on tällaisia haaveita. Hamaan tappiin asti. Mutta en olekaan hän vaan joku muu.
- solmut auki
Varattuna ihastunut sinkkuun, tämä täällä :/
- samatoisinpäin
vau!
- varattu, sydän vapaa
Hei mies... Minäkin olen nähnyt sinusta unta vähän aikaa sitten. Kerroin sinulle asioita, avauduin ja itkin. Tulit istumaan vierelleni, nojauduin sinuun päin ja silittelit kaulaani ja kasvojani. Se lohdutti. Itkin eroani nykyiseeni, ja kaikkea mitä olen joutunut kokemaan, kuinka vaikeaa minulla on ollut jo pitkään. Mitä helvettiä elämäni on ollut huonossa suhteessa, ja kuinka olen mennyt rikki. Olen heikko irrottautumaan tästä, ja olen vaan toivonut että saisin jostakin apua.
Olen ollut sinuun ihastunut jo pitkään, ja kaipaan sinua...- mies solmussa
Jos tämä olisi oikealta ihmiseltä minulle niin toivoisin voivani antaa tukeni sinulle, jos vain haluat.
- Uni kaipuusta
Olen samanlaisessa solmussa kuin aloittaja - täällä yksi nainen ruudun takaa.
Haaveet ovat samansuuntaiset, jos sen vain rohkenen myöntää. Tässä sen voin sanoa.
Järjen tuominen asiaan tuntuu niin vieraalta ja turhaltakin, koska sillä ei saa otetta koko tilanteesta. Sen vain tuntee - ymmärtää toisen ihmisen suuren merkityksen itselleeen.
Ei tähän ole järkiperäistä selitystä, tunne on olemassa jossain sisälläni voimakkaana tuntemuksena. Eikä se ole minkään yksittäisen tapahtuman tulos, vaan monien tapahtumien summana. Tiedän, hän on olemassa minun maailmassani, minulle merkityksellinen ihminen. Olen kiitollinen. - 2+3
Samassa työpaikassako hänen kanssa vai? Tietääkö nainen tunteistasi?
- sunny smile
Ja tämä varattu nainen kaipaa erästä miestä. Tavatessamme olit sinkku, sittemmin vaihtelevasti sinkku ja viimeksi jutellessamme varattu...
No, menipä tämä miten tahansa, niin sinulla on paikka sydämessäni - aina. - järki vai tunteet
Inhottavaa sekin on olla varattuna ihastunut (sinkku)mieheen (tämänhetkistä tilannetta en tosin tiedä..). Naimisissa en ole, joten sellaista vaikeutta lähteä ei olisi. Mutta kun aikaa on jo kulunut ja mies varmaan luulee, ettei mulla enää ole tunteita, en tiedä näytinkö niitä edes tarpeeksi silloin kun selvisi että hänkin on jo pari vuotta katsellut.. Luulin että voin jättää ne tunteet ja jutut taakse, mutta edestäni taas löysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080