miten siis voin piilottaa IP-osoitteen? onko jotai ohjelmia sitä varten vai hä?
miten piilottaa IP-osoite?
5
955
Vastaukset
- 216
IE9:ssä ainakin löytyy seuraava mahdollisuus.
Tools -> Internet options -> Privacy -> Never allow websites to require your physical location.
Lisäksi Clear sites
En tiedä, tarkoitiko tätä. - kysyykin..........
ei mitenkään voi piilottaa IP.numeroa, mutta hankaloittaa sitä kyllä voi.
Yhtä vaarallinen numero on se kun sinun koneesi lähettää,
sitä ei voi muuttaa eikä piilottaa.
mihin tarvitset piilotusta,
onko sinulla kiinteä yhteys ja muutama Ip:numero,
vai onko sinulla nettitikku, jossa aina uusi numero, kun kirjautuu uudelleen,
joita on yhteensä 30-80 erilaista.
Olis kiva tietää, miksi piilottaa, vaikka en jokaisessa vaihtoehdossa neuvoisikaan piilotuskeinoja.
Ja haluatko piilottaa ne omalta koneeltasi,
vai internetlähetyksistäsi. - syy ?
mikä syy ?
haluatko piilottaa "jonkin verran" jatkuvasti, esimerkiksi ettei kaverin serveri,
tai Suomi24 näe oikeaa osoitettasi, tai oma kotiväki,
vai
vain hetkellisesti ja lähes täydellisesti ?
aivan täydellisesti ei voi piilottaa,
mutta voi hankaloittaa niin että sen saamiseen menee 2-5 vrk.
koneen numeroa ja sijaintia ei voi piilottaa - fundamentalist
Internet toimii siten että käyttäjän kone ja
operaattorin palvelin lähettelevät tietopaketteja
keskenään.
Joka paketissa on IP-osoite jonka perusteella
paketit kulkevat.
Jos osoite puuttuu tai on väärä, toiminta ei
luonnollisesti ole mahdollista,
vrt. tavallinen etanakirjeposti.
Mutta voi lisätä väliin "välittäjän" jolle
lähetät postisi ja joka välittää sen eteenpäin
omalla osoitteellaan kertomatta määränpäälle
sinun osoitettasi ja päinvastoin.
Internetissä tällaista kutsutaan
anonyymi välityspalvelimeksi.
kts.
http://fi.wikipedia.org/wiki/IP-osoite
http://www.google.fi/#hl=fi&source=hp&q=anonyymi välityspalvelin&oq=anonyymi &aq=8&aqi=g10&aql=&gs_sm=c&gs_upl=756l3718l0l9l9l0l1l1l0l299l2025l0.1.7&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=4716fd378c3289bf&biw=992&bih=735 - toki.
Piuhat irti modeemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820