Onko Lukkuhaka oikeesti niin hyvä kun puhutaan

Hannukaisa.

Tarkoitus mennä pohjanmaalle kesälomareissulla ja olen kuullut kavereilta,että Isokyrössä on joku Lukkuhaka leirintäalue.Onko suomen suosituin oikeesti?Tanssipaikka vieressä,jossa irtonaisia paljon?Netistä yritin katsella,mut tulee vain joku caravan alue samalla nimellä.Kertokaa joku, jos tietoa.

15

4346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karavaanariperhe

      On siellä Lukkuhaka SFC alue, jonka vieressä Kalliojärven huvittelukeskus. Itse olen käynyt Lukkuhaassa yhden kerran, silloin ei ollut tanssi-ilta. Lapsemme oli pieni ja minua suutitti kovasti ainakin se asia, että suihkujen käyttöä oli rajoitettu eikä suihkuun saanut mennä milloin halusi, kun piti säästää lämmintä vettä, että saunavuorolle riittää. En tiedä onko tilanne muuttunut, mutta silloin se ei tuntunut hyvältä kun oli pieni lapsi mukana. Muuten alue oli siisti, mutta aika pieni ja vaunut ahtaalla. Mökkejä siellä ei tietääkseni ole.

      • SF-C puheenjohtaja

        Lukkuhaasta
        Olemme jo vuosia sitten vaihtaneet sähkölämmitteisen veden öljykattilalla lämmitettäväksi. Ei ole lämmin vesi sen koommmin ollut ongelma. Suihkuja on koko ajan ympäri vuoroauden käytössä 2 2 kpl.
        Olemme pahoillamme että käynnistä jäi ikävä muisto, mutta kun lämmin vesi ei riittänyt niin jotain oli sillä hetkellä tehtävä.
        Monellakaan alueella ei ole kolmea saunaa. Naisille ja miehille oma aluemaksuun sisältyvä tilaussauna.
        Aluetta olemme "harventaneet" ostamalla lisää maata ja vähentämällä paikkoja.
        Mökkejä ei Lukkuhaan puolella todellakaan ole kuin vetoaisallisia. Kalliojärven alueella sitä vastoin on mökkikylä.
        Toivottavasti tulette itse toteamaan tilanteen. Alueen tidot ja tanssikalenteri ovat mm. löydettävissä linkkien kautta sivuiltamme "pohjanmaankaravaanarit.net"


    • hieno paikka

      mutta tanssi iltoina ei kannata olla alueella sillä metakkaa riittää pitkälle yöhön.

      alue on muuten tosi rauhallinen ja siisti.

      • miestä vailla

        Musta taasen tuntuu,ettei tanssi-iltoina juurikaan ole porukkaa.Kovin hiljaista vaan.Varsinkin,kun etsii sitä kumppania,niin tuntuu ettei sieltä ainakaan löydy.


      • jussiantero3

        no no ei pidä paikkansa hiljaisuus on siellä niin kuin muuallakin


    • rs

      ei se ole mitenkään erikoisempi. ite olin siellä perivuat sit ja ei jäänyt mitenkään erikoisemmin positiivisesti mieleen. vaunu oli ison karkean sepelin päällä josta ei voi edes ajatella lähteä kävelemään paljainjaloin. palvelut oli perustasoa ja alue oli melko siisti. menimme sieltä koivulehtoon joka oli mielestäni selvästi mukavampi vaikka tilat olikin vaatimattomammat. kyllä siellä saa vaunuilia yövyttyä kuten muissakin paikoissa. ei mitenkään mahdoton paikka.

      • väinöviljami

        juu mutta on se mukavaa että ei tule heiniä vaunuun ja vaikka sataisi miten paljon niin ei tarvitse olla kumisaappaat korviin saakka kun tämä karkea sepeli suodattaa niin hyvin joss ett ole huomannu että ei täällä suomessa aina aurinko paista että sillen


    • jestapoo

      Ihmettelinpä tuossa,että Koivulehdossa vietettiin hengellistä viikonloppua...onkos kyseisessä paikassa useinkin moisia tapahtumia.....Kysyy nimimerkki ei rellestäjä,mutta ei myöskään uskovainen.... Tietääkö joku asiasta enemmän?

      • ronja1232

        no kukin taaplaa tyylillään joss ei tykkää niin vaunu koukkuun en minäkaa ole niin uskovainen mutta uskon rahaan jo k.....n se koivulehto on muuten pieni ja sisään lämpeävä paikka että sori vaan


      • metsänneito 2

        Hengellisiä tapaamisia on eripaikoissa,Koivulehdossa olimme 2013 juhannuksen
        ja oli tosi mukava rauhallinen paikka,vaikka oli täysi.Sisälämpöisyyttä en huomannut
        meillä oli mukava juhannus ja jos olis lähempänä niin olis ollut tänäkin vuonna
        juhannuksen vietto paikka.Kannattaa käydä.


    • väinö v

      kyllä lukkuhaka on just niin hyvä ja paljon parempi kannattaa mennä ja kokea itse niin huomaa että emme valehtele

    • osku3682

      PASKA PAIKKA lukkuhaan perinteiset kausipaikat jaetaan pärstäkertoimela.Muutenkin omituista porukkaa keräännytään aamu varhaisella
      puhumaan muista paskaa???

    • liisukkainen45

      Me ollaan ainakin lapsiperheenä tykätty lukkuhaasta. Tanssipaikka sitä haluaville, mutta se ei juuri kuulu mitenkään leirintäalueelle eli on hiljaista lastenkin nukkua. Ei ole rellestävää 45-70v väestöä vaan rauhallista porukkaa. Siistit saunat ja lapsille kivaa tekemistä. Keittiö tosi viihtyisä tehdä ruokaa ja ruokailla kun siellä on pöytiä , perhekin voi olla mukana keittiöllä esim lapset värittämässä että äiti saa ruuan tehtyä.
      Lapsille kivat leikkipaikat ja muutenkin tosi siisti alue. Ollaan monena vuotena jo käyty ja uudestaan mennään

    • oikeassaoleva

      Eräs kirjoittaja oli oikeassa sama jengi kerääntyy aamuisin arvostelemään muita ja juoruamaan ja puhumaan paskaa muista!!

    • Anonyymi

      Kyllä on hieno paikka heti uudestaan kun mahdollista myös tanssimaan jos vain on jos ei tykkää voi mennä toiseen paikkaan ei kaikkien mieleen voi olla missään turhaa valittamista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe