-- Saapunut viesti ---
Aihe: Kouvolan hovioikeudelle
Lähetetty: 10.5.2011 13:16
Lähettäjä: [email protected]
KOUVOLAN HOVIOIKEUDELLE
Valituksen täydentäminen R 11/285 asiaan.
Olen valituksissani tarkoittanut uudistaa syyttäjän käräjäoikeudessa Lindelöfiä ja Anttilaa vastaan esittämät rangaistusvaatimukset syytteen teonkuvauksen mukaisilla perusteilla sekä asiassa todistajina kuultujen Marianna Ruonalan ja Tapani Pulkkisen valheellisten todistajakertomusten tuomalla lisätodisteilla. Näin ollen uudistan myös käräjäoikeudessa esittämäni korvausvaatimukset.
Vaadin asiassa pääkäsittelyä sen vuoksi, että Henry Lindelöf ja Eija Anttila velvoitetaan osoittamaan Asko Kervisen lähettäneen Kotkan kaupungintaloon tappouhkauksen, josta Kymen Sanomat on uutisoinut.
Koska en ole lainoppinut eikä ymmärrykseni riitä ratkaisemaan minkälainen asia vaatii pääkäsittelyä selvän väärän tuomion kumoamiseksi, niin jätän hovioikeuden harkintaan toissijaisesti myös kirjallisen menettelyn mahdollisuuden, jos asiassa huomioidaan esille tulleet tosiasiat, jotka osoittavat, että allekirjoittanut lavastettiin Kotkan kaupungintalon työntekijän henkeä uhanneeksi tappouhkaajaksi.
En ole Kotkan kaupungintaloon tappouhkausta lähettänyt enkä kenenkään henkeä milloinkaan uhannut. Täten Kymen Sanomien uutiset ovat olleet vääriä, perättömiä ja loukkaavia, jotka ovat aiheuttaneet minulle suurta kärsimystä ja vahinkoa.
Vaadin, että kunniani ja maineeni puhdistetaan Kotkan kaupungintalon työntekijän tappouhkauksesta, jota en ole tehnyt.
Haminassa 10.5.2011
Asko Kervinen
Kerviseltä hyvä valitus, asian ydin käsittelyyn
Arto Hirvonen
2
84
Vastaukset
- Demarit pelastetaan
Ei tuomita Kotkan kaupunginjohtajaa ja demarilehden toimittajaa mistään.
Korppi ei korppia noki, tuomarit samassa loosissa demareiden kanssa.
Kerviselle tuomio varmuuden vuoksi epäilen. Eiköhän se näin mene.- Vaikeaa se on
Kervisasia on ryöstäytynyt viranomaisten käsistä hallitsemattomaan kaaokseen ja kaikki johtuu virkamiesten suojelusta.
Suurin kysymys asiassa on se milloin ylimmät laillisuusvalvojat puuttuvat virkamiesten ja tuomareiden Hyvä veli -järjestelmään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233