Elikkäs pulma on se, että pystyn laukeamaan ainoastaan masturboidessa, ja silloinkin vain yhdellä tietyllä tavalla, eli suihkun letkua käyttäen.. Tekniikka on siis se, että olen yleensä kyykyllään ja toisella kädellä ohjaan vesisuihkun klitorikseen ja toisen käden sormella hieron samaan aikaan g-pistettä. Poikaystävan kanssa on kokeiltu ja harjoiteltu vaikka mitä kikkoja, että saisin seksin - tais edes hänen - aikana.. Kerran on onnistunut silleen, että oli suihkussa mukana katselemassa, mutta keskittymiseni häiriintyy heti jos hän siirtyi hyväilemään.
Mietinkin, että rennompaa olisi touhuta sängyssä, mutta suihkuahan ei sinne saa :D Mikähän väline siis stimuloisi parhaiten veden painetta? Mikä sopisi siis erityisesti klitoriksen kiihottamiseen, ja tekisi painetta ja olisi kuitenkin samaan aikaan "pehmeä" kosketus, kuin siinä vesisuihkussa siis.. Kiitollinen oo kaikista vinkeistä! Ei olla ikinä kokeiltu mitään välineitä, joten eka klittan kiihotin hakusessa..
Millainen väline korvaamaan suihku??
3
680
Vastaukset 3
- Armas Isokyrpänen
Tohon sopii "TORSOPERSETTI SETTI" Osuuskaupas oli tarjoukses viimevuonna , opettelin siitä ne tekniikat, ja skannasin kyrpähäni, joten mä saan vaikka frigidin kamelin laukeemaan, mutta hommaa sä toi vehje, ellet halua, että mä panen sua, ja opetan sulle kuule mitä on seksi. Se surkeen "poikaystävän" voit heivata saman tien, tai voihan se ystävä olla, sängyssä, ja seksissä yleensä tarvitaan enemmän kuin ystävää, tarvitaan ihminen, joka osaa nussia..
- Irmeli Märkäläpi
Jeeeee, toi on niin ihku..mä sitä olen päässy kokeilee...tai paneskelen sen kanssa aina silloin tällöin, mahtisonni..
armas "mies" sinä olet seksuaalisesti sairas.. Sinulla ei ole mitään oikeutta kirjoitella tällä palstalla.. Ennuste sinun epätoden-näköiseen parisuhteeseen: Sinä olet ikuinen Runkkari ja naisten Haavoittaja, eli poistu tältä palstalta tai vien sinut navetan taakse ja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty471529Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3481294Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto351090Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3351039- 621021
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine136924Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33831Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte197746- 61625
- 42619