Paint neuvo,kahden kuvan yhdistäminen?

ghtrrrf

Osaako joku antaa selkein neuvon kuinka Windows Paintissa kaksi kuvaa liitetään.yhdeksi Jpeg kuvaksi.

7

14048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää tietoo

Painteissä on eroja, Win7 paint on jo parempi kuin Winxp paint.

Suosittelen vaikka Gimp ohjelmaa tai muuta ilmaista.

• lisää samaa....

Tee uusi tyhjä kuva, mihin molemmat mahtuu vierekkäin.Sitten avaat ekan kuvan ja heität sen hiirellä siihen tekemääsi uuteen kuvaan, toiseen laitaan, Sitte avaat sen toisen kuvan ja heität siihen uuteen kuvaan, nyt toiseen laitaan. Näin sulla on kaksi kuvaa vierekkäin samassa kuvassa.

• aloittaja--

Tässä on paras neuvo jonka olen nähnyt.

minulla on vaikka 2 jpeg kuvaa 800x600

Tein tyhjän kuvan 1600x1200,nyt kumpikin jpeg sopii automaattisesti siihen. Eikä kuvia tarvitse leikata ja pienentää

(Moni ohje on vain neuvonut liittämään sen toisen kuvan päälle,silloin kuvasta leikkautuu automaattisesti pois osa,jota ei monikaan halua.

• Juu juu mutta ku
        aloittaja-- kirjoitti:

Tässä on paras neuvo jonka olen nähnyt.

minulla on vaikka 2 jpeg kuvaa 800x600

Tein tyhjän kuvan 1600x1200,nyt kumpikin jpeg sopii automaattisesti siihen. Eikä kuvia tarvitse leikata ja pienentää

(Moni ohje on vain neuvonut liittämään sen toisen kuvan päälle,silloin kuvasta leikkautuu automaattisesti pois osa,jota ei monikaan halua.

Juu mutta kertoisitko sen Windowssisi version jotta saisi tietää Paintin ominaisuudet.

• 13+10

Nii-in, windows 7 paint on erilainen kuin aiemmissa windowseissa, joten neuvominen voi olla hieman epämääräistä, kun ei tiedä käyttämääsi windowsia.

Seiskan parissa en ole pyörinyt, joten osaan neuvoa toimenpiteen vain vanhemmille painteille, ja suosittelisin muutenkin jonkun muun kuvankäsittelyohjelman hankkimista tuommoisiin toimiin, taikka www-selaimessa toimivaa sumopaintia kokeilemaan.

En takaa sitä, että miten paljon tämä ohje myötäiee seiskan paintia, mikäli sitä päätät kokeilla, ja mikäli kuvat ovat suurikokoisia, niin voi olla hankalaa hiirelle sohimista (tosin vistassa sinulla taitaa olla käytössä ulos zoomaus, joka helpottaa). KUMMINKIN:

-Avaat molemmat kuvat ensin sillä paintilla erikseen siten, että sinulla on kaksi paint ikkunaa auki.

-Valitse kumpi tahansa kuvista, ja tartu hiirellä kiinni kuvan oikeassa alareunassa olevasta sinisestä pisteestä, ja vedät hiiren nappia pohjassa pitämällä kursoria oikealle. Tämän pitäisi lisätä tyhjää valkoista tilaa. Lisää tilaa niin paljon, että toinen kuvasi mahtuu siihen.

-Kun tilaa on lisätty, palaa toisen kuvan pariin, ja käytä suorakulmion muotoista valintatyökalua, ja valitse sillä kuvasi kokonaan. Kun valinta on tehty, niin leikkaa kuva (ctrl x näppäinyhdistelmä).

-Siirry takaisin kuvaan, johon venytit lisätilan. Liitä äsken leikkaamasi kuva (ctrl v), ja kuljeta se hiirellä haluamaasi kohtaan, ja sen jälkeen kuvan reunoissa olevista sinisistä neliöistä rajaat kuvan sopiviin mittoihin.

Ole erittäin huolellinen asian kanssa ,koska kyseinen ohjelma ei muista kuin KOLME viimeisintä liikettä, jotka voit peruuttaa. Ja kun liität kuvasi toisen päälle, niin yksi väärä klikkaus ja kuva on lytätty ties minne.

• *.deb
    • nhgl1

ite oon yrittäny kerra koko pvän, en ikinä onnistu liittämään sitä toista kuvaa sen toisen vieree mu windows7ssa ; onva ni vituttavaa ku menee koko pvä täs tiedonhaussa turhanyrittämisessä............... :'(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      95
      1660
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1531
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      136
      1422
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      76
      1326
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1195
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      265
      1075
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1001
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      965
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      947
    Aihe