Sosiaali-ja terveysalan perustutkinnon soveltuvuuskokeessa huhtikuussa olleet, joko on tullut tieto valinnoista?
Huomio Joensuu!!
9
105
Vastaukset
- hoitajaksiko
Olin kyseisessä kokeessa muttei ainakaan vielä ole kuulunut mitään..
- 9+15
Joko on tullut kellekkään vastausta? Ja tietääkö kukaan tuleeko ilmoitus myös hylätyille?
- usko loppumassa
Ei oo mittään kuulunut :((( Mie ymmärsin, että valituille tulle tieto.
- Mie vaan
Minä olin 19.4 soveltuvuuskokeissa ja enkä minäkään saanut tänään ainakaan mitään tietoa,vaikka kovasti olen odotellut.Ärsyttää suunnattomasti ja toivo alkaa olla mennyt,tosin onhan se pienen pieni mahdollisuus,että huomenna vielä tulee tieto. Tosin siellähän sanottiin,että vain valituille ilmoitetaan ja loput voi sitten kysellä niiltä psykologeilta,että mistä jä kiikastamaan ettei paikkaa saanut.ÄRSYTTÄÄ........
- Pettynyt :(
Mie vaan kirjoitti:
Minä olin 19.4 soveltuvuuskokeissa ja enkä minäkään saanut tänään ainakaan mitään tietoa,vaikka kovasti olen odotellut.Ärsyttää suunnattomasti ja toivo alkaa olla mennyt,tosin onhan se pienen pieni mahdollisuus,että huomenna vielä tulee tieto. Tosin siellähän sanottiin,että vain valituille ilmoitetaan ja loput voi sitten kysellä niiltä psykologeilta,että mistä jä kiikastamaan ettei paikkaa saanut.ÄRSYTTÄÄ........
Eipä tullut tietoa tänään,joten valituksi en näköjään tullut :(
- myös minä
Pettynyt :( kirjoitti:
Eipä tullut tietoa tänään,joten valituksi en näköjään tullut :(
Sama juttu...ja ketuttaa...
- Helpotuksen huokaus
Tämän päivän postin mukana saapui kauan kaivattu tieto: Pääsin opiskelemaan!!
- myös minä
Mulle kans...vähänkö oon onnellinen =)
- Minäkin pääsin
myös minä kirjoitti:
Mulle kans...vähänkö oon onnellinen =)
minäkin sain tänään tiedon,että olen tullut valituksi :) Mahtavaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa572561Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631692SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631535Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251218Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241061Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411022RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964