eli onkos esim. ubuntuun mitään korvaavaa skypen tilalle kun microsoft varmaan piakkoin tekee jotain jäynää että skype ei toimi linuxissa.
Nettipuhelut..
12
157
Vastaukset
- CGKDvlc<EP
Ekiga
- gfdsgdfgdfgdfgdfgfdg
"Ekiga is not compatible with Skype and will never be as long as their protocol stays proprietary."
Ei toimi skypen kanssa ja miksi skypen (windows) käyttäjät siirtyisivät siitä pois ekigaan...? - CGKDvlc<EP
gfdsgdfgdfgdfgdfgfdg kirjoitti:
"Ekiga is not compatible with Skype and will never be as long as their protocol stays proprietary."
Ei toimi skypen kanssa ja miksi skypen (windows) käyttäjät siirtyisivät siitä pois ekigaan...?Ei toimi koska Skypellä on oma siirtotapansa eikä se käytä mitään standardia. Skype siis toimii vain Skypen eikä minkään muun ohjelman kanssa. Kaikki muut nettipuheluohjelmat taas toimivat keskenään.
Kysymyksesi on aivan sama kun kysyisi että miksi joku vaihtaisi IE:n Operaan tai Firefoxiin. - skypen..
CGKDvlc<EP kirjoitti:
Ei toimi koska Skypellä on oma siirtotapansa eikä se käytä mitään standardia. Skype siis toimii vain Skypen eikä minkään muun ohjelman kanssa. Kaikki muut nettipuheluohjelmat taas toimivat keskenään.
Kysymyksesi on aivan sama kun kysyisi että miksi joku vaihtaisi IE:n Operaan tai Firefoxiin.käyttäjiä on jotain 300 miljoonaa ja niistä jokun on myöskin linux-hihhuli joten olisi hyvä jos heilläkin toimisi. Skypessä lisäksi toimii ääni sekä kuva puheluissa, jopa linux-versiossa,
- CGKDvlc<EP
skypen.. kirjoitti:
käyttäjiä on jotain 300 miljoonaa ja niistä jokun on myöskin linux-hihhuli joten olisi hyvä jos heilläkin toimisi. Skypessä lisäksi toimii ääni sekä kuva puheluissa, jopa linux-versiossa,
Skype-fani tykittää :)
gfdsgdfgdfgdfgdfgfdg kirjoitti:
"Ekiga is not compatible with Skype and will never be as long as their protocol stays proprietary."
Ei toimi skypen kanssa ja miksi skypen (windows) käyttäjät siirtyisivät siitä pois ekigaan...?Ei sen tarvitse toimia Skypen kanssa kun Skype ei käytä standardia tekniikkaa.
Tässä on listattuna standardin mukaisia ohjelmia joihin vaihtaa, ei ole pakko käyttää juuri Ekigaa: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_SIP_software#SIP_clients- -----
skypen.. kirjoitti:
käyttäjiä on jotain 300 miljoonaa ja niistä jokun on myöskin linux-hihhuli joten olisi hyvä jos heilläkin toimisi. Skypessä lisäksi toimii ääni sekä kuva puheluissa, jopa linux-versiossa,
Skypen osuus nettipuhelluissa on vain 40%, joten älä jauha sontaa.
Microsoft on luvannut, että toimisi jatkossakin mutta kuitenkin, suosittelen käyttämään standardia tekniikkaa kuten mitä tässä mainittu Ekiga käyttää.
- Ajan hermolla
Miten olis mese tai gmail? Niissäkin on chatti, video ja ääniyhteys ja toimivat Linuxissa.
- niihjanäih
*Miten olis mese tai gmail? Niissäkin on chatti, video ja ääniyhteys ja toimivat Linuxissa.*
ei taida Linuxissa toimia messengereistä kuin aMSN ja sehän on aika alkeellinen kun nämä Live messengerit ja muut kyseistä taasen monipuolisempia ja vakaasti toimivia ainakin itsellä ollut. winellä voi Live mesen saada toimimaan ubuntussa mutta ei tosta mitään varmuutta ja takeita ole. - .....
Vaihda käyttistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483