Nyt mä tajusin miksi en kiinnosta sua. Toisessa ketjussa löysin vastauksen. Olen tätä asiaa miettinyt pääni puhki ja nyt sain vastauksen.
Totuus sattuu, mutta parempi näin. Teen tulkintoja koska et halunnut puhua kanssani.
Nyt on vielä huonompi olo.
Tulkintoja
20
279
Vastaukset
- älä tulkitse
Älä tulkitse vaan kysyä asiat kasvotusten niin ei tuu epäselvyyksiä ja turhia, olemattomia tulkintoja.
- Kaikki kun eivät
ole halukkaita kommunikoimaan mitenkään.
- .........
Joskus totuus voi lipsahtaa vahingossa. Sellaista ei myönnä kysyttäessä vaan se ilmenee muulla tavalla.
- **
Aloittaja kirjoittaa ettei se toinen halua puhua.
- kenen tahansa totuus
No tuollaisesta voit vain lopulta syyttää itseäsi
- ny nukkuun
jos olet ilkeä kiusantekijä kieroileva valehtelija ja pakotat minut tietynlaiseen muottiin mitä en ole enkä koskaan tule olemaan, saati näyttelemään jotain mitä en ole, niin olet tehnyt oikean tulkinnan. Ole ystävä minulle niin olen ystävä sinulle jne...
- Ap.
En ole ikinä tässä elämässä sanonut yhtään pahaa sanaa hänelle. Eikä hän sellaista väitä. Yritin olla ystävä, mutta en kelvannut.
En ole ansainnut tällaista kohtelua. - hehahhoh
siinä taas yks luulotautinen surkimus ..
- ny nukkuun
Ap. kirjoitti:
En ole ikinä tässä elämässä sanonut yhtään pahaa sanaa hänelle. Eikä hän sellaista väitä. Yritin olla ystävä, mutta en kelvannut.
En ole ansainnut tällaista kohtelua.en minäkään ole...
- Ap.
ny nukkuun kirjoitti:
en minäkään ole...
Syytit minua aika rankasti tuossa. Vastasin että olen väärä henkilö sulle,koska tuollaista en ole tehnyt kenellekään. Eikä kukaan myöskään sellaista väitä (siis irl).
- ny nukkuun
Ap. kirjoitti:
Syytit minua aika rankasti tuossa. Vastasin että olen väärä henkilö sulle,koska tuollaista en ole tehnyt kenellekään. Eikä kukaan myöskään sellaista väitä (siis irl).
enhän edes tiedä kuka olet saati sinä kuka olen. Kerroin vain mielipiteeni asiaan, jos mulle sanottais noin, niin tuo voisi olisi se syy miksi ei kiinnosta.
- Ap.
ny nukkuun kirjoitti:
enhän edes tiedä kuka olet saati sinä kuka olen. Kerroin vain mielipiteeni asiaan, jos mulle sanottais noin, niin tuo voisi olisi se syy miksi ei kiinnosta.
En ole tehnyt mitään pahaa ja silti en kiinnosta häntä. Nyt tiedän syyn siihen.
- ny nukkuun
hehahhoh kirjoitti:
siinä taas yks luulotautinen surkimus ..
kiitosta vaan diagnoosista :(
- ny nukkuun
Ap. kirjoitti:
En ole tehnyt mitään pahaa ja silti en kiinnosta häntä. Nyt tiedän syyn siihen.
ok, eikö ole hyvä että tiedät, epätietoisuus on pahaksi...sä selviät kyllä.
- Ap.
ny nukkuun kirjoitti:
ok, eikö ole hyvä että tiedät, epätietoisuus on pahaksi...sä selviät kyllä.
Suren kyllä. Totuus on parempi kuin epätietoisuus. Se on totta.
- uteliasn.
Ap. kirjoitti:
Suren kyllä. Totuus on parempi kuin epätietoisuus. Se on totta.
Ihan uteliaisuudesta vaan että mikä se syy oikein on?
- totuus halooooo
sä et yhtään vastausta löydä näistä ketjuista
- mahdollista on
Kyllä täällä voi joskus joku vahingossa lipsauttaa totuudenkin.
Sellaisesta asiasta jota ei muuten ikinä kertoisi.- vain yhden totuus
Joo, mutta se joku voi olla joku muu
- palapeli kokoon
Täällä on ollut tänään fiksuja tulkintoja. Puolen tunnin luku(opintomatka) ja paljon on selkeyttänyt asioita.
Naisten vaistoa ei pidä koskaan aliarvioida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208