Nyt mä tajusin miksi en kiinnosta sua. Toisessa ketjussa löysin vastauksen. Olen tätä asiaa miettinyt pääni puhki ja nyt sain vastauksen.
Totuus sattuu, mutta parempi näin. Teen tulkintoja koska et halunnut puhua kanssani.
Nyt on vielä huonompi olo.
Tulkintoja
20
280
Vastaukset
- älä tulkitse
Älä tulkitse vaan kysyä asiat kasvotusten niin ei tuu epäselvyyksiä ja turhia, olemattomia tulkintoja.
- Kaikki kun eivät
ole halukkaita kommunikoimaan mitenkään.
- .........
Joskus totuus voi lipsahtaa vahingossa. Sellaista ei myönnä kysyttäessä vaan se ilmenee muulla tavalla.
- **
Aloittaja kirjoittaa ettei se toinen halua puhua.
- kenen tahansa totuus
No tuollaisesta voit vain lopulta syyttää itseäsi
- ny nukkuun
jos olet ilkeä kiusantekijä kieroileva valehtelija ja pakotat minut tietynlaiseen muottiin mitä en ole enkä koskaan tule olemaan, saati näyttelemään jotain mitä en ole, niin olet tehnyt oikean tulkinnan. Ole ystävä minulle niin olen ystävä sinulle jne...
- Ap.
En ole ikinä tässä elämässä sanonut yhtään pahaa sanaa hänelle. Eikä hän sellaista väitä. Yritin olla ystävä, mutta en kelvannut.
En ole ansainnut tällaista kohtelua. - hehahhoh
siinä taas yks luulotautinen surkimus ..
- ny nukkuun
Ap. kirjoitti:
En ole ikinä tässä elämässä sanonut yhtään pahaa sanaa hänelle. Eikä hän sellaista väitä. Yritin olla ystävä, mutta en kelvannut.
En ole ansainnut tällaista kohtelua.en minäkään ole...
- Ap.
ny nukkuun kirjoitti:
en minäkään ole...
Syytit minua aika rankasti tuossa. Vastasin että olen väärä henkilö sulle,koska tuollaista en ole tehnyt kenellekään. Eikä kukaan myöskään sellaista väitä (siis irl).
- ny nukkuun
Ap. kirjoitti:
Syytit minua aika rankasti tuossa. Vastasin että olen väärä henkilö sulle,koska tuollaista en ole tehnyt kenellekään. Eikä kukaan myöskään sellaista väitä (siis irl).
enhän edes tiedä kuka olet saati sinä kuka olen. Kerroin vain mielipiteeni asiaan, jos mulle sanottais noin, niin tuo voisi olisi se syy miksi ei kiinnosta.
- Ap.
ny nukkuun kirjoitti:
enhän edes tiedä kuka olet saati sinä kuka olen. Kerroin vain mielipiteeni asiaan, jos mulle sanottais noin, niin tuo voisi olisi se syy miksi ei kiinnosta.
En ole tehnyt mitään pahaa ja silti en kiinnosta häntä. Nyt tiedän syyn siihen.
- ny nukkuun
hehahhoh kirjoitti:
siinä taas yks luulotautinen surkimus ..
kiitosta vaan diagnoosista :(
- ny nukkuun
Ap. kirjoitti:
En ole tehnyt mitään pahaa ja silti en kiinnosta häntä. Nyt tiedän syyn siihen.
ok, eikö ole hyvä että tiedät, epätietoisuus on pahaksi...sä selviät kyllä.
- Ap.
ny nukkuun kirjoitti:
ok, eikö ole hyvä että tiedät, epätietoisuus on pahaksi...sä selviät kyllä.
Suren kyllä. Totuus on parempi kuin epätietoisuus. Se on totta.
- uteliasn.
Ap. kirjoitti:
Suren kyllä. Totuus on parempi kuin epätietoisuus. Se on totta.
Ihan uteliaisuudesta vaan että mikä se syy oikein on?
- totuus halooooo
sä et yhtään vastausta löydä näistä ketjuista
- mahdollista on
Kyllä täällä voi joskus joku vahingossa lipsauttaa totuudenkin.
Sellaisesta asiasta jota ei muuten ikinä kertoisi.- vain yhden totuus
Joo, mutta se joku voi olla joku muu
- palapeli kokoon
Täällä on ollut tänään fiksuja tulkintoja. Puolen tunnin luku(opintomatka) ja paljon on selkeyttänyt asioita.
Naisten vaistoa ei pidä koskaan aliarvioida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691