Tulkintoja

taas selvisi.

Nyt mä tajusin miksi en kiinnosta sua. Toisessa ketjussa löysin vastauksen. Olen tätä asiaa miettinyt pääni puhki ja nyt sain vastauksen.

Totuus sattuu, mutta parempi näin. Teen tulkintoja koska et halunnut puhua kanssani.

Nyt on vielä huonompi olo.

20

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä tulkitse

Älä tulkitse vaan kysyä asiat kasvotusten niin ei tuu epäselvyyksiä ja turhia, olemattomia tulkintoja.

• Kaikki kun eivät

ole halukkaita kommunikoimaan mitenkään.

• .........

Joskus totuus voi lipsahtaa vahingossa. Sellaista ei myönnä kysyttäessä vaan se ilmenee muulla tavalla.

• **

Aloittaja kirjoittaa ettei se toinen halua puhua.

• kenen tahansa totuus

No tuollaisesta voit vain lopulta syyttää itseäsi

• ny nukkuun

jos olet ilkeä kiusantekijä kieroileva valehtelija ja pakotat minut tietynlaiseen muottiin mitä en ole enkä koskaan tule olemaan, saati näyttelemään jotain mitä en ole, niin olet tehnyt oikean tulkinnan. Ole ystävä minulle niin olen ystävä sinulle jne...

• Ap.

En ole ikinä tässä elämässä sanonut yhtään pahaa sanaa hänelle. Eikä hän sellaista väitä. Yritin olla ystävä, mutta en kelvannut.
        En ole ansainnut tällaista kohtelua.

• hehahhoh

siinä taas yks luulotautinen surkimus ..

• ny nukkuun
        Ap. kirjoitti:

En ole ikinä tässä elämässä sanonut yhtään pahaa sanaa hänelle. Eikä hän sellaista väitä. Yritin olla ystävä, mutta en kelvannut.
        En ole ansainnut tällaista kohtelua.

en minäkään ole...

• Ap.
        ny nukkuun kirjoitti:

en minäkään ole...

Syytit minua aika rankasti tuossa. Vastasin että olen väärä henkilö sulle,koska tuollaista en ole tehnyt kenellekään. Eikä kukaan myöskään sellaista väitä (siis irl).

• ny nukkuun
        Ap. kirjoitti:

Syytit minua aika rankasti tuossa. Vastasin että olen väärä henkilö sulle,koska tuollaista en ole tehnyt kenellekään. Eikä kukaan myöskään sellaista väitä (siis irl).

enhän edes tiedä kuka olet saati sinä kuka olen. Kerroin vain mielipiteeni asiaan, jos mulle sanottais noin, niin tuo voisi olisi se syy miksi ei kiinnosta.

• Ap.
        ny nukkuun kirjoitti:

enhän edes tiedä kuka olet saati sinä kuka olen. Kerroin vain mielipiteeni asiaan, jos mulle sanottais noin, niin tuo voisi olisi se syy miksi ei kiinnosta.

En ole tehnyt mitään pahaa ja silti en kiinnosta häntä. Nyt tiedän syyn siihen.

• ny nukkuun
        hehahhoh kirjoitti:

siinä taas yks luulotautinen surkimus ..

kiitosta vaan diagnoosista :(

• ny nukkuun
        Ap. kirjoitti:

En ole tehnyt mitään pahaa ja silti en kiinnosta häntä. Nyt tiedän syyn siihen.

ok, eikö ole hyvä että tiedät, epätietoisuus on pahaksi...sä selviät kyllä.

• Ap.
        ny nukkuun kirjoitti:

ok, eikö ole hyvä että tiedät, epätietoisuus on pahaksi...sä selviät kyllä.

Suren kyllä. Totuus on parempi kuin epätietoisuus. Se on totta.

• uteliasn.
        Ap. kirjoitti:

Suren kyllä. Totuus on parempi kuin epätietoisuus. Se on totta.

Ihan uteliaisuudesta vaan että mikä se syy oikein on?

• totuus halooooo

sä et yhtään vastausta löydä näistä ketjuista

• mahdollista on

Kyllä täällä voi joskus joku vahingossa lipsauttaa totuudenkin.
      Sellaisesta asiasta jota ei muuten ikinä kertoisi.

• vain yhden totuus

Joo, mutta se joku voi olla joku muu

• palapeli kokoon

Täällä on ollut tänään fiksuja tulkintoja. Puolen tunnin luku(opintomatka) ja paljon on selkeyttänyt asioita.
      Naisten vaistoa ei pidä koskaan aliarvioida.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      55
      3513
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      39
      3218
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2771
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2520
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1208
    Aihe