Olen tässä taanoin nähnyt unen jossa olin Ihastukseni kotona, vaikka en ole koskaa käynytkään paikkakunnalla. Tai en sisällä talossa, mutta olin pihalla. Vakoilin unessa ihastusta. Unessani pihalla leikki kaksi lasta muistaakseni tyttö ja poika. Sitten nähtävästi unessa oli myöskin Ihastukseni isä. Uni päättyi siihen kun pihalla leikkivät lapset huomasivat minut ja huusivat, ''tuolla liikkuu joku setä.''
Olen pohtinut unentarkoitusta ja jos joku voisi kertoa mitä uneni voisi tarkoittaa. En siis koskaan ole käynyt paikkakunnalla josta ihastukseni on kotoisin ja sitten en ole koskaan nähnyt hänen isäänsä.
Ihastuksen koti unessa.
5
125
Vastaukset
- Jarskapa
Juuh
- Jarskapa
Semmoista
- juha822222
rakkautta ilmassa?? olet niin rakastunut että sait unessasi päähäsi lähteä vakoilemaan rakastettusi perhettä ...vakoileminen on väärin.
se on myös ujoutta, kykyä olla menemättä puhumaan itse ihastuksen kanssa.
ehkä olet vähän umpikujassa tunteittesi kanssa???
noin ite tulkitsisin sitä.
että et uskalla niistä kertoa sille ihastuksellesi (: (:
älä toteuta tuota vakoilua ainakaan hehe...soita vaikka sille ensin jne... - Jarskapa
En tiedostanut unessani että seuraan häntä. Olimme bussissa ja satuimme vain nousemaan samalle pysäkille.
- Jarskapa
Ja tällä ei ole käsittääkseni kun 18 v sisko :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768