Ihastuksen koti unessa.

Jarskapa

Olen tässä taanoin nähnyt unen jossa olin Ihastukseni kotona, vaikka en ole koskaa käynytkään paikkakunnalla. Tai en sisällä talossa, mutta olin pihalla. Vakoilin unessa ihastusta. Unessani pihalla leikki kaksi lasta muistaakseni tyttö ja poika. Sitten nähtävästi unessa oli myöskin Ihastukseni isä. Uni päättyi siihen kun pihalla leikkivät lapset huomasivat minut ja huusivat, ''tuolla liikkuu joku setä.''

Olen pohtinut unentarkoitusta ja jos joku voisi kertoa mitä uneni voisi tarkoittaa. En siis koskaan ole käynyt paikkakunnalla josta ihastukseni on kotoisin ja sitten en ole koskaan nähnyt hänen isäänsä.

5

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarskapa

Juuh

• Jarskapa

Semmoista

• juha822222

rakkautta ilmassa?? olet niin rakastunut että sait unessasi päähäsi lähteä vakoilemaan rakastettusi perhettä ...vakoileminen on väärin.
      se on myös ujoutta, kykyä olla menemättä puhumaan itse ihastuksen kanssa.
      ehkä olet vähän umpikujassa tunteittesi kanssa???
      noin ite tulkitsisin sitä.

että et uskalla niistä kertoa sille ihastuksellesi (: (:
      älä toteuta tuota vakoilua ainakaan hehe...soita vaikka sille ensin jne...

• Jarskapa

En tiedostanut unessani että seuraan häntä. Olimme bussissa ja satuimme vain nousemaan samalle pysäkille.

• Jarskapa

Ja tällä ei ole käsittääkseni kun 18 v sisko :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2774
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      158
      2465
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1152
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      870
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      869
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      299
      854
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      95
      846
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      729
    Aihe