tere, ois tämmönen ongelma että nokian 5530 puhelimeni ei ilmoita mitenkään viestistä mikä on tullut, ei lue "1uusi viesti", ei näy oikealla yläkulmassa viestin merkkiä eikä äänähtele myöskään mitenkään.
Mikä avuksi? vai onko puhelimeni jo rikki sitten?
ONGELMA nokian 5530 puhelimessa
14
106
Vastaukset 14
Kokeileppa buutata kännykkä. Eli ota akku pois ja laita se sen jälkeen takaisin....
- skibidi90
joo kokeiltu on, ei worki...
Minulla oli sama ongelma Nokia N8 kanssa.... Jos minulle tuli viesti, niin puhelin ei ilmoita viestin tulosta, eikä sitä näy aloitusnäytöllä. Vasta saapuneet kansiossa näkyy. En ole saanut ratkottua kyseistä ongelmaa.
- skibidi90
jep juuri sama ongelma tääl päi! :S
- 5230,.
skibidi90 kirjoitti:
jep juuri sama ongelma tääl päi! :S
tekeekö se samaa jos viesti saapuu bluetoothilla
- skibidi90
jaa-a sitä en oo kyl kokeillu, voisin kokeillakki
- seulaaa
Eikö kenenkään viestistä tule ilmoitusta? Jos joskus tulee, niin vaikuttaa että on päällä "seulonta", kuten ennen sanottiin. Pystyi hylkäämään tiettyjen henkilöiden viesti-ilmoitukset. Tässä se on näköjään kohdassa "salli nimettömät viestit".
- skibidi90
pystyykö tuota sitten mitenkää muuttaa?
- seulaaa
Katso sieltä viestiasetuksista onko sulla tuo asetus päällä.
- 5230,.
"salli nimettömät viestit" kohta löytyy vain viesti asetuksien multimedia kohdasta,txt viest sitä ei ole
- Harvi nainen
KUINKA PUHELIN KAADETAAN TOTAALISESTI.
Ala näpyttelemään esim. Jukalle viestiä, laita jukka vastaanotajaksi, kirjoita tekstiä ja käske jukan soittaa puhelimeesi.
TILT - ongelma E77
Näppäristi menee lukkoon, no akku pois ja taas toimii
- Nokia N86 8MP
Oletteko kaikki kokeilleet puhelimen ohjelmiston päivitystä?
- skibidi90
kuinkas se tapahtuu? pitääkö viedä jonnekkin huoltoo vai miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601532Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1371206Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 46695
- 52690
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568