En suosittele kyseisen yrityksen laseja !
Toimii huonosti , vaikea käyttää ja vielä huonosti laitettu.
Peab kautta lasit tuli jne.
parveketekniikka oy
6
1293
Vastaukset
- Allumiini
En usko, että niillä on omaa lasitusta.
Näyttäisi vähän, että ne on enemmän parvekkeiden rakentamiseen erikoistuneita. Lasitus taitaa olla niille vain pieni osa kokonaisuutta.
Arvaan, että ostavat lasituksen joltain alihankintana. Tai jos tekevät itse, niin eivät vielä osaa. Vaikka saisi pienen koulutuksenkin, niin kukaan ei ole mestari aloittaessaan.
Tee valitus. Jos ne aikoo alalla menestyä, niin korjaavat kyllä. - suurpellon asukas
kiitos vinkistä , teen heti huomena valituksen ja laseissa
kyllä lukee heidän nimi - Anonyymi
Paskaaa
- Anonyymi
15min yritin sormet verellä repiä noita helvetin ikkunoita turhaan auki. Piti luovuttaa ennen kun tuoli olisi lentänyt läpi...
- Anonyymi
Aivan paskat lasit, ei saa auki mitenkään. Uskalla lähteä väkisinkään repimään
- Anonyymi
firma konkassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.335221Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."
Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...133411- 302991
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E212777- 1022344
Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa
Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon2562255- 252232
Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu512230370 työtöntä lisää
Onko Mäkelä (PS) oikeassa: Yritysjohtajat ovat surkeita, he eivät saa tavaraa kaupaksi ja vientiä vetämään ? Runsaista y2581586- 101251