Kyllä

mua haittaa

Nainen, että mä en saa mitään aikaiseksi sinun kanssa. Lähinnä suutani
auki,mutta et sinä kyllä sitä yhtään helpota. Olet kyllä niin liukas
liikkeinen. Jo mut selittelyähän tuo on, mutta eihän tässä voi muutakaan.

27

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+3

Joo entisaikaan kun ei ollut puhelimiakaan, ei kännyköitä ei nettejä. Silloin saattoi ole rajoitteena, että nainen oli kovin liukasliikkeinen.

Mutta nykyään??!

• Yksi nainen vastaa

Ei tässä nyt ole mitään hätää. Kaikki on hyvin. Miltä sähköposti tuntuisi?
      Kyllä mä sun takia pysähdyn jos niin tahdot. Mä ymmärrän sinua. Usko se.
      Hyväksyn sinut ihan sellaisena kuin olet.

Mitä sä toivoisit minulta? Kerro

• ap

Ei mulla kyllä sähköpostiosoitetta ole. Saisin kyllä yhteyttä muutakin
        kautta, mutta se nyt on turhaa jos ei kasvotusten saa suuta auki. Niitä
        tilaisuuksia on kyllä ollut.

• Yksi nainen vastaa
        ap kirjoitti:

Ei mulla kyllä sähköpostiosoitetta ole. Saisin kyllä yhteyttä muutakin
        kautta, mutta se nyt on turhaa jos ei kasvotusten saa suuta auki. Niitä
        tilaisuuksia on kyllä ollut.

Anteeksi että vastasin sinulle. Yritin olla avuksi.

• ap
        Yksi nainen vastaa kirjoitti:

Anteeksi että vastasin sinulle. Yritin olla avuksi.

No eihän tuota anteeksi tarvi pyydellä. :) Saahan täällä neuvoja jaella.

• Yksi nainen vastaa
        ap kirjoitti:

No eihän tuota anteeksi tarvi pyydellä. :) Saahan täällä neuvoja jaella.

En häiritse täällä enää jatkossa ketään.

• herää pahvi!
        Yksi nainen vastaa kirjoitti:

En häiritse täällä enää jatkossa ketään.

ooksä ihan pimee???

• joku liukastelija ;)

Kyllä sä pysähtymään saisit helposti jos tahtoisit ja saa mut kiinni monella muullakin tavalla .

• .

ja kyllä se haittaa mua myös joten koitas yrittää enemmän, en mä ny niin noppee oo ;)

• ap

Saahan niin. Sillä tavalla nyt ei vain tunnu selviävän mikään.
        Siksi pitäisi saada pysähtymään muulla tavalla.

• ap
        . kirjoitti:

ja kyllä se haittaa mua myös joten koitas yrittää enemmän, en mä ny niin noppee oo ;)

Koittaa pitäis yrittää enemmän. Ja aika noppee oot kuitenkin. ;)

• Olisikohan siihen

liukkaaseen liikkumiseen jokin syy? Entä jos tulkitsee sut väärin ja sen, että vaikenet? Vaihtoehtoja on paljon.

• Niinpänii i

Näin mä ainakin teen hänen seurassaan. Liukenen mahdollisimman nopeasti, jos vain mahdollista.
        Olen niin liukas myös sanoissani, että höpötän ummet ja lammet ja tunnen itseni ihan idiootiksi, kun toinen vain on hiljaa. Ei siinä oikein muu auta, kuin lähteä. Ei ainakaan puhumattomuudellaan osoita, että olisi seurastani kiinnostunut. Päin vastoin ja sekös taas hyvältä tuntuukin.
        Minkäs teet!!

• Sovitaan jos
        Niinpänii i kirjoitti:

Näin mä ainakin teen hänen seurassaan. Liukenen mahdollisimman nopeasti, jos vain mahdollista.
        Olen niin liukas myös sanoissani, että höpötän ummet ja lammet ja tunnen itseni ihan idiootiksi, kun toinen vain on hiljaa. Ei siinä oikein muu auta, kuin lähteä. Ei ainakaan puhumattomuudellaan osoita, että olisi seurastani kiinnostunut. Päin vastoin ja sekös taas hyvältä tuntuukin.
        Minkäs teet!!

Sangen mutkikasta niinpä niin? :D

Oisko hyvät neuvot kalliit?

• Niinpänii i
        Sovitaan jos kirjoitti:

Sangen mutkikasta niinpä niin? :D

Oisko hyvät neuvot kalliit?

Ei ne neuvot enää taida auttaa, vaikka olisivat ilmaisia. Pitää vaan unohtaa koko ihminen ja laittaa piste kiemurtelulle.
        "Ehkä" -miesten kanssa ei voi sopia mitään, jos sattuisit olemaan hän :D

• mut ei oo mulle tää

JOS tää ois mulle, niin mun nykyinen "liukkaus" johtuu ihan siitä, että musta tuntuu että sä olet tajunnut mun ihastuksen, etkä tykkää siitä =(
      Päätin, että helpompaa meille molemmille että mä leikin "kylmää" poistun paikalta niin pikaisesti kuin vain pystyn. Kuten tein tänään ja eilen.

• breaks on

No nyt kun ton kerroit niin huollatan jarruni tänään, jospa seuraavalla kerralla
      kun minut näet, saisit minut stoppaamaan. Mutta totta on sekin, että siellä
      kiirettä piisaa, siis siellä, missä minut yleensä näet...

• TheDarkSideOfMe

Eihän tää tietenkään mulle ole, mutta...

No minähän se olin silloin aikanaan, joka meistä enemmän aina puhui. Nyt oon tosiaan, jos ollaan nähty (erittäin harvoin tosin), niin liuennut paikalta aina melko nopeaan, kun en halua häiritä elämääsi (ja oon pysynykin poissa). Etpä tuota ole mua itekään jarrutellut ts. osoittanut, että olisin sulle mikään erityinen? Koen, ettei sua vois vähempää kiinnostaa mun seurani enää nykyisin, kun ei oo sun työn puolesta enää pakko. Että tämmöstä...

• oo.

Niinhän oonki hilijoo, kelles mä täällä kotona höpäjäisin,,,
      Mutta sormet vaan ei malta olla naputtelemati ;o),,,

• Hiljoo hyvä tulloo

Elä oo hiljoo siellä, miekin oon hiljoo sen takia kun sieki oot hiljoo, ollaanko hiljoo kahestaan?

• ei enää haittaa ;)

No, otitko kiinni?

• No en

tietenkään. Tämmöinen rähmäkäpälä sitä kiinni sais. Kyllä sen varmaan
        joku muu saa kiinni jos hän niin haluaa. Tai on jo voinut saada, mistäpä
        minä tiedän?

• jääköön kirjoittamat

juuh, olen vaikea tapaus.... ja vielä vaikeampi jos toinen on....

• niin oonki

Ja oon vastakin koska musta tuntuu että sä et mua lähelles halua, siksi välttelen.

• tarkasti.

Et ole tulkinnut oikein. Ota ympäristö huomioon.

• mitenkä niin

Heetkinen!
      Yleisö vaatii selitystä!
      Miksi sun ihastuksesi muuttuu "tämmöinen rähmäkäpälä"ksi?

• kepillä jäätä

eipä kai tämä mullekaan ole mutta koska jotain tuttua tässä on niin vastataan sulle kuin olisit se mies...asia haittaa myös mua.

tulit viimeksi juttelemaan mulle, tiedän, olin ihan pihalla..sori.
      Olis voitu jutskata vähän enemmän todellisia asioita mutta tulit niin jotenkin puskista että säikähdin ja menin lopulta ihan sanattomaksi.
      Musta tuntuu että sulla on jotain asiaa, sua vaivaa joku?
      Lähestyit mua kerran parikolme viikkoa sitten ja olin silloin ihan valmis juttelemaan siitä yhdestä kerrasta, joka varmaan hiertää sunkin mieltä? Otin sen asian silloin siinä esiin. Ulkopuolinen häiriötekijä tuli kuitenkin väliin silloin ennen kuin ehdittiin jatkaa sen enempää. Ja nyt kun oltaisiin voitu vaihtaa siitä ajatuksia niin...mä olen tälläinen.. ;) ujo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3545
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3330
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2781
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      45
      2527
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1268
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe