mitä mä löysin ovat kai nämä seuraavan blogin sankarit.. pistäkää huippu asianajajinne paremmaksi ;) harmi kun jatkoa ei ole tullut.. kävikö siis "mopo-jengi" ton kirjoittajan kimppuun vai laittoiko joku sen muuten vaan hiljatteeks?
http://tulppaanitie2.blogspot.com
Vittumaisimmat naapurit
6
1436
Vastaukset
- seko blogi
Kenen hullun tekosia tollanen kyttäys blogi on? päästään täys kajahtaneen juttuja.
- kjhukjubhujhjhbjhybg
En aio katsoa linkkiä, eli anonyymin ketjun aloittajan asia jää minulle epäselväksi. Hullujahan ne sellaiset kaikki toki on, jotka jopa blogeja pitää kiusaamismielessä, mikäli sellaisesta kyse... Ihmiset jollaiset arvostavat verbaliikkaa, itseään ja sanoja, eivät tosiaan perusta mitään kiusaamisblogeja internetiin. Mainehan sellaisessa menisi. Osa ihmisistä on niin tööt, että ne luulee nettiä anonyymiyden mahdollistavan heille sellaisille rajattoman kiusaamisen... Luusereita ne sellaiset, jotka systemaattisesti netissä hilluu kiusaamassa ketään.
- fdfdsfdsfsdfsd
Niin kiusaamisen voi hoitaa vaikka facebookissa, tekstiviesteillä, multimediaviesteillä, juutuubessa, ihan niin mielettömän monin keinoin, ja kohde ei ehkä pysty edes tajuamaan miten ja kuka sitä touhua oikein pyörittää.....
Semmoista. Eikä tarvitse olla mistään teineistä kyse, vaan täysin kaheleista aikuisista. Manipulatiivisista savolaisista humoristeista.......
- terhi kunnas
hullulta tuntuu tää chattikin olin kirjaantunut useammankin kerran tänne mutta kun en muista noita sala sanoja ja muita eipä pääsekään toista kertaa mikä kivointa mun nimmarit kohteliaasti joku aina pöhäs
oli impi onnellista nyt sit adalmiinaa tarjoilin en päässyt sisään
leena valoa
täähän on suorastaan rasismia
ei täällä pitäis näin mennä
olipa mun nimi jossain vaiheessa jopa ellikin
eedlliseen vastaan se on kateellinen kaveri joka on niin kovin kateellinen - jym jym jym jym
Otsikosta mieleen tulee vain kerrostalojen valtiaat kanta-astujat.
Niiden alla on vittumaista asua ja jyske on aivan laillista. - Nyt turpa tukkoon
Pidä sinä turpasi kiinni. Kyllä omassa asunnossaan sentään kävellä saa, ja kävellään! Ja sinä olet HILJAA! Ja nimenomaan kävellään kantapäillä, eikä varpaisillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783