Kuinka odotinkaan kevään suloisuutta,
nousemaan suveen päivää uutta,
katsomaan niitä valoisia öitä,
kuuntelemaan kiireisiä touon töitä.
Nyt on aika mitä parhaimmillaan,
talven routa jo jättävi maan.
Niin on nämä illat tyyniä ja sees,
väreile ei pinta järven vees.
Näin kulkevi aika mi parasta on,
elon jatkumon taika aivan uskomaton.
Hiirenkorvat on puissa ja vehreys maas,
kevät kaunein on tullut meille taas.
Näin kulkevi aika
8
171
Vastaukset
- *laudi*
vielä oottaa saa
tuota aikaa ihanaa
routa yhä maassa on
mereltä käy yhä viima armoton
ootan kuitenkin innoissani huomista
kenties jo sitten
innolla etsin kukkamukuloita
puutarhakaupastaKesän sulot
Nyt tullee jo vastaan,
kesä tuudittaa lastaan,
vielä kehdossa keinuu,
yöksi maata painuu.
Kasvaa tuuhea tukka,
maan povessa kukka,
jokeltaa sanat suussa,
hiirenkorvat jo puussa.
Kesä kaunis on hän,
vielä nuori, tiedäthän
mutta kun nostaa pään,
kesän sulot jo nään.
- *MURUKULTA*
Moig p_p :)
¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤
.
Se 'tämä kevät' on aina se kaunein kevät..
Se odotetuin ja ihmeellisin,,
Ainutlaatuinen -
Ja aina kuin lapsi, me sitä katselemme. :)
-
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1195503802009&ssbinary=trueLumikello
Pieni etelän kukka,
niin valkea sen tukka,
läpi lumen ja jään,
ylös nostaapi pään.
Kesä on tulossa! Se huusi,
minulla on kukka jo uusi,
pieni pakkanen ei edes haittaa,
kun kevään liikkeelle laittaa.
http://3.bp.blogspot.com/_RZY4RYmqv-Q/SdhS6_D1hOI/AAAAAAAABGI/z78tD_oFcQk/s1600-h/6250lumikello.jpg
- oranssi uni
niin on
tuuli kevyesti hyväilee ihoa
niinkuin tänäänkin
niin kaunista ja aavemaista
kumpa kaikki huomaisivat
luonnon kauneuden
tänä niin kiireisenä aikana,
edes hetken.Jo pienen pään
ylös nousevan nään,
vähän venyttää kaulaa,
kevätlaulujaan laulaa.
Niillä on asiaa meille,
kevään korvalle ehtineille.
Niistä riimejä punon,
kerron pienen runon.
- Luova
Hienon runon väsäsit kertakaikkiaan! Lue tämä "runo ystävästä" tekemäni runo.
Siinä tunnelmaa kerrakseen on niin kuin sun runoissas. Kukka kaunehin
Hauras on kaipuun kukka,
sen löytäjä onnen rukka,
tuoksussa rakkautta anoo,
sanat ikävän mieleen sanoo.
Kuullut nuo monesti ennen,
lupauksia vain tullen mennen.
Ystävä on kukka kaunehin
ja hänen sanat, olet rakkahin.
Sen kuulee kuiskeessa korpimaa,
huutaa meren aavoille saa,
sitä päivän huumassa unelmoi,
illan tuoksuissa tunnelmoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
