Kuka on se julmetun komea mies, joka vie kiertoajelulle vanhalla laivalla, jonka nimeä en muista, Puumalasta kesällä? Muistuttaa Jack Nickhollsonia. Sormusta ei näkynyt sormessa. Onkohan tuo uros vapaa? Tietääkö kukaan? Joku höyrylaiva, jos muistan oikein. En saa miestä mielestäni. Apua!
Turisti kysyy
alle 60
4
248
Vastaukset
- Kåmea mies
Jospa sen kuvajainen näkyy peilistä?
- Puumalasta
Oliskohan Venno? Siis se laiva. Sillä ainakin on komea kippari, nimeä en tiedä.
- raoutaköli
Miehän se olen. Tulehan tänne Puumalan rantaan laevanlähtöaekaan niin piäset kyytiin. Koitellaan ensin vormun mittoo ja mietitään sitten sitä jotta piäsetkö vaekka laevatytöks puattiini.
- alle 60
Mikä ihme on vormun mittoo? Vieläkö elokuussa pääsee kiertoajelulle? Unissani olen laivassa, jonka kyljessä lukee BMV.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022366- 1252008
- 921529
- 1381479
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221310Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741288- 1171276
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511117
- 381072