Olen parikymppinen seurusteleva nainen (tai no, tyttö) ja olen työharjoittelussa. Olen jostain syystä nähnyt kiihkeitä unia eräästä työntekijästä, vaikka hän ei ole edes millään tavalla viehättävä ja on tuplasti minua vanhempi. Nolostuttaa edes kirjoittaa tätä. Miksi tunnen jotain omituista seksuaalista vetoa aina niihin vanhoihin miehiin, joita en edes pidä komeina? Mietin, että jos hän tekisi joskus aloitteen, mitä tapahtuisi. Toisaalta päässäni pyörii "hyi", mutta toisaalta aika kutkuttava ajatus. Enkä ymmärrä tätä logiikkaa. Mikä ihme minua vaivaa? Ehkä jotenkin kaikki omituinen ja kielletty kiehtoo. En tiedä.
Omituisia ajatuksia
ei näin
2
234
Vastaukset
- hämillään oleva..
heippa kanssasisar!:) Oon 21 vuotias nuori nainen ja mulla on just samoja ajatuksia!:D Olen myös pohtinut syytä moisille ajatuksille ja tunteille.. Olis kyllä kiva saada joltain vastaus tämmöseen käytökseen..
- mitä näkyy
Vastaus löytyy, kun menet peilin eteen ja katsot sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746