Tyttöpoliisit ovat hassuja.

tyttöpoliisit

Jotenkin ihastuttavan hassuja.

9

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekemisissä kokemuks

Hassuutta en kommentoi turvallisuussyistä mutta on niillä helkkarinmoiset äänivarat kun käskyttävät..ihanan lempeän näköisiä pääsääntöisesti ja södejäkin..en tiedä uskaltaisinko vaimoks ottaa mikäli sattuisin saamaan..meinaan niitä äänivaroja kotikäytössä kohdallani ja naapureitakin.

• hyi saatana

on ne niin SAATANAN rumia... hyi helvetti! otan osaa niiden miehien puolesta!

• Eli olet kade???
        hyi saatana kirjoitti:

on ne niin SAATANAN rumia... hyi helvetti! otan osaa niiden miehien puolesta!

Just noin mäkin itkisin, jos oisin kuten sinä...lihava tyhmä finninaama joka runkkailee haaveillen pikkupojista:)

• Ihmiskunta Sinde

Joo, ne ovat satiirisia. Crusty, the clown, arvaa maksaako?! Mun tavoite on aina ollut pannen fiktiota ja elämistä täysillä. Ei kai ne sillä alallla kauaakaan viihdy, kun on seksuaali- ja seksioloja käyttäviä Combact Diskejäkin. Ei ne ihmiskohtalot, koskaan maaseutua ja sen rauhaa, ympäristöä ja eläimistöä voita taivaalla ja maalla. Nyt ei tarvitse ajatella taivasten valtakuntaa eikä eliöpyramidia "kuka syö kenetkin ensin" Biologia on maaseudulla ensiluokkaista ja nykyajan vaikuttavuus kaupungista on täysin poissa, kun tehdastuminen oli ainakin 200-vuosisadan takainen ilmiö.

• DDR-City-Side vm-82

" Avioliittoon kuuluu mennä naimisiin, mutta olin tuolloin niin nuori, etten pitänyt sitä niin huonoissa oloissa mahdollisena. En jaksanut yliviivatakaan, kun olin niin väsynyt, vaikka nimimerkki Pet-Vet:n tulo sairaalahuoneeseen olikin piristänyt mua hetkeksi. P: tuli kanssani miettimään, mikä on oikein ja väärin. Miksi suostua kaikkeen?"
      Heroiini-frustraatiosta

Heroiineissä esimerkiksi valvomisen sijaan nukkuu ihan koko ajan.

• Sinde vm-82

Combact Disk on yllättävän raskas. On varmasti turhaa koko ajan lähteä tekemään esiintymistä, sisäänluomaan, että

"Sä kuolet siihen kuitenkin." Mä ajattelin toimia ihan toisin. Sitten mulle selitettiin vain, ihan ilman selitystä, että yhteiskunta on ihan toisenlainen. Tämä poliisi oli ainakin mun kohdalta, jonkun lapsellisen käyttäytymisen ja murskaamo-eleen takia huono idea. Itse-käsite ja kuulustelut ovat säälittäviä. Tietoyhteiskunta ei ilmeisesti vielä palvele nykyisyyttä. Miksi suostuisin sellaiseen itse-käsitteeseen, jossa mun kasvoihin tukitaan pään alueelle kyrpää, jopa pahoinpitelyin? Miksi suostuisin itse-käsitteeseen pannen fiktiota elämässä täysillä?

• hassu juttu

Aika moni tyttöpoliisi elää parisuhteessa naisen kanssa. Ala jolle lepakot hakeutuvat. Homomiehet hakeutuvat yleensä kampaajiksi, balettitanssijoiksi. tarjolijoiksi, lähihoitajiksi ja tietysti poliiseiksi.

• tyttöpoliisientykkää

ON tyttöpooliisit hassuja: määräävät että pitää "tehdä sitä ja tätä"... noh, ei aina ymmärrä niiden sanoista mitä tarkoittavat, joskus, 1 kerta oli että en ymmärtänyt mitä se yrittää sanoa määräyksellä..

pah..

karhuryhmä tarvitsee kyllä koulutusta kovemmaksi, selkeää.

• sellaistatytöäillä

Tuollainen vaikka jos kävelee vastaan: "milkä hitto tuo on joku iso ilmatorjuntakrataatti ... tytttö poliisit naureskelevat"...

"poikapoliiseja tulee siinä että" hitto tuo räjäyutttäää koko kortt3elin...

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      282
      2635
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2453
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2205
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      76
      1877
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      122
      1639
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      136
      1423
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1308
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      88
      1130
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1099
    Aihe