RAJAPATSAS JA SIENIMÄKI

umbuliivibul

hah hah hah haa.
tännää uutisvuokses kehuttii molempii paikkoi.
eihän siellä kukaan taysjärkinen edes voi asua

36

4338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettäs tiiät :P

minä olen täss..täynnä...täsmälli .. ISKU PALLEIHI SAATANA!!...siis täysjärkinen rajapatsaalla asuva :D

• minä vainnn.

Rajapatsas, se on imatran paras paikka, joten miten voit haukkua patsasta noin vain! olet täysi idiootti. !!! Vaikka siellä on paljon juoppoja, nistejä, pultsareita sun muuta hörhöjä. niin silti niin hyvä paikka. Nimittäin he juuri he tekevät rajapatsaasta niin mahtavan paikan että voi vaan nauraa ilosta!!! niin paras paikka.. :) hehehehe :D

• TH

Ite oot täys horhö.:D:D Joudat mereen. Sienimäki ja Rajapatsas ovat Imatran HELMET. Kumpikin perinteisiä vanhoja asuinalueita. En muuttaisi muualle mistään hinnasta.

• ex-sienimäkeläinen

Sienimäki=Tattis-station,imiskan tärkein osavaltio.Sienimäellä on kasvanut suomen pahaat painijat,juoksijat,pesäpalloilijat,jne,jne.

• mopedi
        ex-sienimäkeläinen kirjoitti:

Sienimäki=Tattis-station,imiskan tärkein osavaltio.Sienimäellä on kasvanut suomen pahaat painijat,juoksijat,pesäpalloilijat,jne,jne.

Paini, juoksu ja pesäpallo ovatkin tosi tärkeitä asioita.

• udmurtia

Myös tattistadilaiset ovat väitelleet ahkerasti tohtoreiksi.

• hämmästynyt

No miksi noin arvelet olen täällä asustanut jo parikymmentä vuotta ei mitään vikaa , rauhallinen ja viihtyisä alue , mikä sinusta vikana kerro niin minäkin tiedän?

• Kärpästatti

Aloittaja kuten muutkin haukkujat ovat niitä sosun holhokkeja jotka eivät ole saaneet kämppää kummastakaan paikasta vaan on laitettu johonkin Räpsälään,niin ottaahan se tyhjäänkin koppaan!

• wc mies

Kulttuuriravintola Mocambossa tapaavat imatran intellektuellit iltaisin.

• asddsadsa

TattiStadi on best!

• kotipaikkani

Sienimäki on hyvä paikka asua,ennen siellä oli 2 kauppaa,2 kioskiakin.ja koulukin oli.

• hölmölää

Onhan se sitten jos siellä ennen oli. Minäkin ole kova panomies koska ennen seisoi.

• Sisäsiittoista

Sienimäki Las Vegas.
      Siellä asuu mun ex-vaimon mielisairas isoäiti. On jo 90-vuotias ja niin paljon on läskiä ympärillä, että elää silkkaa vittumaisuuttaan 150-vuotiaaksi. Sit muualla, ympäri Imatraa asuu exän hullua sukua ja muita vittumaisia tapauksia.

• Anonyymi

Osanottoni.

• Pottukauppias

Ihan kiva paikka se on! Anteliaita rouvii paljon..nytkin pussit tyhjät...

• ViihtyisääTok

Semmosta se noissa spurguloissa on, viikseen voi kortongin kanssa ilman karvoja vetästä, sit äkkiä pois.

• Mattinen

Tattistadissa eletty 15 ekaa vuotta. Sanotaanko, että 80-luvulla se oli aika kuumottava mesta iltaisin. Päivälläkin joku saattoi heittää kivellä kohti kun ei naama miellyttänyt. Sen jälkeen lienee meininki rauhoittunut kun nistit ja juopot tappanu toisensa ja itsensä?

• tattisblyat

2017 ja edellee smäki on paras paikka asustella ja saada nenille.

• Vertailu.kelpoisuus

Paras paikka? Luettelepas ne KAIKKI muut paikat, joissa olet asunut, ....

• Kaippis

Hey kattokaaha kui monimukava lähtee mäentauksesta duuniin.. ei kukaan siellä asuu vaan nuoria narkomaaneja.. sääliks käypi vaa..

• Rajapatsasbest

Ja kun itse sieltä duuniin lähtee niin ei tiedä kuka sieltä sitten ikinä vastaan tulee 😊😊😊😊😊

• pyhäkolminaisuus

Elämäni kiintokohdat: mocambo, sienimäen k-kauppa (kaljahylly) ja KELA.

• meparempiväki

kyllä se vaan niin on että pitää asua imatrankosken oikealla puolella.ei missään rajapatsaalla,vuoksenniskalla,huhtasenkylässä ym alempiarvoisten alueilla.pitäkää vaan pakolaiskeskukset ja muut juopot,nistit,ym.siellä vuoksen paskemmalla puolella.me parempi väki ollaan täällä toisella puolella missä ei työttömät luuserit majaile.prismaan voisi laittaa kyltin että ei niskan ym.rupusakki saisi käydä siellä.tai esim.huhtasen ja sienimäen asukkaat voisivat olla kynnysmattoja siellä.

• Kyllästynytnyt

Kyllä on taas järjenjättiläiset asialla!

• AssmarketiSheriffi

Kyl kuule patsas o paras paikka etenki s marketi piha.siin hyvä kyttäillä ja päivystellä ja juua kaljjaa ja polttaa röökii! elämä hymyilee

• paistisenkosi

Tulen takaisin,revenge it´s MINE...

• Anonyymi

Tulit ja läksit...

• nähtyOn

rajapatsaan ydinkeskustassa ei asu kuin ryssiä,,,,ne on niin laiskoja että kun pääsee rajan yli ,asettuu ne ensimmäiseen mahdolliseen paikkaa ja aloitta suomalaisen sosiaalihuollon hyväksi käytön.ö

• Anonyymi

Tattikummusta kasvanut useita arvostettuja yritysjohtajia, professoreita, tohtoreita ja tutkijoita.

Sienimäki on Etelä-Karjalan sivistyksen kehto.

• Anonyymi

Sukurutsan kehto paremminkin 🤣

• Anonyymi

Sienimäessä ei työt rasita!
      Te toimiston tilaston mukaan työssäkäyviä on 11% 🤣🤣

• Anonyymi

Että niinkin paljon? 😯

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Pauliina yltä päältä kauniina♥️

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3035
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1235
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1037
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      897
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      871
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      841
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe